Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti eilen (kannissa), etta on suunnitellut kosintaa jo hyvan aikaa.. Viela ei siis kosinut, mutta halus varmaan nahda mun reaktion.

Vierailija
01.01.2006 |

Mun reaktio oli sitten itku, kun säikähdin miehen sanoja, vaikka kyllähän minä itsekin olen avioliittoa ajatellut.. Seurusteltu on kuitenkin nyt 1,5 vuotta, joten häillä ei ole kiire mun puolesta.

Mutta siis MITEN mä nyt jaksan olla odottamatta sitä kosintaa koko ajan? :) Mua jännittää, että suurinpiirtein aamulla jos mies kysyy, että " Kulta, tahdotko.." niin mä huudan suureen ääneen " TAHDON" , ja mies jatkaa: " ..kahvia?" Eli siis varmasti oon tästä lähtien varpaillani koko ajan..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vastannut yhteenkään viestiin ilkeästi. Eikä sinunkaan ole mikään pakko, vaikka tämä onkin AV ;)

Positiivisuutta kehiin, eikös joo?

Vierailija
22/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi vastasin ap:lle kun oikeesti alkoi ärsyttää se että ämmä pillahtaa märisemään ku ukko mainitsee häistä ja kosinnasta...siis oikeesti! Ois se ukko saanu läimäyttää sua pari kertaa, että tokenetkos!

-2-

Vierailija
24/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ois se ukko saanu läimäyttää sua pari kertaa, että tokenetkos!

-2-

Olen pahoillani, ettei sinun miehesi ikinä kosinut sinua ja että hän lyö sinua. Mutta hae jostain apua, sairas ihminen!

Vierailija
25/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!! :D

Vierailija:

Kakkonen kannattaa perheväkivaltaa?

Olen pahoillani, ettei sinun miehesi ikinä kosinut sinua ja että hän lyö sinua. Mutta hae jostain apua, sairas ihminen!

Joo, meillä läiskitään toisia mennetullen ja palatessa! XD

Sairas, tai en... siitä ap ois voinu alkaa vollaan jos se äijä ois sanonu että se j ä t t ä ä ap:n! XD

-2-

Vierailija
26/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu teitä totisia torvensoittajia. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ootta työ surkeita! Elämä on kuin amerikkalaista saippuasarjaa!

-2-

Vierailija
27/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki enää toitota mielipidettäsi, se tuli selväksi. Ämmittele minua minkä jaksat, mutta se eikä mikään muukaan muuta sitä asiaa, että olen tunteikas ihminen (kuten myös miehenikin), ja meillä tosiaan tunteita SAA näyttää avoimesti. Ja tiedätkös, mitä ukkoni läimäyttämisen sijaan teki, kun vähän kyynelehdin? Pyyhki kyyneleet pois, suuteli ja kertoi rakastavansa. Tätä sinä et näemmä ikinä ole saanut kokea, etkä siten ymmärrä, miten ihanaa se on, kun joku tuolla tavoin näyttää välittävänsä.

Ja todellakin avioliitto on minulle iso asia, ja samoin kuin uskollinen ja vakaa rakkaussuhde. Minun mielestäni suhtautumisesi avioliittoon kertoo siitä, että sinulla tuskin on itselläsi rakkausavioliittoa (ainakaan siinä mielessä, missä sen itse ymmärrän). Jos olet onnellinen kuitenkin, niin mikäs siinä -anna mennä. Itse kuitenkin kaipaan romantiikkaa, ja tosiaan ei se elämä niin vakavaa aina saa olla :)

t.ap

Vierailija:

Ja siksi vastasin ap:lle kun oikeesti alkoi ärsyttää se että ämmä pillahtaa märisemään ku ukko mainitsee häistä ja kosinnasta...siis oikeesti! Ois se ukko saanu läimäyttää sua pari kertaa, että tokenetkos!

-2-

Vierailija
28/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä ja tympeä ja ties mitä, mutta 2 on edes järkevä

Vierailija
29/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt purkaa sitä täällä... Sääli.

Vierailija
30/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ilkeä ja tympeä ja ties mitä, mutta 2 on edes järkevä

Ja ap. Sovitte oikein hyvin sen herkän miehesi kanssa toisillenne. Pyyhkimään toistenne kyyneleet.

-2-

Vierailija
31/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin etoo tuo ylisiirappinen lässyttäminen! yööööööööööööööööök!

Eläkää hattaranpunaista rakkauselämäänne. Mä en katsele maailmaa niiden ruusunpunaisten lasien läpi. Olen onnellinen omassa suhteessani joka ei oo siirappista lässytystä tai märinää.

-2-

Vierailija
32/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
33/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

35, olen täsmälleen samaa mieltä; sovimme toisillemme täydellisesti mm. mainitsemasi seikan vuoksi.

t.ap

Vierailija
34/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua niin etoo tuo ylisiirappinen lässyttäminen! yööööööööööööööööök!

Eläkää hattaranpunaista rakkauselämäänne. Mä en katsele maailmaa niiden ruusunpunaisten lasien läpi. Olen onnellinen omassa suhteessani joka ei oo siirappista lässytystä tai märinää.

-2-

No 2, ehkäpä tämä minun aloitukseni ei sitten ollut se paikka, jonne saat purkaa siirappi-inhoasi. Koska mä halusin vain neuvoja, miten mä jaksan odottaa sitä kosintaa, ja miten pysyn housuissani, kun en tosiaan vielä uskonut miehen olevan valmis tähän.

t.ap

Vierailija
35/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut vastaan mä yksin! Mikä vois olla parempaa?!?

Ja jos joku erehtyy olemaan mun kans samaa mieltä niin av:lle tyypilliseen tapaan siitä tehdään heti mun kirjoitus. Hah. Whatever, eihän täällä kukaan muu _voi_ olla mun kans samaa mieltä.

-2-

Vierailija:

No 2, ehkäpä tämä minun aloitukseni ei sitten ollut se paikka, jonne saat purkaa siirappi-inhoasi. Koska mä halusin vain neuvoja, miten mä jaksan odottaa sitä kosintaa, ja miten pysyn housuissani, kun en tosiaan vielä uskonut miehen olevan valmis tähän.

t.ap

Vierailija
36/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on keskittyny haukkumaan mua XD. Parasta av:ta! XD

Vierailija:

Koska mä halusin vain neuvoja, miten mä jaksan odottaa sitä kosintaa

t.ap

Vierailija
37/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiallinen romantisoiminen... Iloinen saa toki olla tuollaisesta asiasta, mutta aina jotenkin kummastuttaa kaiken maaliman häähömpötykset... Varsinkin kun lukemalla hääsivustoja ymv. törmää jatkuvasti tympääntyneisiin kaasoihin, vieraisiin joita ei enää edes hää nappaa, epämääräisten leikkien, tai kohtuuttomien lahjatoiveiden vuoksi etc. etc. Ja sitten pari eroaakin parin vuoden kuluttua...

Ymmärrän kyllä romantiikkaa ja itsekin sitä sekä annan että saan. Mutta tämä häähommeli kyllä menee NIIN yli. Kuten joku jo mainitsikin; Kauniiden ja rohkeiden/ Harlekiini kirjojen romatiikka on satua, ei todellista. Toki sitä satua on oikeassa elämässäkin, mutta mielestäni parasta romatiikkaa on arjessa, ei niinkään häissä tmv. teennäisissä tapahtumissa. On ihanaa joskus tulla kotiin räntäsateesta, ja huomata pöydille ilmestyneet kukat, astua valmiiseen kylpyyn, saada selänpesu siellä, sen jälkeen hyvää ruokaa ja ihanaa rakastelua... Paljon romanttisempaa ja stressittömämpää sponttaani huomiominen, kun se suuri odotettu päivä, johon on ladattu kaikki mahdolliset romanttiset ennakko odotukset...

Onnea joka tapauksessa, mutta ymmärtäkää rakkaat ihmiset, ettei kaikkia kiinnosta teeskennellä että elämän suurin asia olisi jokin tuollainen juttu. Se on sitten eri asia, kannattaako sellaisten ihmiseten kirjoitella vastauksia...;) Minä laitoin tämän viestin siksi, että tahdon suvaitsevaisuutta myös niille ihmisille (=mm.itselleni) joka sanoutuu irti " häähömppä väestä" . Se ei tee ihmisestä epäromanttista, kukin eläköön tavallaan, antakaamme kaikkien kukkien kukkia!!!:)

Vierailija
38/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
39/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no minun elämäni suurin asia on tällä hetkellä mieheni, ja hänen kanssaan pikkuhiljaa olemme luomassa vakaata perustaa elämällemme. Mutta kiitos, ja tuossa häähömppä-jutussa on kyllä pointtinsa. En mäkään mitään prinsessahäitä toivo :)

t.ap

Vierailija:

Onnea joka tapauksessa, mutta ymmärtäkää rakkaat ihmiset, ettei kaikkia kiinnosta teeskennellä että elämän suurin asia olisi jokin tuollainen juttu.

Vierailija
40/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihanaa kun on viel romantiikkaa.Harmi kun kateelliset ei kestä toisten onnea

Mistä tässä kade pitäis olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi