Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++++ENSIKOIDEN MAANANTAIJUPINAT+++++

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis-kamu, samoissa mennään:=)

-mooli-booli

Vierailija
22/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmöt vetelee taas 37,4...aika korkeella mut se nyt ei mitään merkkaaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä miun haamu on OIKEA PLUSSA, niin mulla ainakin huidellu lämmöt 37,1-37,5 eli tosi korkealla, aikaisemmissa kierroissa ilen päässyt lämpöjen kanssa vain 37,0 :)

Eiköhän sieltä plussa tule ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
24/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas!

Kylläpäs on nyt ollut sutinaa joka puolella... Onnea Ull-maj ihan hirmuisesti!!! Ja muillakin vaikka mitä oireita, ihanaa ja jännittävää... Onnea ja peukkuja kaikille! Ja Pepsis, oon ymmärtänyt, et km:n jälkeen keho on vielä hyvin alttiina, joten toinen tärppi heti perään on varsin mahdollinen. Jännityksellä odottelen uutisia myös sieltä.

Ite olin tänään loman jälkeen ekaa päivää töissä ja jestas mitä hulinaa oli taas. Onneks perjantaikin on taas vapaa, niin on sellainen pehmeä lasku arkeen.

Ite meen kp 16/29-30. Ovistikkuun sain eilen haaleen viivan, mutta tänään en taas mitään. Jos tässä kierrossa ovuloin, eikä kierto mee pitkäks, niin enkös nyt oo ihan niillä päivillä kun oviksen pitäis olla? Jatkan vielä tikuttelua, voihan tuo kierto mennä hyvinkin pitkäks, kun ei siitä piltsujen jättämisestä ole kuin se muutama kuukausi. Toivon niin kauheesti ees sitä ovisplussaa, et ois ees mahdollisuus siihen toiseenkin.

++++++++pölyjä kaikille toivottelee, Amy

Vierailija
25/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas!

Kylläpäs on nyt ollut sutinaa joka puolella... Onnea Ull-maj ihan hirmuisesti!!! Ja muillakin vaikka mitä oireita, ihanaa ja jännittävää... Onnea ja peukkuja kaikille! Ja Pepsis, oon ymmärtänyt, et km:n jälkeen keho on vielä hyvin alttiina, joten toinen tärppi heti perään on varsin mahdollinen. Jännityksellä odottelen uutisia myös sieltä.

Ite olin tänään loman jälkeen ekaa päivää töissä ja jestas mitä hulinaa oli taas. Onneks perjantaikin on taas vapaa, niin on sellainen pehmeä lasku arkeen.

Ite meen kp 16/29-30. Ovistikkuun sain eilen haaleen viivan, mutta tänään en taas mitään. Jos tässä kierrossa ovuloin, eikä kierto mee pitkäks, niin enkös nyt oo ihan niillä päivillä kun oviksen pitäis olla? Jatkan vielä tikuttelua, voihan tuo kierto mennä hyvinkin pitkäks, kun ei siitä piltsujen jättämisestä ole kuin se muutama kuukausi. Toivon niin kauheesti ees sitä ovisplussaa, et ois ees mahdollisuus siihen toiseenkin.

++++++++pölyjä kaikille toivottelee, Amy

Vierailija
26/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla kommentoimaan ennen kuin hilpaisen taas noihin rakennushommiin!

Pepsis, mäkin olen kuullut että heti km:n jälkeen ois extrahyvät mahikset uuteen plussaan - ja noi lämmötkin viittaa kyllä vahvasti siihen suuntaan! bdbdbdbdbdbdbd Jessicalta

Vähän nyt kyllä mua kieltämättä harmittaa että tammijunaan jäi lippu saamatta... Tuntuu että kaikki muut varmaan lähtee ja asemalle jää tönöttämään vaan yks surkee Jessica. *jää rypemään itsesäälissä ja haaveilee kotona odottavista viimeisistä joulusuklaista*

Sori negatiiviset mietteet mutta näin tädin kyläilyn aikaan ei oikein muita mietteitä voi olla!

Vierailija
27/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla testillä ja joo siinä on vaalean punainen viiva.. siis kaksi.. sen erottaa kaukaakin, ei tarvi tihrustella, tai käännellä testiä!!!

Maha on kipeä selläisia mekkajuilimisia vähäväliä.. saas nähdä pysyykö kaveri kyydissä ;)

Vierailija
28/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin temppuilee mun kone vai onko vika yhteyksissä, kun tuota aiempaa viestiäni kirjoitin, niin ensiks herjas, että viesti on siirretty tai poistettu ja sit laitoin sen toiseen kertaan. Aluks se tais tulla yhen kerran, mut nyt sit onkin kahteen kertaan. Eli jos ongelma on koneen ja tuolin välissä, niin pahoittelen: ei ole tarkoitus tukkia pinoa monella samalla viestillä.

Ja Ull-maj:lle entistä enemmän bdbdbdbdbdbd =)

-Amy-

Vierailija
29/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin testaat?!=)

Ja Jessica, älä sure, mä en kans varmaan tammijunaan pääse, täti varmaan tulee ens viikonloppuna.

Ull-maij, mahtavaa!!!!!

-mooli

Vierailija
30/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ensikoille! Ja hirmuisen paljon onnea Ull-maij:lle plussasta!! Mulla nyt kp 2/28-35?, ja tässä kuussa aletaan tositoimiin ensimmäistä kertaa.. :) Kovasti plussasäteitä muillekin, toivottavasti tämä vuosi toteuttaa meidän kaikkien toiveet!

Vierailija
31/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen et ilmestyit palstailemaan samoihin aikoihin kun minä joten ota pliis mut mukaan tammikuun plussajunaan, pliispliispliis...

Pepsis, mäki oon kuullu et km:n jälkeen voi helposti jäädä uudestaan raskaaks joten bdbdbdbdbdb sulle!

Ja Naksulle ja masulle erityisplussasädetykset+++++++++ ja tietysti kaikille muilleki säteitä jotka niitä tarttee :-)

Meillä myös vuosi vaihtu ihan rauhallisesti kotona kavereiden kanssa, katottiin naapurien raketteja kun ei oltu ostettu omia. Nyt ois vielä noi kaikki herkut mitä jäi, ne pitäs tuhota ja jos sit alkas vaik vähä kattoo mitä syö. Laitoinki eriksee omana otsikkonaan kysymyksen kehonpuhdistuksen ja vauvakuumeen yhteensopivuudesta mut ei äsken ainakaan ollu kukaan kommentoinu.

Täällä mennään kp 8/28-31 ja vatsaa vaan koskee ja turvottaa. Oon jo alkanu epäilee endoa, onko siitä kellään kokemuksia? Mun siskolta on leikattu se ni aattelin vaan ku se taitaa kai olla jollain tavalla perinnöllistä..?!? Kaikenlaisia vaivoja sitä tuleekin... Mut ollaan kyllä kovasti yritetty harjotella pupuilua, tädin lähdettyä tosi ahkeraan ;-) Toivottavasti jaksetaan vielä sittenkin kun on ne tärkeimmät päivät... oon myös tähän kiertoon ottanu greippimehun mukaan, aikasta kirpeetä tavaraa on :-O Mies jaksaa joka päivä kysyä et ootko tänään juonu :-D

Nyt syömään niitä lauantain jämiä... palataan!

J

Vierailija
32/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....hirrmuisasti onnea Ull-Maij!!!! *rutistus*!

Jonneli: mulla on endo riesanani, jonkinverran omaa kokemusta siis siitä on. Mulla vaivaa lähinnä ennen menkkoja, joskus kahdesta päivästä viikkoon ennen menkkoja oon kipee. Ovis aikaansaa toispuoleiset vatsakivut ja menkkakipuja on ollu aina. Oon enemmän tai vähemmän turvoksissa ajoittain... (on varmaan syömistavoillanikin merkitystä...) Laparotomiassa endoa siivoiltiin 2002 ja nyt pillereiden poisjätön jälkeen on alkanut vaivaamaan enemmän.. Siksipä jonotellaankin julkiselle puolelle hoitoihin ja pidän samalla kyynärpäätkin ristissä jotta endo ei ihan hirveeksi reihaantuisi... Mutta tsemppiä sulle miehen kellistämiseen, otollisia aikoja elelette parhaillaan... :)

Tervetuloa minunkin puolesta uudet ensikot mukaan porukkaan!!! Nimimerkit on vähän viä unohduksissa, mutta kirjoitelkaa ahkerasti niin tuutte tutuiksi.

Jessicalle pahoittelut tädistä! Samoin Essille! :(

Pepsis: lupaavia oireita sulla... Peukutusta! bdbdbdbdbdbdbd!

Naksulle myös tsemppiä piinailuun!!!

Masu: testaa jo! :) bdbdbdbdbdbd!

Vierailija
33/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä netin käyttö estetty sen Microsoftin vakavan virheen vuoksi ja näin ollen olen ollut pimennossa netin suhteen koko päivän. Nyt vasta kotona pääsin kuulumisia lukemaan ja täällä olikin ISO pino odottamassa. Kerrankin ollaan kaikki aktiivisina paikalla, olikin jo muutama päivä huolestuttavan hiljaista:)

Ull-Maij onnittelut plussasta, HIENOA!!! Nyt vaan tarrasukkia matkaan ja toivotaan että viiva vahvistuu.

Täällä kp 28/25. Tosin ovistestin mukaan (jos oikein tulkitsin) ovis oli kp 20, joten testailun paikka olisi loppiaisen tienoilla kun kierto tulee olemaan sellaset 32-34 pvää. Nyt oviksesta siis vasta 9 päivää. En tiedä mistä eilen alkanut alavatsan nipistely johtuu, luultavasti se täti sieltä tekee tuloaan etuajassa vaikkakin haluaisin uskoa jotain muuta... Tissit edelleen kipeät, kipeytyivät jo kp18 ja edelleen jatkuu. INHOTTAVAA!! Tulisi nyt sit täti visiitille niin pääsisi uuteen kiertoon.

Mutta plussatuulia kaikille ja toivottavasti saadaan täytettyä jokunen paikka tammikuun junassa, ettei mene lippurahat hukkaan=)

-A-

Vierailija
34/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkäs on tunnelmat ja oliko sulla oireita minkälaisia?

Unohin kertoo että uuden vuoden aattona tuli taas sellane pikkurillinpään kokone tuhru pyyhittäessä ja oviksesta oli sillo 5-6 pv.Sellane tuli viime kierrossaki.Noh,eipä tässä vielä kannata piinailla mittää.Jos täti ei tuu ni sit testaan aikasintaan ens viikolla,maanantaina ois kp28.Ei kyllä tekis mieli kauhee aikasee testata ettei tuu pettymystä.

Plussaonneeee!!!!!!!!!!

Vierailija
35/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuinpas hyvänä päivänä vakoilemaan enskapalstaa :) Vastahan siitä on vähän aikaa, kun viimeksi Ull-Maijn kanssa piinailtiin suunnilleen samaan aikaan. Onnea plussasta! Montako testiä ehditkään jo tehdä :D

Semmoista tosiaan vielä, että odotuspuolen ensikkopinot on aika hiljaisia, eli teitä kaikkia tarvitaan sinne heti pian :)

Ja hyvää alkanutta vuotta kaikille ensikoille! :)

Mii- (10. rv:lla mennään)

Vierailija
36/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis:

No lämmöt on olleet oikeasti päälle 37 aina välillä, itkuinen olo.

Tänään muutama kunnon kramppi mahassa, just niinku olis täti tulossa, mutta enemmän sattui.Alaselkä on ollu aika oudon tuntuinen, kipeä :P

Tisut ovat kipeät ja paisuneet, ei mahu rintsikat päälle :/

Mii: Eikös se ollu marraskuuta, kun piinailtiin :) Tuun kahtoon teitä odotus puolelle ;)

Jonneli: Hyppäähän kyytiin vaan ;)

Ja nyt kaikki tytöt reippaasti Tammikuunjunaan mukaan :)

Vierailija
37/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta][size=3]Onnittelut huikeasta plussauutisesta Ull-maj:lle! ♥[/size][/color]

Ja kuulkaas muutkin Enskarit, kun Ull-maj laittaa tammikuun plussajunan veturin pillit viheltämään! Hypätkää kyytiin Naksu ja masu06 ja pepsis ja mooli ja Auror@ ja kaikki muutkin nykyiset ja tulevat piinailijat joita en nyt muista mainita!!!

Anteeksi, en ole jaksanut päivittää Enskari-listaa, kun olen keskittynyt lähinnä pahoinvoinnin karkottamiseen viime viikolla. Voisinpa vaikka päivittää sen nyt Ull-maj:n kunniaksi. Voisikohan joku muu muuten ottaa päivityksen hoitaakseen? Se tuntuisi jotenkin luontevalta, jos joku kuumeilija hoitaisi pinoa. Voisinpa vaikka sitten harkita Enskareiden oman esittelylistan väsäämistä tuonne o-puolelle, mutta kahta listaa en ehdi kyllä päivittää. Dio ainakin osaa värit ja koodit ja on täällä muitakin, huvittaisiko ketään?

Pepsikselle vielä toistan, että mun sisko tuli raskaaksi uudestaan nimenomaan heti keskenmenoa seuraavasta kierrosta, joten piinailu on taatusti nyt kuumimmillaan sullakin! Erikoislähetys plussapölyä pepsikselle!!!!

Mulla oli tänään eka työpäivä uudessa paikassa. Kaikki meni hienosti, enkä voinut edes kovin huonosti. Ja kuulkaa, se on mun unelmien työpaikka!!! Voi että miten onnellinen olen, kun pääsin sinne! :)

-Q- rv 7 tasan :)

Vierailija
38/38 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sittenkään vielä päivittänyt sua plussanneisiin, kun en ollut varma haluatko vielä varmistella uusilla testeillä. Mutta minä ainakin uskon, että plussa se on, joten kerrothan pian koska saa päivittää!

Halein

-Q-