~EX-HAAHULIINIT, vuoden ekaan viikkoon~
[quote]
[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]
[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]
[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]
[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]
[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]
[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]
[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]
[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]
[b][color=6959cd]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]
[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]
[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]
[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]
[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]
[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]
[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]
[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]
[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]
[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]
[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]
[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]
[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]
[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]
[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]
[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]
[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]
[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]
[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]
[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]
[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]
[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]
[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]
[b][color=6959cd]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 22.8.2006 [/color]
[b][color=6959cd]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]
[b][color=6959cd]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA ? [/color]
[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]
[color=darkviolet]
inkulaattori [b]2.1[/b]
rouva-80 [b]10.1[/b]
Emmasophia [b]14.1[/b]
miusumausu [b]11.3[/b]
Nette [b]14.3[/b]
tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]
n.1979 [b]19.3[/b]
.kati. [b]25.3[/b]
Melike77 [b]27.3[/b]
Wilkuna-72 [b]29.3[/b]
Viiru74 [b]30.3 [/b]
jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]
riax [b]21.4.[/b]
ranki [b]24.4[/b]
joanna04 [b]3.5.[/b]
Miikuko [b]4.5.[/b]
Bisquit [b]12.5[/b]
Minttuli79 [b]17.5.[/b]
Mauku75 [b]26.5[/b]
Fiona80 [b]29.5.[/b]
uba-aba [b]29.5.[/b]
Toive06 [b]??.6.[/b]
Aloevera1 [b]??.6.[/b]
Aapeli_77 [b]16.6.[/b]
Lytte77 [b]17.6.[/b]
Kengu76 [b]21.6.[/b]
kuutar-74 [b]24.6.[/b]
Ninni-78 [b]1.7.[/b]
Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]
[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]
[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm
[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37
[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm
[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]
[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm
[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm
[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm
[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm
[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm
[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5
[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm
[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm
[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm
[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm
[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm
[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]
[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm
[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm
[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm
[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]
[/quote]
[/quote]
Kommentit (40)
Täällä sitä vielä ollaan masun kanssa. Välillä on hankala olla mutta eipä vielä ole lähtö tullut, jonain näinä päivinä mahdollisesti?... Miehellä on ens viikko lomaa että siinähän ois hyvää aikaa pyöräyttää tää nyytti ;)
Hienoa että täällä on tosiaan hyviä uutisia! Onnea kaikille uusille ex-haahuille! Alkakoon tästä teille n. 40 viikon ONNELLINEN odotusaika bdbd
Rouva 39+5 olikohan?...
voi että rouva, kohta se oikeasti on edessä, nimittäin se synnytys! Kovasti pidän peukkuja että pian saat nyytin syliisi tuhisemaan, oikein hyvää jaksamista siihen saakka! Myös emmikselle tsemppiä loppuun!!
Joannakos se kyseli milloin mulla olisi ultra edessä. Itse asiassa 18.1. olisi se np/nt-ultra (kumpiko se on muuten se oikea termi?) ja jos kaikki on hyvin sitten olisi samalla se verikoe. Lisäksi mun täytyy viedä joka kuukausi (siis jos raskaus etenee) virtsanäyte viljelyyn. Ensimmäisessä keskenmenneessä raskaudessaminulla oli jatkuva vti. Seuranta siksi siis.
Olisi ihanaa ennen ultraa saada jotain " todistetta" tästä raskaudesta, esim. olen miettinyt voisiko kuunnelluttaa sydänääniä tai jotain. Kyllä se jännittää jo nyt.
Mutta nyt mies huutelee saunakaveriksi, joten heipsan ja voikaahan hyvin!
Mutta päivä kerrallaan jatkellaan taas..
Lämmöllä wbm rv 10+3
Olipas taas paljon kuulumisia! Kiva lukea :)
Raportoinpas taas vähän omaa napaa:
Mulla oli neuvola torstaina. Oli taas aika turha lääkärikäynti, melkein vähän masentava. Ei kovin mukava tuo meidän neuvolalääkäri. Tosi nuori, minua nuorempi veikkaisin. Eipä siinä mitään, mutta ikävä fiilis jäi kun kyselin (ehkä tyhmiä), niin hän vaan vastaukseksi naureskeli! No, kaipa sen voi tulkita niin että ei ole aihetta huoleen, mutta paha mieli tuosta kumminkin tuli...
Mun " oma" neuvolatäti oli lomalla. Sijainen oli tosi mukava! Harmi ettei hän ole mun vakituinen neuvolantäti! Vaikutti todella asiantuntevalta (kätilö), ja mikä parasta, oli ymmärtäväinen ja sympaattinen. (Toisin kuin lääkäri.) Pientä huolta aiheuttaa mun hemoglobiini. Se oli 93! Eli aikamoinen romahdus, kun viimeksi (kaksi viikkoa sitten) oli vielä 114. Tuota tutkitaan nyt tarkemmin, otettiin verikokeita. Rautaa olen syönyt jo puolitoista kuukautta, ja silti arvo näköjään vain laskee. Kurjaa.
Sitten toinen outo juttu oli että sf-mitta oli sama kuin viimeksi (19)! Outoa sikäli että itsekin huomaan kuinka maha on viime viikkojen aikana kasvanut. Ehkä on sitten mittaajasta kiinni, ekan mitan kun otti terveydenhoitaja ja tämän kertaisen lääkäri. Viime mittauksesta on kuitenkin vain 2 viikkoa, joten ehkä tuosta ei kannata huolestua, ei lääkärikään sitä sen kummemmin kommentoinut.
Tällaista tähän napaan! :)
joanna rv24
Omaa napaa: huom sisältää ikäviä limajuttuja ;)
Eilen lorahti pikkuhousuihin jotain * ,oisko ollut sitten vaan löysää valkovuotoa, mutta ihan märät oli pikkarit. No, eilisen tuli aaltomaisesti menkkajomotuksia, lantio ja selkä oli kipeenä. Nukkumaan kuitenkin pääsin eikä yöllä tapahtunut enää mitään.
Tänä aamuna sainkin pyyhkiä oikeen olan takaa jotain limaa. Keltaisenrusehtavaa paksua limaa. Oisko sitten sitä limatulppaa? Näyttää siltä (*toiveikkaana*) että tammikuussa tämä nyytti syntyy :)) iiks.
Rouva rv 39+5 ..vai 6, no ,who cares.....
Minä veikkaan, että rouva80 saa 24 h sisään lähteä synnärille ;-) Limatulpalta toi kuulostaa ja mulla meni n.2 vrk, mutta ei supistellut. Noi jomotukset kuulostaa lupaavilta bdbddbd
Joanna: mä luottaisin enemmän kätilön mittaukseen, enemmän kokemusta. Noi nla tädit voi olla tosi tyhmiä, mähän sain uuden ja vanhasta tein valituksen.
Haahu puolella on sen tuntuista, että uusia plussia tulee. Loppukuu näyttää kuinka monta :)
ON:Täytyy tästä lähteä laittamaan ruokaa ja sitten töihin. Lapset on kipeänä ja huominen hoito täytyy jotenkin järjestää.En viitsisi olla heti töistä pois kun olen aloittanut juuri ja 16 pv on samassa paikassa haastattelu vakivirkaa varten... blääh, että on tyhmää.Siis se mitä kaikkea pitää vakipaikan eteen tehdä.No ti on vapaa ja sitten on varmaan jo kaikki ok.
Tänään 8+0 !
Tosi ihanaa lueskella näitä! Hurja positiivinen noste haahupinoissa kaikilla rintamilla ; )
Ja ROUVA80: Tsemppiä ja voimia synnytysrutistukseen (jos tätä vielä luet)! Mä olin vauva kainaossa tasan vuorokausi ekasta isosta " lorahduksesta" , joten aikasta tarkalleen näyttäisi teidän vaavi pitävän lasketusta päivästä kiinni!
Meillä pieni mies nuhailee - muuten menee loistavasti! Täytynee taas mennä maitobaarin pitäjäksi!
Voikaa paksusti koko porukka!
Bojo ja taavi 1kk
Huhuu rouva80, vieläkö olet kotona??? Mulla on tuota kellertävää limaa tullut jo reilun viikon ja tänä aamuna oli sitten ensimmäistä kertaa vertakin seassa *jännää* Eli mitä suuremmalla todennäköisyydellä sitä itseään kuuluisaa limatulppaa... Ei vaan supistele sitten niin ollenkaan, tänään olen tosin ottanut ihan hissukseen kun mies on ollut koko päivän toisella paikkakunnalla. Kotiutuu tosin parin tunnin päästä ja olenkin ajatellut tässä alkaa siivoilemaan (kevyesti) jos vaikka auttaisi jotain. Koko päivän on ollut pientä kipuilua tuonne alavatsalle mutta en mä niitä supistuksiksi sanoisi. Mun menkkakivutkin on paljon pahempia, tosin ne onkin megakipuja. Kovasti olen jo minäkin malttamaton ja haluaisin mennä nyytin hakemaan kotiin mutta saapa vaan nähdä niin ensi sunnuntainakin vielä kirjoittelen täällä *blääh*
Emmis 39+1
Meille syntyi pieni tyttö rakettien paukkuessa uudenvuoden yönä eli 31.12.2005 klo 23:11. Mitat olivat 3910g ja 49cm ja hiukset olivat mustat ja paksut. Kaikki ei mennyt käsikirkoituksen mukaan ( vihreä lapsivesi, vauva teholle, keuhkoissa tulehdus, ab, istukka ei irronnut, kova vuoto 1700ml, itsellä hb 77 jne), mutta nyt ollaan jo kotona ja vietetään vauvantuoksuista ja niin ihanaa elämää! Onnellista uutta vuotta kaikille!
ONNEA!Hienoa,että kaikki on nyt hyvin!
Sari ja sintti 6+4
Michelin-mies täällä terve ;)
Mun arki on tuota ähinää ja puhinaa..ääh, ei haittais vaikka syntys tänään. Eilen tuikittiin sukkapuikoilla ja sitten isommalla puukolla tuonne häpyliitokseen, auts. Vauva pukkaa vauhtia kylkiluista ja työntää päätään lähtökuoppaan. Että on näitä erinäisiä tuntemuksia kyllä :) Eiköhän ne paikat pehmene ja lyhene näiden oireiden perusteella?
Juu, neuvola varattiin vielä ens maanantaille, 9.1. Toivottavasti ei tarttis enää sinne vaivautua vaan olisin ihan toisessa osoitteessa; synnärillä.
Jännä, tuttavat on paljastaneet nyt kumpaa ne luulee mun odottavan. Mun äiti on pojan puolella mutta jotkut ovat sitä mieltä että tyttöhän sieltä tulee, masun perusteella.. saas nähdä kumpikohan? Itsellä ei ole aavistustakaan.
Voi Melike mikä lääkärireissu sulla oli! Vähän samat fiilikset oli itsellä sen terveyskeskuslääkärin jälkeen. Ei oikeen paneuduta asiakkaaseen..Kuinkahan luotettavia ne kohdunkaulan pituudet on, kysympähän vaan??
Juu, mutta jatkampa puhisemista täällä. Oikeen mukavaa tiistaita kaikille!
Rouva 39+1
Joko meillä muuten on uusi virallinen päivittäjä listalle, vai päivittääkö se kuka ehtii ja osaa?
Enivei, taas pitkästä aikaa pääsin koneelle... Mihinköhän se aika lomalla oikein menee? Lukemassa olen kyllä käynyt viestit joka päivä mutta onpa hirvee vaiva saada jotain raapustetuksikin... Yritin kyllä pitkän pätkän kirjoittaa lauantaina, mutta se hävisi jonnekin ja siitä suivaantuneena en enää jaksanut naputtaa uudestaan... Nyt uusi yritys!! ;)
Ihan ekaksi hirrrrrrrrmusesti onnea Acathisialle pikkuprinsessan johdosta!! Ja oikein suloista ja ihanaa vauva-arkea teille!!
Ja toiseksi paljon onnea uusille ex-haahuille, Sartsu, Lauris ja Neronja!! Neronjaa kävinkin jo onnittelemassa tuolla haahuissa!! Tervetuloa joukkoon kaikki!!
WBM: Ihana nähdä, että sulla on kaikki raskaudessa hyvin!! Tuo alku on kyllä niin raastavaa, että... Been there, I know!! Paljon lohdutuksen sanoja tuolle panikoimiselle ei ole, muuta kun, että sä olet raskaana ja sulla on kaikki lupa olla vähän höpsö ja ylihuolehtivainen!! ;) Itse panikoin millon mistäkin, ultrassakin olin ehtinyt rv22 mennessä käymään jo 5 kertaa... ;) Sydänäänet alkoivat kuulua rv12 tasan neuvolan dopplerilla ja siitä lähtien kävinkin niitä kuunteluttamassa kerran viikossa ja jopa siinäkin välissä panikoin... Pelko HIEMAN helpotti, kun aloin tuntea liikkeet, mutta kävinpä sitten rv24 vielä ylimääräisellä käynnillä neuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä, kun en MUKA ollut tuntenut liikkeitä samalla tavalla kun aikaisemmin... Huoh, voi mun neuvolatäti parkaa!! ;) Että näin, mutta onneksi täällä saa purkaa noita omia pelkojaan, kaikki ne ymmärtää, koska ovat kokeneet saman!!
MOLLI: Kiva kun kävit meitä täällä kurkkimassa... ;) Vai että vauvakuume!! Hih!! No täytyy sanoa, että ihan noin nopeasta " toiminnasta" en ole vielä kuullut... Ystäväni rupesivat yrittämään pikkukakkosta esikon olessa 4kk, mutta että nyt jo? No mutta mikäs sen ihanampaa, ei muuta kun yritystä kehiin vain ja onnea matkaan!! ;) Kyllä se vauvan syntymä varmaan heittää kaikki arvot ja suunnitelmat ylösalaisin...
Nyt on kirjoittelu poikkastava tähän... Tulen illalla jatkamaan turinoitani, nyt on pakko lähteä töihin!! Mukavaa vuoden ekaa viikkoa kaikille!!
Lovella, Mellu ja Nalle rv28+0 (iiks, kuinka aika rientää)
Mulla näköjään puuttuu edelleen la :) No,eipä tuolla kiire ole,31.8 se vasta on,eli ehtiihän sen ;)
Vitsi,oon pähkäillyt pääni puhki soittaisko jo neuvolaan.Toisaalta en haluis vielä,sen verran on pelkopeikko kintereillä.Mutta jos sinne ultraan pääsis neuvolan kautta...Vaikee sen tätin on mulle lähetettä laittaa,jos en soita sinne :)Mutta jos sit en edes pääse niin...Huoh,on tää vaikeeta!Jatkaa miettimistä siis hän...
Sari ja sintti 5+4
Kävin katsahtaan alennusmyyntejä ja tarttuihan sieltä jotain pientä mukaankin :) Jalkapohjia alkoi painamaan ja jomottamaan niin tallustelin kotio. Ihan riittävä kierros meikäläiselle, eikä ollut porukkaakaan liikaa. Nyt iltapäivällähän sitä väkeä alkaa tuppaamaan joka puolelta.
Kiva kun mies sai lomaa töistä loppiaisesta viikon eteenpäin. Laittavat kuulemma koko puljun kiinni niin kaikki pääsee lomille. Ihan hyvään aikaan sattui. Jospa tää masukki syntys sitten ens viikolla.... kahtotaan.
Mites teillä Inkulaattori ja Emmasophia menee? Onko lähtö jo lähellä? Mua ihan jännittää teijän puolesta, vaikka onhan tässä oma mahakin mitä jännittää, heh.
Muistakaa kaikki nauttia raskaudestanne! Äkkiä nimittäin tää aika menee. Ja nyytin saaneet tuoksutelkaa ja paijatkaa sitä pientä nyyttiänne sillä vauvat ne vasta nopeaa kasvaakin :))
Rouva 39+0
Nyt on lomat lusittu ja töihin tieni vie...Muut ovat lounastauolla niin uskalsinpa taasen eksyä näille sivuille..Hävettää kun toi muutoinkin työmotivaatio aivan nollissa...
ONNEA JUUR PLUSSANNEILLE!!!!!<3 <3
voi kun nyt sitten jaksasivat pysyä kyydissä bd
(.) Mun raskaus alkaa pikkuhiljaa näkymään, jopa niin että ulkopuolisetkin alkaa huomaamaan.(yksi puolituttu lohdutteli, no älä välitä mullekkin tuli turvotusta ja kiloja joulunpyhinä-lohtutyyliin.. Että mua nauratti, eli ei vauvamaha taida ihan selkeä olla kun luullaan ylensyöneeksi..Hih, mutta en kertonut että aikamoinen kinkku potkineen masussa onkin;) )
Muutoin olotila kiva, välillä kohdunsuuta VIELÄKIN vihloo, mutta ei tosiaan paljon.Supistuksista en ole kokenut muutoin kun vallattoman akropatian jälkeen ;) mutta ne onkin luku erikseen.
Tänään töiden jälkeen menen kolaamaan kaupungin alerekit läpi.Tosin mammavaatteita en tarvi mutta jos pienokaiselle jotain..Mulla on kutina että se olisikin tyttö..mun veikkaukset on yleensä mennyt nappiin mutta kattotaas..
Eipä kai auta kuin jatkaa puuduttavia töitä, hitto kun ei vaan huvittais, olisi niin paljon mielekkäämpää lukea joitain raskauteen liittyviä sivuja kuin tää oma jobi.. :/
Mutta hyvää jatkoa kaikille!!
psssst...JOANNAA, kuinka menee??vihlooko, supistaako, onko vauva mönkiäinen vai tuntuuko sulla potkut napakoina? Meitin kaverin potkut on jotenkin " vienoja" , kaipa siitä yhdistän tyttöön, sillä jotenkin kuvittelisin poikien potkut aina kunnon monotukseksi :)
WBM; sulle mun piti kirjoittaa noista alkumetreistä.Mullahan oli lähes oireeton alkuraskaus ja olin ihan hepakassa kanssa ja kirjoittelinkin aina tosi epätoivoisia viestejä..Mua vaan huoletti.Älä aristele kirjoitella tuntojasi, kenenkään päivää et pilaa murheillasi, tuntuu että kaikki me olemme alussa kokeneet sen epätoivon ja avuttomuuden ja pelon.ja kun " ääneen" saa kertoa niin tuntuu hiukan keveämmältä.Tsemppiä!!<3
NERONJA; Sulle erityishalit, en hehkuta enempää sillä tiedän alkutunteet, mutta olen niin iloinen heti tulleesta vahvasta viivasta!!Mullahan tässä raskaudessa kävi kanssa noin, etä sitä mukaan kuin pissi imeytyi tikkuun niin viiva tuli ennen kuin edes koko kontrollia näkyi.se sai pienen ripun uskoa enemmän juuri tähän raskauteen, sillä mähän aina sain niin haaleampia kuin kontrollit ja en siis luottanut niin 100% sesti silloin..kiva kun alkaa olemaan vanha jengi koolla taas :), tulet sitten kokonaan tänne kuin maltat ja uskallat!!
Ja mollille, vauvakuume on merkillistä, mäkin olen vannonut joskus vaikka mitä ja tässä sitä maha pystyssä sitten ollaan.. :) Anna palaa vaan, kerran täällä ollaan!!!
petju
Täytyy heti vastailla :)
Kiva petju " nähdä" sua taas! Eilen just mietin sua ja Mellua kun luin jonkun aloituksen disperiinistä. Taidatte vielä popsia vai kuinka? Vai oliko niin että petjulla on ne piikit vain? Tuossa keskustelussa kysyttiin milloin disperiinit kuuluis lopettaa. Vastaus tais olla että 36-37 viikoilla. Mitäs ohjeita olette saaneet, kuinka meinasitte toimia...? Hirvittää että ne tarttis lopettaa ennen synnytystä! Varmaan sekoan viimeisillä viikoilla kun vahdin että vaikuttaako lopettaminen, hiipuuko liikkeet...
Mulla on vointi ollut ihan ok. Lomailin viikon verran ja sinä aikana loppuivat supparit ja vihlomiset. Arvaatkaapa vaan onko tänään töissä taas supistellut! Pitää mainita neuvolassa (torstaina), mutta pistävätkö saikulle sitten? En ihan vielä haluais jäädä, mutta tietty vauvan parhaaksi teen kaikkeni. Ei nuo siis kipeää tee, joten kohdunsuun tilanne on varmaan ratkaiseva tässä asiassa. Toivottavasti on kunnossa!
Vai että tyttöolo sulla petju. Tyttöä mekin odotellaan ja sen mukaan olen alesta vaatteista ostellut! Jos poika kuitenkin tulis, niin aikas hempeää on hänen alkutaipaleensa vaaleanpunaisissa bodeissa :) Jospa nyt kuitenkin yrittäisin jatkossa ostaa vaikka mintunvihreää tms, kun eihän tuo sukupuoliarvio sentään läheskään 100% ole vielä tässä vaiheessa. Mutta kun on mullakin niin tyttöolo!
Mitäs noista potkuista nyt sanois.. Kun ei ole mihin verrata! Ei ne kyllä mitään kovin mojovia ole, mutta selvästi kuitenkin potkuja tai nyrkiniskuja, ei mitään myllerrystä pelkästään. Välillä tuntuu jopa hiukan ikävämmin, kun pahaan paikkaan osuu... Ei auta kuin lähteä liikkeelle ja toivoa että vaavi vaihtais asentoa :)
joanna rv23
loppuun asti.Mun täytyy lähempänä synnytystä vielä jutella lekurin kanssa tosta asasta, ihan sillä että lopetanko pientä ennen vai miten mutta kattotaan sitä, sinne on vielä aikaa..
Hih, ai sulla onkin tähyilty miltä se " alakerta" näyttää, nää mun pohdinnit on siis ihan omaa tulkintaa, verraten esikon poikaodotukseen..
Neutraaleita vaatteita on niin hankala löytää.Tänään töiden jälkeen siis kiertelin siä kaupungilla ja muutama vaatekerta takertui mukaan jotka on siis kummallekkin käyviä.Ihan kivat alet olis jos itellekkin vaatteita katselis, mutta kattotaas nyt kuinka ja minkälaisiin mittoihin aikanaa päädytään.Yleensä olen laihtunut jopa alle lähtöpainoni mutta entä nyt??
Mulla noi viiltelyt ajoittuu kyllä ihan kans rasitukseen eli siis jos puuhastelen kovasti.Kannattaa hakea saikkua jos supistelee, se saattaa joillain mennä ohikin kun saa vaan olla muutaman viikon.Toisilla taas jatkuu.
Mulla on koko ajan napostelu nälkä ja vähän hontelo olokin koko ajan..naama on kuin teinillä ja tukka sojottaa, great!!
nyt soffalle..
petju
Elikkäs, mihinkäs jäin...?
SARTSU: Juu, en uskalla mennä räpeltämään mitään ylimääräistä tonne listalle, ettei mee sekasin koko höskä, kopioin vaan edellisen päivitetyn version... ;) Joku ken osaa, ni voi laittaa ne sun tiedot sinne!!
ROUVA80, INKULAATTORI ja EMMIS: Teillähän alkaakin olla jo jännät paikat käsillä... Täällä jännitetään jo täpöillä!! Kamalaa, kun teidän myötä se oma nimi vaan nousee tossa listalla... Nyt ollaan jo 9 seuraavan joukossa!! KÄÄKS!! Maaliskuu se hiipii ihan salaa... Pitäkäähän meidät ajantasalla tilanteesta ja kovasti tsemiä loppurutistukseen!!
PETJU: Sulle (ja JOANNALLEKIN) mun pitikin kommentoida niistä vihlonnoista... Mulla niitä on ollut ja on edelleen!! Taisin niistä jotain joskus jo kommentoidakin ja heitin, että katsotaan neuvolälääkärin jälkeen sitten mikä on tilanne ja viime viikolla oli sitten neuvolalääkäri... Kyllä se vaan niin on, että mun kohdalla ne vihlonnat tekevät kyllä tehtävänsä tuolla alakerrassa, elikkäs kohdunkaula on lyhentynyt 6 viikossa 1cm!! Jos tätä menoa jatkuu, niin 6 viikon päästä ollaan sitten tilanteessa, että synnytys voi käynnistyä... :( Ja ottiko lääkäri tähän kantaa? Eeeeeiiiii....
JOANNA: Hassua, että tuli puheeksi nuo disperiinit, sillä näin saman aloituksen niistä kun sinäkin ja heti ajattelin, että pitääpä sulta kysyä... Ja mulla olikin sulle kyssäri niistä siinä viestissä lauantaina jonka kirjoitin ja se katosi... Mutta hyvä, että selvisi, että vielä sä (niinku PETJUkin) popsit niitä!! Mä en tiedättekö VIELÄKÄÄN ole kertonut niistä neuvolassa ja siksi mietinkin pääni puhki täällä millon ne pitäs lopettaa, vai lopettaako ollenkaan? Ja viimeaikoina on taas alkanut huolettamaan, että josko olenkin omatoimisuudellani aiheuttanut jotakin häikkää pikkuiselle... ?
NETTE: Mikäs sun vointi on ollut? Luin, että olet ollut kanssa saikulla suppareiden ja selkävaivojen takia... Mä olin kanssa tossa itsenäisyyspäiväviikolla ja kyllä tää aika työlästä on töissä olla!! Yritän kuitenkin sinnitellä tonne 18.1 olevaan neuvolaan ja sit miettiä terkan kanssa mitä tehdä, josko sitten pääsis jo saikulle äippiksen alkuun asti... Millon sulla muuten alkaa äippis? Mulla virallisesti vasta 20.2... Ootko jo saanut muuten pakkauksen ja päätöksen äprahasta? Mä en ole saanut vielä kumpaakaan... :(
UBA-ABA: Usko pois, kyllä se muljahdus on niitä vauvanliikkeitä ollut... Mä tunsin ekat kanssa rv16 ja ne oli just tollasia " oliko vai eikö" , mutta osottautuivat myöhemmin liikkeiksi... Ja niitä ei sillon alussa todellakaan tullut läheskään joka päivä!!
VINKU ja MINTTULI: Onnea ihanista ultrakuulumisista!!
Ne keille en nyt henkilökohtaisesti mitään kommentoinut, oikein hyvää alkanutta vuotta!! Tuokoon tämä vuosi meille kaikille nyytit kainaloon!!
Omaa ( . ) sitten... Niinkun tossa aiemmin mainitsin oli mulla viime viikolla neuvolalääkäri... Tai eka oli se sokerirasitus ja sit vast toi lääkäri!! Sokerirasituksessa kaikki muuten ok, mut paastoarvo olisi saanut olla 5.1, ni mulla se oli hintsusti 5.2... Terkkahan tästä otti hirveät heparit ja paasasi puolituntia vaalean leivän haitoista (vaikka sanoin sille, että mä en edes syö vaaleaa leipää) ja pisti mut sitten tarkkailuun ja dieetille!! Joopa joo... Tietty kaikkihan on mun ja vauvan parhaaksi, mutta joku raja sentään!! Haloo, se arvo oli koholla 0.1... Mun terkka on muutenkin ollut alusta asti sitä mieltä, että kun on vähän ylipainoinen, niin tietenkin on sokeritauti ja sen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun katsoi niitä tuloksia koneeltaan... Ihan kun " hähää, mähän sanoin sulle" -tyyliin!! Kyllä otti aivoon!! No sitte toinen juttu oli lääkäri... Jopa oli käynti juu!! Ekana kun menin ovesta sisään, ni kuulu kommentti " housut pois ja tutkitaan" , ei mitään miten olet voinut tms!! Ekaks lääkäri YRITTI mitata sf-mitan ja saiki lukemaks 30cm, johon mä sitte kauhistuin ja sanoin, et ei voi olla 4 viikossa kasvanut 10cm ja sit se aikansa mittaili uudestaan ja lopuksi merkkasi neuvolakorttiin 27cm!! Tokaks se yritti kuunnella sydänääniä, eikä millään saannu niitä kuuluviin, vaikka vauva potki minkä kerkes... No lopuks ku sai ne kuuluviin, anto mun kuulla ne n. 2 sekunttia ja sanoi sit et eiköhän jo riitä!! Sit oli vuorossa sisätutkimus, joka oli tyyliin " sormet sisään ja ulos" ja tokaisu " juu, 2cm on" !! Siinä kaikki ja näkemiin!! Mä olin yhteensä lääkärillä ja terkalla sisällä 15 min!! Yleensä jo pelkkä terkkakäynti kestää mulla melkein tunnin!! Mä olisin lääkäriltä vielä kysynyt tarkemmin tosta kohdunkaulan tilanteesta, mutta eipä sillä ollu aikaa kuunnella... Mua v*****i niin paljon sieltä huoneesta lähtiessä, että oli pakko mennä vessaan tirauttamaan pari kyyneltä ja siinä päätin, että toi oli eka ja vika neuvolalääkärikäynti mulla!! Seuraavaks meen yksityiselle ihan varppina!!
Sori toi paasaus, mut oli pakko päästä purkamaan... :(
Nyt oon kuitenkin vienyt jo niin paljon palstatilaa yhden päivän edestä, että lähden laittamaan jotakin syötävää... Masu ja vauva jo huutavat ruokaa!! ;)
Lovella, Mellu
[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]
[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]
[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]
[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]
[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]
[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]
[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]
[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]
[b][color=6959cd]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]
[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]
[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]
[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]
[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]
[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]
[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]
[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]
[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]
[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]
[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]
[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]
[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]
[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]
[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]
[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]
[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]
[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]
[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]
[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]
[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]
[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]
[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]
[b][color=6959cd]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 22.8.2006 [/color]
[b][color=6959cd]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]
[b][color=6959cd]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]
[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]
[color=darkviolet]
inkulaattori [b]2.1[/b]
rouva-80 [b]10.1[/b]
Emmasophia [b]14.1[/b]
miusumausu [b]11.3[/b]
Nette [b]14.3[/b]
tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]
n.1979 [b]19.3[/b]
.kati. [b]25.3[/b]
Melike77 [b]27.3[/b]
Wilkuna-72 [b]29.3[/b]
Viiru74 [b]30.3 [/b]
jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]
riax [b]21.4.[/b]
ranki [b]24.4[/b]
joanna04 [b]3.5.[/b]
Miikuko [b]4.5.[/b]
Bisquit [b]12.5[/b]
Minttuli79 [b]17.5.[/b]
Mauku75 [b]26.5[/b]
Fiona80 [b]29.5.[/b]
uba-aba [b]29.5.[/b]
Toive06 [b]??.6.[/b]
Aloevera1 [b]??.6.[/b]
Aapeli_77 [b]16.6.[/b]
Lytte77 [b]17.6.[/b]
Kengu76 [b]21.6.[/b]
kuutar-74 [b]24.6.[/b]
Ninni-78 [b]1.7.[/b]
Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]
[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]
[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm
[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37
[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm
[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]
[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm
[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm
[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm
[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm
[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm
[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5
[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm
[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm
[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm
[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm
[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm
[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]
[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm
[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm
[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm
[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm
[/quote]
[/quote]
Ainakin näin äkkisilmäyksellä kaikki näyttäs olevan ok!! Ja Sartsulle sain LA:n laitettua... Jee, hyvä minä!! ;)
Kylläpä tuli mulle sopivaan paikkaan tää pidempi viikonloppu! Nukuin viimeyönä 12 tuntia ja oon nauttinu vapaapäivästä tekemättä mitään hyödyllistä. Siivoan sitte huomenna... Raskas ja kiireinen viikko takana niin onpa ollu ihana ylimääräinen levähtely päivä.
Onnea uusille plussanneille, ainakin Sartsu ja Kerttukasperi! Neronjastakin joku puhui; toivottavasti on todella tulossa ja jäädäkseen alkusyksyyn!
Hyvältä näytää Lauriksellakin ja WBMllä. Kyllä me nyt ollaan taidettu saada se portti kuntoon niin, että täältä pääsee pois vaan vauva kainalossa! ;-)
Avaavia supistuksia Emmikselle ja Rouvalle! Nuo loppumetrit välillä jo nyt käy mielessä. Ne on niin piinaavia. Lähes niinkuin alussa se keskenmeno pelko niin lopussa tuntuu ettei se synnytyspäivä tuu ikinä melkein.
Maukulle onnea puolestavälistä! Se oli ihana etappi. On jotenkin nyt niin pitkällä jo kuitenkin ja vauva kasvaa hurjaa vauhtia (ja maha!)
(.) joka on tosi pullea. Ens viikolla on neuvola ja toivottavasti terkkari katsois kohdunsuuta. En tiedä onko tällä meidän tädillä tapana katsoa, mutta edellistä odottaessa oli sellainen kätilö/terveydenhoitaja, joka katsoi välillä ettei supistelu oo aiheuttanu mitään. Välillä on supistellu kyllä enemmänkin kuin viime aikoina eli ehkäpä kaikki on kunnossa. Ollaan vaan lähdössä miehen ja parin kaverin kans käymään " shoppailemassa" (=minä shoppailen ja muut kiertää nähtävyyksiä ja käydään katsoon jalkapalloa) Espanjaan niin olis kiva sitä ennen varmistaa, ettei ainakaan oo edistystä tapahtunu kohdunsuulla.
Kova vimma olis ostella jo vauvatarvikkeet, mutta vielä oon malttanu mieleni. Vaatteita toki olen alesta ostellut, mutta turvakaukalo ja kärryt on vielä etsinnän alla. Kerran on jo käyty yhdessäkin katsomassa mitä suunnilleen oltais ehkä ostamassa, että jos jotain yllättävää sattuu ja mies vaikka joutuu yksin käydä ostaan jotain niin tietää edes missä ne vauvatavara liikkeet on ja mitä suunnilleen haluan ;-9 Tai ainakin mitä en ainakaan halua.
Rentouttavaa viikonloppua ystävät!
miikuko jo 24.rv