Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?! (menkoista)

Vierailija
17.06.2008 |

Vuoto jatkuu jo kymmenettä päivää. Tavallisesti loppuu tuhruttelukin viikossa. Eli ole koskaan aikaisemmin kestänyt näin kauaa!

Taustaa: useita vuosia lapsettomuutta takana. Hoitoina 3xinssi, IVF tuoresiirto ja 3XPAS. Viimeisin PAS tehtiin juuri, eli nämä menkat nyt epäonnistuneen PAS:n "tulosta". Lääkkeettömään kiertoon tehtiin. Syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt. Olen kuitenkin meonssa laparoskopiaan. Todennäköisesti endoa löytyy (ultrassakin näkyy).

Kysymys kuuluu: voiko tämä pitkittynyt vuoto olla endon oireilua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

endo niin yleinen, että varmasti jollakin koemusta/tietämystä asiata. Aiheuttaako tuommoista, että menkat vaan venyy ja venyy (ei siis enää mitään tulvaa, mutta kumminkin).

ap

Vierailija
2/7 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa edes jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis 2 viikkoa! Mitä ihmettä tämä on????????? Sanokaa nyt joku edes jotain, pliiiiiiis!

ap

Vierailija
4/7 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen vielä, löytyykö ketään saman kokenutta!

ap

Vierailija
5/7 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hyvinkin endoa. Mulla endo aiheutti kahden viikon vuotoja. Sit oli reilu viikko taukoa ja taas lähes kaks viikkoa vuotoa jne. Kokeiltiin erilaisia hormonilääkitystä. Parhaiten mulle sopi ehkäisyrengas jota käytin muutaman kuukauden, jotta kierto palautui lähes normaaliksi. Siitä muutama kk niin olinkin onnellisesti raskaana :).

emmi

Vierailija
6/7 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia? Viitsinkö mennä lääkärille valittamaan, jos vilelä maanantainakin jatkuu?

ap

Vierailija
7/7 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä