TAMMIKUISET UUTEEN VIIKKOON 12.-18.5.
Kokeilen, pystyisikö tänne jo kirjoittelemaan, tässä ensi viikon pino:)
Kommentit (58)
...koneen akku ei kestä kauaa ilman piuhaa X-(
Ainon 3kk mitat 59,7cm 5725g. Kaikki ok ja hyvin kasvaa tissimaidolla.
Vikli: Millaset sun tuplat on? Mitä maksaa?
-Siiricata ja Aino 7.2.-
Paitsi nyt kun mä katson sun kuvaa, niin mustakin näyttää että ihan kun oisin sut joskus nähnyt ennenkin..! En sit tiiä oonko, vai kuvittelenko vaan...
Enpä ole mitään tanssiin liittyvää tehnyt. En osaa tanssia.
Tai no olin mä kerran (oisko vuonna -98 tai -99) mukana avustamassa (lue:säheltämässä) yhdessä taikurin showssa kaksoissiskoni kanssa, siellä oli ryhmä tanssijatyttöjä kans avustamassa...
Tanssitko sä sit itse?
Myöskään mun sisko ei tanssi, että ei se voi olla sekään, vaikka meidät usein toisiimme sotketaankin.
Mistähän sä voisit mut muistaa.. Oletko viime vuosina käynyt joensuussa viihteellä jossain karaokepaikassa.. olet voinut törmätä siskooni, se on (tai oli) karaokejuontaja.. Ja on tosiaan kovin samannäköinen kuin minä, identtisiä kaksosia kun ollaan. Meitä sotketaan tosiaan ihan jatkuvasti.
Siiricata: Rattaat on Brio Twinette -05, puna-mustat. Tällä viikolla pitäis jonkun tulla niitä kattoo, katotaan meneekö kaupaksi vielä. 300 niistä pyydän. Minustakin Pajunkukan kuva näyttää tutulta! Emme kyllä varmasti tunne toisiamme, mutta ihan kuin olisin tuon kuvan jossain nähnyt?? Minnekäs kaikkialle olet kuvia laitellut :) :) Siljan tukka on kyllä aivan mahtava! Onko tukka kuitenkin sellaista pehmeää, vai jo vahvaa? Näyttää niin vahvalta! Meillä Aadalla on otsasta päälaelle ihan lyhyttä, ja sitten takaraivolla ja muualla n. 5cm pitkää. Kyllä toi selällä makaaminen verottaa tukkaakin, takaa se alkaa mennä aika kuluneen näköiseksi, ei tosin kaljua vielä. Frimmy: Joo, 12-vuotiaana mulla oli viimeksi polkkatukka, josta kasvattelin sitä pitkäksi, ja itseasiassa, se oli pitkä 15 vuotta. Ihan kiva se lyhempikin oli, mutta ongelmana oli just ne yllättävät kiharat ja kun en osannut tuota lyhyttä laittaa mitenkään. Olikohan raskaus muuttanut tukan kiharaksi? Outoa... Nyt taas uusi yritys tän viestin lähetyksessä...T:vikli80 ja Aada 4.1.08
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=94297b90-218b-11dd-9aa8-…!
Kyllä nää sivut taas tökkii ja paljon, mutta jospa se tästä... Nyt lähden käymään työpaikalla ja matkahuollossa viemässä meidän ikiihanat vaunut uudelle omistajalle. Kyllä on vaikea luopua niistä , mutta ei oikein sovi neljät rattaat meidän käytävämalliseen eteiseen...
Aadahan näyttää melkein meidän Ohtolta!! Tukkaa on suunnilleen samanverran, ja samanlainen pukukin löytyy. Oisko tuo ollut joskus aikoinaan äippäpakkauksessa..? Meillä on nimittäin mutsi säästänyt meidän ja serkkujemme vanhoja vaatteita... (ihania retroja!)Paitsi on kasvot kyllä erinäköiset. Mutta yhtä pontevan ja jäntevän oloisia taitavat myös olla..
Tämä jää sitten varmaan ikuiseksi arvoitukseksi, mun oli ihan pakko pyytää mieskin katsomaan sun kuvaa, mutta se ei muistanut nähneensä sua, kehui vaan sun hiuksia ;) Minua saattaa olla vähän vaikea tunnistaa nykyisestä kuvasta, sillä muuttaessani Joensuusta -05 painoin noin 20 kg vähemmän kuin nyt :- / Olen juu tanssinut paljon ja opettanut tanssia, viime vuosina kyllä koko ajan vähemmän (siitä nuo kilotkin, en ole tottunut harrastamaan muuta liikuntaa, mutta kylläkin syömään niin paljon kuin huvittaa...niin no osa noista kiloista on kyllä vielä raskaudestakin).On varmaan muuten ollut hieno se taikurishow, pystynkin kuvittelemaan millasesta tempusta suunnilleen on ollut kyse, kun just vuokrattiin miehen kanssa se kahesta taikurista kertova elokuva, nimee en muista - oli muuten tosi hyvä :)Vikli: En oo kyllä laittanut tuota kuvaa enkä mitään muutakaan kuvaa itsestäni mihinkään muualle :) Paitsi on meillä picasa-albumi, mutta tuskin olet sitä nähnyt :) Ehkäpä olen sellainen "yleisen" ihmistyypin näköinen? :)Laitoin eilen tokan kerran palautetta näistä häiriöistä, sain tämmösen vastauksen:"Hei!Kiitos palautteestasi. Keskusteluissa on ollut ongelma, että viesteihin kirjoitettuerikoismerkki on rikkonut koko keskustelukategorian. Nyt virhe on löydetty jatoivomme, että korjaukset saadaan näkyviin sivustolle viimeistään huomenna. Olemmepahoillamme tilanteesta.terveisin ylläpito"
miksi noi eri kappaleet meni tommoseks yheks pötköks ku lähetin äskeisen? Ärsyttävää >(
B-) Kyllä on ollut ilo katsella kaikkien vauvojen kuvia! Nättejä naperoita!Siljan tukka on ehkä jopa vähän vahvistunut, vaalentunut on vähän siitä kun laitokselta tultiin. Pehmeää se kyllä vielä on, mutta ei ihan niin pehmeää kuin siskoni sanoi kerran silloin alussa että tuntuu samalta kuin pikkukissanpennun turkki :) Vasemmalla ohimolla on jo lähes kalju rantu kun tyttö ottaa tukasta kiinni ja repii vauhtia kun yrittää mahalleen :p ja takaraivolla on kans vähän hankaantunut pois, mutta luulen että tuo tukka tuosta vain vahvistuu vielä. Oli kyllä yllätys mullekin tuollainen karvapää! Ja hankaluuksiahan se teettää sen karstan poistossa...Hirvittävän kylmä tuolla ulkona!! Ja taas tuli lunta! Pitää pistää taas melkoisesti päälle kun tarkoitus on nyt viimein lähteä sinne lenkille. Ei sitä eilenkään sitten kerinnyt käydä, mies rassasi sitä ratapyörää koko illan niin ei paljon huvittanut enää puoli kymmeneltä lenkille lähteä :p Mua alkaa vähän hirvittää tuo sen lähestyvä kilpailukausi, ensinkin tietty ettei vaan sattuis mitään ja toisekseen miten meidän suhde voi sen myötä :) Ja kolmanneks - rahatilanne...Juup, mukavaa keskiviikkoa (eikös se nyt oo??) kaikille!!Tolleroinen ja Silja 3.2.
vidu että oli hankalaa. Täyty rekisteröidä uus nimimerkki ku ei urputukset auttanu. No, eiköhän kaikki tunnista.Jeeee, vähän hauska toi valokuvatoiminto. Oon niin kova valokuvaan että luulempa että tuun viä monet kerrat piinaan teitä kuvillani. Mulla on aina kamera mukana..Ihania vauvoja! Komeet tukat Frimmyllä ja Siljalla. Pinjallakin oli heti syntyessään mukavasti tukkaa eikä oo viä kaljuuntunu. Viime viikolla oli 3kk neuvola: 64cm ja hmm..mitäs se oli..tais olla karvan alle 7kg.Kauhee mötkäle jo! Tissimaidolla mennään.Mitenkäs äitienpäivä meni? Olin jo vähän huolissaan että muistetaanko mua ollenkaan, mutta lauantain vastasena yönä n. 03 heräsin helpotuksekseni sauvasekottimen pörinään. Komeen kakun sain sänkyyn ja ruusuja.Me päästiin sitten kuitenkin vauvauintiin. Lauantaina ekan kerran. Jänskää!Pistämpäs määkin tohon loppuun ekan kuvan (kastajaisista). Se on hieman parempi kun se vauva-lehden kakanvääntö-kuva :D Palataan!
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=00d79c73-21aa-11dd-9aa8-…!
Jospa minäkin taas ehtisin kehiin. Kummasti mennyt aikaa tuolla pihalla hääräämiseen.Vilmahilja: Hups, meni tosiaan hiukkasen pieleen tuo neidin paino. Ei sentään noin riuku ole. Kyllä niitä kiloja oli kaksi enemmän eli 5875g. :DÄitienpäivänä sain pojilta kortit, esikoinen oli aamulla leiponut myös mustikkamuffinsseja, aamiainen nautittiin terassilla, uunituoretta patonkia (esipaistetut on kätsyjä) ja niitä muffinsseja, ja koska aamiainen oli myöhäinen ja tyttö huijattiin unilleen ajoissa, nautittiin aamiaisella myös shamppanjaa. Pojat puhalsivat saippuakuplia ja juoksivat nurmikolla. Ei pöllömpää lainkaan. :)Ipu: Höh, vauvalla pitääkin olla kunnon posket, jotka näkyy takaapäin, ja pullea vatsa.Frimmy: Mä tykkäsin kovasti kun ystäväni toi sairaalaan mulle pikkolopullon kuoharia ja suklaata. Vauvalle toi kauniin mekon. Eniten olen tykännyt siitä, että vieraat on tuoneet jotain herkkuja. :DAmetisti: Tapiolan Stockan Tempo-kahvila tosiaan on lähellä maailman napaa eli tätä meidän asuinpaikkaamme. ;) Tämä viikko on hulinaa, mutta ensi viikolla pitäisi kyllä käydä ti, ke ja to ainakin.Pajunkukka: Joo, voisinkin katsastaa kirjastosta noita kirjoja. Tarpeeksi kamalaa oli kyllä tuo Afganistan-kuvauskin, mutta mulla on lujat hermot - ainakin yleensä. Lukuaika on aika vähissä, mutta tyttöä imettäessä saa aina vähän luettua. Tosin mokoma syö turhan nopeasti nykyään ja alkaa kiskoa, jos ei nukuta ja maha on täynnä. Kiva tapa sanoa, että kiitti riitti.Tolleroinen: Meidänkin tytöllä on ihan kunnolla tukkaa, mutta ei sitä ole lähellekään tuollaista pehkoa kuin Siljalla! Tekee paljon isomman näköiseksi.Frimmy: Meilläkin on tytöllä pälvikalju takaraivolla. Pojilla oli samanlaiset aikanaan. Pikkuhiljaa ne siitä alkaa kasvaa, kun vauva kääntyy itse mahalleen ja viettää enemmän aikaa leikkimällä ja vähemmän jossain karkean harson päällä pötköttämässä. Kolmosella oli meillä pitkään tuossa kohtaa tukka aina hassusti takussa.Hmm, näkyykö nuo hymiöt kuvina teillä muilla? Hassua, kun kirjoitusikkunassa voi niitä lisätä tekstiin, mutta näkyvät kuitenkin vaan tavan merkkeinä.Strutsi ja neiti 31.1.
joo ei näköjään vieläkään oo ihan iskussa tää keskustelupalsta. No kai se tästä joskus korjaantuu...---Pinjalla oli kyllä kanssa melkoinen tukka!! Mitenkä on, ootko Xena joutunut hoitamaan karstaa? Jos, niin miten on onnistunut?---Äitienpäivänä minä sain peräti 2 suklaalevyä lahjaksi, kakkua tai kukkia ei ollut. Täytyy tunnustaa että *jotain* nyt olisi ollut kiva saada, koitin miehelle vinkata että talon siivous tai sitten mulle pitkät aamu-unet olis oikein mukavia lahjoja. Vaan eipä ole näkynyt... :p Tietysti onnittelut ja pusuja tuli mutta vähän jäi laimea fiilis. No, se päivä meni sitten sukuloimassa, miehen kotona käytiin ja se olikin sellaista hulinaa että huhhuh!! :) ---Huomasin juuri että meidän Siljalla halkeilee huulet kuivuuttaan!! Ei kai vauvoille mitään perus-Miramea ainakaan huuliin voi laittaa - siis mikä avuksi?? Ja tyttö on ollut nyt kaksi päivää ihme tyytymätön, kuumetta ei mun mielestä ole ja ikeniäkin oon koittanut tutkia mutta käsittääkseni ei hampaita vielä pukkaa. Mikähän sillä on. Niin ja sitten kakkakerrat on vähennetty aikaisemmasta 2-3krt/pvä YHTEEN, ja sen huomaa! Sellasia pommeja on aina vaippa täynnä että ihan meinaa olla mullakin hätä että mitäs tälle tehdään. Vaatteet on mennyt pesuun jo monena päivänä. Voiko vaipat jäädä pieniksi jo ennen kuin se paketissa ilmoitettu kilomäärä ylittyy? Esim. Siljalla on nyt Liberon 5-8kg vaipat ja tyttöhän painoi neuvolassa 6,3kg. Mutta vaipoista on tullut jo useammat pissat sivusta läpi, ja kakatkin muutaman kerran.---Noniin, tulihan ne asiat kirjoitettua mitä jo kauan mietin. Täällä sataa taas - LUNTA.Tolleroinen ja Silja 3.2.
Elossa ollaan täälläkin, tökki sivut niin etten päässyt pitkään edes kirjautumaan ja sitten jos pääsinkin niin tekstit hävisi jonnekin. Suutuin niin perusteellisesti että pidin ihan kokonaan nettitaukoa!Ihanaa kun olitte kuvia laitelleet! Xenan vauva on ihan mun miehen näköinen... ettei vaan olisi jotain samaa sukua?Ärsyttävä anoppi Ipulla kieltämättä, mun anoppi on kuollut ikävä kyllä :(.Kovista kohtaloista olitte aikaisemmin puhuneet, ja löytyyhän noita mutta mä en uskalla täällä näin avoimella palstalla kaikkea kirjoitella.Anoppina olo on kyllä aika vaikeaa, varsinkaan jos ei tunne poikansa puolisoa. Voihan hän haluta helliäkin lapsia, muttei uskalla jos aistii sun tunteesi häntä kohtaan? Tää nyt tietty on vaan mun spekulointia ja voin samalla sanoa että eipä minun tunteeni mieheni isään ja hänen puolisoonsa ole mitenkään ihan erityisen lämpimät.Lapsen kuullen yritän kyllä vältää puhumasta tunteistani, muodostakoon lapsi oman mielipiteensä itse.Mutta se niistä!Neuvolassa totesimme pojan kasvaneen hyvin:Pituus 62cm (50)Paino 7030 (3280)Pipo: 41,9 (34)Eli on mallia pötkö ja pätkä :). Tissimaidolla mennään, ja ajatus kiinteistä tuntuu tosi kaukaiselle. Tavataan munkin puolesta taas pian! Mites olis joskus 10 aikoihin, mulle sopii se ametistin ehdottama paikka!
Nyt saan kerrankin rauhassa kirjoittaa, monta paivaa sivut on olleet tahan aikaan rempassa joten en ole pystynyt oikein kunnolla kommentoimaan...Ihania kuvia tosissaan, ja mahtavat hiukset oli niin lapsilla kuin ainakin yhdella aidillakin! ;) En ole kateellinen en... Toiveina ois itsellakin kasvattaa pitkat hiukset, mutta talla haavaa tuo pikkujatka on sen verran aidin letin peraan, joten olen jo varannut Suomen reissulle itselleni kampaajalle ajan =) Eipa nuo kamalan pitkat ole, olkapaiden alapuolelle, mutta kuitenkin kirpaisee varmaan leikata... Ja ihania hymytyttoja/-poikia vauvat ovat! =)Anopeista juttelitte, omani on kylla ihan huippuluokkaa, lieko ialla merkitysta kun han on jo yli 80 niin ei turhista enaan stressaa! Talla hetkella on vain sairaalassa lappavian takia, kovasti tassa jannataan etta miten kay... =/ Mutta tsempitykset kaikille hankalan anopin omaaville! Meilla on tissin syonti jaanyt vahemmalle kun leikkauksen jalkeen piti pitaa 1.5vrk paussi maidon annissa niin nyt tuntuu ettei rintamaito riita enaan mihinkaan =( Kovasti olen yrittanyt rintaa antaa mutta kun toinen on hermostunut nopsaan niin en ole jaksanut sitten tuputtaa, pullollakin kun kasvaa hyvin ;) Heh, meilla muuten kakattiin 10 paivan sisaan 4 kertaa eli enemman kuin kahteen edelliseen kuukauteen yhteensa! Ja uskon etta syyna juurikin tuo korvike...Kiinteat on siina vaiheessa, etta olen ostanut bataattia jaakaappiin... ehka viikonloppuna sitten...Aitienpaivana sain nukkua pitkaan, mies tuli pienempien kanssa herattamaan puol kymppi, isommat eivat tulleet lahelle kun eivat tahtoneet silmatulehdusta! Poyta oli katettu kakkuineen komeasti ja lahjaksi sain hemmottelupaketin heinakuulle eli mies oli varannut Suomesta hierontaa, kasvohoitoa, keilausta ja sita yhdessa oloa el mummi on nakitettu lapsenlikaksi! =) Silmatulehdus oli muuttunut bakteerista viruksen aiheuttamaksi ja nyt on uudet laakkeet... lauantaina jalleen kontrolli! Pienimmat jo parantuneet ja isommille ei tullutkaan, kop-kop! Jalkojen kanssa oli suositus, etta vahintaan kolme puolentunnin kavelylenkkia pitaa paivittain tehda... hhhmmmm... mie olin makuullaan ehka sen kolme kertaa puolituntia paivassa, mies ei sitten ollutkaan kotona sita laakarin maaraamaa kahtaviikkoa niinkuin oli puhe vaan heti seuraavana paivana meni toihin, arvatkaa v**uttiko!?!?! Sanoinkin sille viime perjantaina kun tultiin kotiin silmalaakarista ja mulla tosissaan sattui silmiin, jotka vuosivat ja olivat ihan turvoksissa ja jalkoihin ja toinen vain letkautti etta hanella on velvollisuuksia toita kohtaan ja lahtee sinne nyt, etta sulla on myos velvollisuuksia kotia kohtaan ja kotiaidillakin on oikeus sairastaa! Huomautin viela, koskapa en ole mitaan ruikuttajatyyppia vaan kun jos jostain valitan niin olen ihan oikeesti kipea, etta mulla taytyy vissiin olla paa kainalossa etta ymmarrat etta mulle saattuu tosissaan!!!! No, semmosta...Nyt lahden ottaan lasillisen punaviinia, lapset nukkuu, typylle piti antaa Panadolia kun kaytiin tanaan piikeilla...Mukavaa torstaita kaikille! -Allu ja Neea
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=2bf74ef7-220d-11dd-bed1-…!
Ihanaa kuulla teistä ja katsella vauveleiden kuvia. Ja ihanaa oli nähdä pari äitiäkin kuvissa. Pliis laittakaa teistä itsestänne kuvia. Niin ihana muodostaa kasvot nimimerkille. Erityisesti Frimmy, kun et valitettavasti pääse tapaamisiin. No ehkäpä sitten joskus!Oltiin Tukholmassa. Miehen sukua ja äiti asuu siellä. Luojan kiitos shoppailtiin eikä tehty mitään paniikinomaista rundia jokaisen luona. Terassilla syötiin ja kahviteltiin eräiden kanssa. Tomas viihtyi hyvin ja oli ihana nähdä, että pärjätään sen kanssa reissussa, vaikka kyseessä onkin kohtuullinen persoona, joka tunnistaa omat tarpeensa eikä pidä niitä piilossa. Eipä jooo todellakaan. Oon kokenut ihan julkiset raivarit pari kertaa. Jätkä ei saa heti mitä haluaa (koska tilanne ei ole sille mahdollinen, ja hitto se huutaa lujaa) Miten te muut selviätte niistä? Vai ollaanko me ainuita täällä jotka sellaisia kokee...? Heh..Ahdistaa lähinnä muiden ihmisten katseet tyyliin: "etkö sä nyt saa tuota lasta mitenkään hiljaiseksi"-meiningillä. Mä muutenkin varon ärsyttämästä toisia, joten on aika luonteeni vastaista olla vaan cool... Me muutetaan! Ostettiin pienehkö neliö. Lisää tilaa, nyt kun tunteita on entistäkin enemmän talossa. Muutto tämän kuun lopussa. Kiva olisi tietää miten siitä selviää ;)Tomas on alkanut syömään yöllä useammin kuin ennen!!! Voi hitto se on ikävää. Mistäköhän voi johtua.. Ennen söi 2-3 kertaa/yö. Nykyisin neljä tai joskus viisikin kertaa! Olisi nyt luullut että tämä menee toisin päin... Muuten meillä on ollut upeita hetkiä. Tietysti yöstä tuleva väsymys hieman verottaa meikäläisen jaksuja. Jotenkin homma on kuitenkin alkanut sujua paremmin ja ollaan tehty kaikkea mukavaa yhdessä.Ipu mikä sitä sun anoppia pohjimmiltaa riivaa? Ihan kuin olisi mustasukkainen omasta pojastaan ja purkaa sitä suhun? Ja onko sillä itsellään jotain ongelmia oman painonsa suhteen.. Eikös tämä sama tyyppi käytä omien sanojen mukaansa megapieniä vaatekokojakin..?Mantelihammas: olinkin miettinyt missä luuraat ja mitä sulle kuuluu!Tapiola sopii mulle tapaamispaikaksi ja myös kello 10 tarvittaessa!Mä kelailin lopetella imetystä, sillä alan väsyä näihin dieetteihin joista en pääse eroon (tilanne pahenee aina kun yritän ottaa jotain ruokaa kehiin ja se tietää taas lisää levottomia öitä. Kun ei se yhdessä yössä parane, vaan levottomuus voi kestää vielä viikonkin sen jälkeen kun esim. viljan syönti on uudelleen lopetettu)Mukana kuva mun superrakkaasta Tomaksesta!
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=d7f03d30-224b-11dd-bed1-…!
Onneksi tallensin tekstin aamulla, joten kokeillaas uudestaan onnistuuko.Äitienpäivästä: Me ollaan usein käyty ulkona koko perheen kanssa syömässä, mutta tämä äitienpäivä oli hiukka erilainen. Ihanaa oli kyllä, että mies antoi nukkua niin pitkään kuin nukuttaa, eli heräsin puoli yhdeksältä. Sitten 9v ja 2v antoivat koulussa ja päiväkodissa tekemänsä lahjat ja mieskin oli ostanut sydämen muotoisen suklaarasian. Siinäpä ne äitienpäiväerikoisuudet olivatkin; seuraavaksi vietettiin vauvan ja 2v:n kanssa päivystysasemalla 2v:n kovan kuumeen takia.Pakko oli päästä näyttää korvat, kun ollaan sinne lentokonematkallekin lähdössä lauantaina. Anoppi on meilläkin silloin tällöin...hmm...no sanotaan vaikka, että meillä on aika erilaiset näkemykset lasten kasvatuksesta. Ja miehen suku kun on aika temperamenttista ja kovaäänistä, niin välillä on sitten välirikkojakin ollut miehen ja äitinsä kanssa, mutta sitten kun ovat taas ottaneet kunnolla yhteen ja pitäneet taukoa yhteydenotoissa, niin sitten anoppikin on parantanut tapojaan:) Mutta lapsista anoppi tykkää tosi paljon, pitää tosi tärkeänä asiana "mummoutta", toisin kuin oma äitini, joka ei tykkää ollenkaan lapsista, ei kysy koskaan mitä heille kuuluu, eikä ole esim. nähnyt Aadaa vielä ollenkaan. Kaikista syntymäpäivistä pitää häntä muistuttaa. Surettaa kyllä, että kuinka oma äiti ei välitä ollenkaan oman tyttärensä lapsista, mutta eläköön hän omaa elämäänsä, jos kerran niin tahtoo. Frimmy: Juu toi "retropuku" on isoveljeni äitiyspakkauksesta, eli vuodelta -77. Se onkin harvoja vaatteita, mitä on jäänyt hyväkuntoisena talteen omasta lapsuudesta. Pari muutakin kyllä löytyy. Xena: Hauskasti sanottu tuo "helpotus kun kuului sauvasekoittimen pörinää klo 3 yöllä" :) Mukava siinä sitten jatkaa unia, kun tietää, että aamulla muistetaan!Tolleroinen mietti vaippakokoja. Ei niihin painorajoihin ihan kokonaan voi luottaa. Ollaan kyllä aina siirrytty ennen max. painon ylittämistä isompaan kokoon. Kannattaa ostaa paketti isompaa kokoa ja kokeilla, pitääkö ne paremmin. Tuleehan ne jatkossa kuitenkin käyttöön, jos tuntuu, ettei nekään pidä sen paremmin vielä. Mutta voihan olla, että ne kakka määrät on niin suuria ja löysiä, ettei ne vaan yksinkertaisesti pysy vaipassa. Seuraava kokohan on Liberossa 7-14kg, joten ei se 7kg nyt niin kaukana teidän Siljan nykyisestä painosta ole. Ylihuomenna tosiaan lähdetään sinne Turkkiin, toivottavasti lentokone pysyy taivaalla ja säitä piisaa:) Kirjoittelemaan pääsen sitten vasta reilun viikon päästä, ellei tässä huomenna vielä innostu!T:vikli80 ja Aada 4.1.08Ps: No, laitetaan nyt sitten tällainen kuva, jossa Aada on vajaa 3kk ikäinen. Tyypillisessä asennossa tietokoneen äärellä...
Viikonloppu lähestyy..JEE! Lauantaina tulee kaks kaveripariskuntaa grillaileen ja saunoon. Toisilla on just käveleen oppinu tyttö ja toisilla koliikkivauva, ja si viä tää meiän pikkanen niin taitaa tulla aikas riehakas ja äänekäs ilta =)Tolleroinen - meillä ei oo ollu ollenkaan karstaa joten siittä en tiädä mitään. Täällä taistellaan aina vaan sammaksen kans.Mantelihammas - Pinja on kuulemma ihan munkin miehen näkönen (ite en allekirjota)...ööö..onkohan meillä sama mies..=)Magdalena - pistäppä itsestäs kans kuva. Tosi mielenkiintosta joo nähä miltä ihmiset näyttää. Ollaan sentään tässä jo n. vuosi kirjoteltu. Miettikääs sitä!Vikli - Oikein hauskaa reissua! Mitäs kaikkee meinaatte ottaa vauvalle mukaan?Taidampas olla rohkea ja pistää loppuun kuvan itsestäni ja Pinjasta vappupippaloissa. Sanomattakin selvää että tukka ei oo omani joten sen verran vielä "piilottelen"Ja eiku kaupoille..
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=2f761591-2262-11dd-9aa8-…!
ja kyllä ehdottomasti ihan kaikkia kuvia, ihania :)
Olet kyllä Frimmy tosi tutun näköinen, heti rupesin miettimään Joensuu-vuosia. En muuta keksinyt ku kysyä, et ootko tehnyt mitään tanssiin liittyvää? :) Jos tämä utelu menee liikaa sen intimiteettisuojan rajan yli, niin en pahastu vaikket vastaisikaan. Raivostuttavaa vaan kun näytät tutulta, mutten millään keksi mistä... :)