Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti eilen (kannissa), etta on suunnitellut kosintaa jo hyvan aikaa.. Viela ei siis kosinut, mutta halus varmaan nahda mun reaktion.

Vierailija
01.01.2006 |

Mun reaktio oli sitten itku, kun säikähdin miehen sanoja, vaikka kyllähän minä itsekin olen avioliittoa ajatellut.. Seurusteltu on kuitenkin nyt 1,5 vuotta, joten häillä ei ole kiire mun puolesta.

Mutta siis MITEN mä nyt jaksan olla odottamatta sitä kosintaa koko ajan? :) Mua jännittää, että suurinpiirtein aamulla jos mies kysyy, että " Kulta, tahdotko.." niin mä huudan suureen ääneen " TAHDON" , ja mies jatkaa: " ..kahvia?" Eli siis varmasti oon tästä lähtien varpaillani koko ajan..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. oletko 15-vuotias?

Vierailija:

Mua jännittää, että suurinpiirtein aamulla jos mies kysyy, että " Kulta, tahdotko.." niin mä huudan suureen ääneen " TAHDON" , ja mies jatkaa: " ..kahvia?" Eli siis varmasti oon tästä lähtien varpaillani koko ajan..

Vierailija
2/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 15-vuotias, mutta siis kai nyt muutkin kuin teinitytöt saavat olla iloisia ja innoissaan näistä asioista? Mä oon ainakin niin romantikko, että olen..

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menettänyt kaiken romantiikan elämästäsi.

Ap:lle toivotan onnea ja pikaista kosintaa!!! :)

Vierailija
4/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2: Surullista että olet noin kyyninen

ja menettänyt kaiken romantiikan elämästäsi.

Ap:lle toivotan onnea ja pikaista kosintaa!!! :)

Mikäs osa tekstistä oli kyynistä? Pientä sarkasmia vaan. Jokseekin ääliömäiseltä tuntui tuo että ihmiset ovat jo yhdessä, asuvat saman katon alla...ja nainen on tuollainen hupakko.

Mä en ole koskaan ollut romantikko, joten MITÄÄN en ole menettänyt. Naimisiinkin menimme yhteisestä päätöksestä. Ei meillä langettu polvilleen tai laulettu serenadeja.

-2-

Vierailija
5/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi kiusaa sua selvästi vaikka tietää mitä odotat! Todella typerys! En huolis miehekseni sellaista junttia!

Oma mieheni ei vihjaillut sanallakaan ennen kosintaa, hän on toiminnan mies!

Vierailija
6/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyninen olet siksi, koska et voi toivoa toiselle onnea. Ja kyllä saa olla mielestäni vähän lapsellinen ja " hupakko" , jos haluaa. Elämä ei ole niin vakavaa ;)

Vierailija
7/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kaikkien tarvitse tehdä samalla tavalla kuin teidän.Kyyninen olet siksi, koska et voi toivoa toiselle onnea.

Miksi mun ois pitäny alkaa onnitteleen...siksikö kun ap:n mies _melkein_ kosi?!?! Onnittelut säästettäköön siihen että ON jotain onniteltavaa.

-2-

Vierailija
8/41 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatapas vähän itseluottamusta.

Vierailija
9/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi mun ois pitäny alkaa onnitteleen...siksikö kun ap:n mies _melkein_ kosi?!?! Onnittelut säästettäköön siihen että ON jotain onniteltavaa.

-2-

Mielestäni pienistäkin asioista saa olla onnellinen ja niistä saa myös onnitella :)

Vierailija
10/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnelllinen kuitenkin.

Meillä ei ole avioliitosta kauheasti puhuttu, paitsi sen verran että molemmat joskus haluavat naimisiin.

Mutta anteeksi nyt kaikille, joille aiheutin mielipahaa olemalla hupakko ja hassu, mutta mä olen vain todella, todella rakastunut. ;) Kokemuksesta vain tiedän, että vaikka tunteiden perässä meneminen on riskialtista, siten olen saavuttanut ihanimman asian elämässäni (vaikka se uhrauksia vaatikin).

Vaan tästä opin ainakin sen, että kel' onni on, se onnen kätkeköön..

t.ap

Vierailija
11/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sallitaan vain tietynlaiset vastaukset! Unohdin, nöyrimmät anteeksi pyyntöni...

Voi ap. Kuinka ihanaa. Oih, miehesi MELKEIN kosi sinua! Vau, hypihän riemusta, minäkin hypin...kasvattamaan sitä itseluottamustani?!?(miten se muuten liittyy tähän? Ei tarvi kovin hyvää itseluottamusta siihen että haistatan sulle 9. paskat näin nimettömänä...)

-2-

Vierailija:

2: Miksi sun piti alkaa sitten vastailemaan? Ainiin. Todistaaksesi ettet SINÄ AINAKAAN ole hupakko!

Kasvatapas vähän itseluottamusta.

Vierailija
12/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan tästä opin ainakin sen, että kel' onni on, se onnen kätkeköön..

t.ap

Ole rauhassa hupakko, ap! :)

Vierailija
13/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse olet 15v.?

Vierailija
14/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies teki joskus saman homman, eli kysy multa ennalta, että mitä sanoisin jos hän kosisi. Kahden viikon kuluttua hän kosi, ja nyt naimisissa oltu jo 5v. Eli eiköhän se kosinta sieltä tule nyt, kun mies tietää, että mitä mieltä olet!

Vierailija
15/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pakko vastata ja siten korostaa omaa paremmuuttaan.

Vierailija
16/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa se olin minä. Ens kerralla se olet sinä, sua kun alkaa vituttaa tää mun vittuilu, niin purat sen sitten johonkin sellaiseen joka vituttaa sua. Naura vielä kun naurattaa, huomenna ei ehkä ole niinkään hyvä päivä.

t. 2, joka on muutes 26 v.

Vierailija:

2: Olet naurettava. Jos et halua onnitella, niin olisit voinut vastata (kun sinun oli näemmä pakko vastata) edes ap:n kysymykseen mauttoman vinoilun sijaan.

Ehkä itse olet 15v.?

?

Vierailija
17/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sanasota kakkosen ja muun porukan välillä saatiin näinkin ihanasta aiheesta. AV:n parhaimmistoa taas.

Ap:lle onnittelut ja koita malttaa odotella kosintaa =)

Vierailija
18/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ole koskaan ollut romantikko, joten MITÄÄN en ole menettänyt. Naimisiinkin menimme yhteisestä päätöksestä. Ei meillä langettu polvilleen tai laulettu serenadeja.

-2-

Kaikkea hyvää, 2!

Vierailija
19/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tällä kertaa se olin minä. Ens kerralla se olet sinä, sua kun alkaa vituttaa tää mun vittuilu, niin purat sen sitten johonkin sellaiseen joka vituttaa sua.

Vierailija
20/41 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastannut yhteenkään viestiin ilkeästi. Eikä sinunkaan ole mikään pakko, vaikka tämä onkin AV ;)

Positiivisuutta kehiin, eikös joo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi