Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan harrastukset

Vierailija
02.01.2006 |

Onko mitään harrastusta jonka kieltäisit pojalta? Päästäisitkö poikasi balettikerhoon, ratsastamaan, runokerhoon tms. " tyttöjen harrastukseen" ? Onko pojan iällä merkitystä?

Oletetaan että raha tms. ei olisi este.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä näitä stereotypioita on ihan hyvä ravistella.

Vierailija
2/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kieltää mitään harrastusta, ihan itse saa valita. Jääkiekon kohdalla saattaa joutua nieleskelemään. En haluaisi lapseni sitä harrastavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi estää lasta omien näkemysteni takia, jotka voivat olla vääriä. en usko, että ko. harrastukset ovat sen huonompia tai vaarallisempia kuin muutkaan. ja huom. viime vuonna kuoli liikenteessä 370 ihmistä, päälle loukkaantuneet. kuinkahan monta jääkiekossa tai nyrkkeilyssä?

Vierailija
4/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muissa itsepuolustuslajeissa vaikutus on lähinnä päinvastainen.

Kerrotaan hyvin tarkkaan että kyseisiä taitoja käytetään vain itsepuolustukseen ja silloinkin viimeisenä keinona. Ensi sijaisesti kannattaa puhua (tämän tehokkuudesta valmentajamme jaksaa aina puhua, kertoo välttäneensä useita tappeluja vain puhumalla rauhallisesti), toissijaisesti juosta karkuun.

Tunnen paljon itsepuolustuslajeja harrastavia ja toivon että poikanikin kiinnostuu. Olen itse harrastanut karatea useamman vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan