Arvostelijoille: Pelkosektio on lääketieteellisesti diagnosoitu
Horror Partus latinaksi.
Tämä siis tiedoksi teille, jotka vastustatte pelkosektioita turhina. Sektioista saa aina lukea täällä kaikenlaista mielipidettä. Mikään ei ole turhaa, minkä lääkäri synnytysasioissa naiselle määrää tai mihin hän antaa diagnoosista perusteella toimenpideluvan.
Palstalaiset eivät voi tietää kunkin pelkosektion saaneen taustoja. Mitäpä jos vaikka joku olisi insestin uhri, lapsena raiskattu taikka jonkun silpoma?!?!? Tällaisiakin tapauksia on pelkojen taustalla, vaikkakin tavallisempia ovat kauhunomaisen synnytyksen kokeneet naiset.
Minä onneksi sain pelkosektion, muutoin en koskaan olisi saanut lastani, sillä synnyttämään en pysty. Pelko juontuu ehkä lapsuuden sairaalakokemuksista. 1-2.5 vuotiaana minulle tehdiin puuduttamatta valtava määrä virtsatietutkimuksia sekä nukutettiin monesti operaatioita varten, vikaa munuaisissa. Olin 1.7 vuotiaana 5 viikkoa sairaalassa putkeen, isä ja äiti asuivat kaukana ja pääsivät vaihtelevasti katsomaan omien töiden ja hankalien kulkuyhteyksien vuoksi. Tuolloin ei sairaaloissa ollut vanhempien asuinhuoneita.
On suoraan sanoen todella epäasiallista ryhtyä omista intresseistään tai kaventuneesta maailmankuvasta käsin arvostelemaan tuntemattomia ihmisiä ja heidän ratkaisujaan sekä pelkojaan.
Minua arvostelu ei satuta, enemmän satutti käydä läpi omaa lapsuuden kipuhistoriaa pelkopolilla. Ja kun siitä selvisin, olen vahvempi kuin koskaan, mutta ehdottaisin, että pelkosektiota arvostelevat miettisivät pienen hetken, ennenkuin kirjoitatte tänne. Tämä tietysti on mahdotonta heille, jotka haluavat vain olla ilkeitä, mutta joukossa saattaa olla tietämättömyyttäkin, teihin lähinnä vetoan.
T: Onnellinen 1 vuotiaan tytön äiti
Kommentit (55)
Kidutus ei ole sallittua Suomessa.
pelkosectiota haluavia.....mutta toinen synnytykseni oli niin hirvee että enää en ikinä synnyttäisi alateitse, vaikka olen kätilö ammatiltani!!!
se pelko lapsen puolesta kun ponnistelet ja mitään ei tapahdu, kukaan ei usko ettei lapsi tule ulos, olet toisten armoilla ja sinut alistetaan sillä ei ole mitään väliä mitä sinä tunnet tai haluat, et voi kivuissasi tehdä mitään kuin alistua......lopputulos hätäsektio ja syytä olisi ollut leikata jo silloin heti kun itse sitä pyysin..............
Loop= hoidettu sukupuolitautia nimeltä kondylooma
Kondomi ois auttanu
" Suurin osa pelkosektioon päätyvistä on joka tapauksessa laiskoja ja hysteerisiä lösöperseitä.
Ei vaan viitsi synnyttää kun se voi sattua. "
Pelkosektiot omakustannuksella! Ei yhteiskunnan kuulu niitä maksaa. Ennen naiset eivät uikuttaneet niin kuin nykyään. Nää kaikki masennukset, pelkosektiot yms..omaan piikkiin vaan.
Kondyloomaa esiintyy myös neitsyillä. Mistä tartunnan on saanut, ei pystytä koskaan selvittämään. Harva käyttää kondomia oman aviomiehensä kanssa.
just hesarista luin et vanhemmat voivat tartuttaa kondyloman lapsilleen.
miksi nainen ei saisi itse valita synnytystapaansa? MITÄ SE ON TEILTÄ POIS?? En käsitä!
Minä olisin säästänyt seksielämäni jos minulle olisi tehty sektio. Se on aika kova uhraus synnytyksestä. Seksi oli entisessä elämässä vielä hyvinkin tärkeää...
ulkoiset syylät), jos kohdunsuulla, tartunta sukupuoliyhdynnässä.
http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Tulehdussairaudet.shtml/86678?Visvasyyl*
kohdunkaulan syöpä on yleisin syöpä naisten keskuudessa. länsimaissa se pidetään kurissa säännöllisillä papa-kokeilla. ilman papaa kuolisi suomessakin useita naisia kohdunkaulan syöpään, jonka aiheuttaa kondyloma-virus.
Samoin keinohedelmöitykset! Järjetöntä pelleilyä ja itsekkyyttä! Adoptoikaa jos ette omaa saa. Se on luonnon tahto. Luontoa pitää kunnioittaa. Joskus se on myös julma, kuten eläinmaailmasta ja luonnonkatastrofeista huomaamme.
muutenkin kuin yhdynnässä, kohdunsuun HPV vain yhdynnässä.
älä hae apua lääkäristä, se on luonnon tahto että kuolet!
Mulla oli huonekaverina pelkosektioäiti. Kätilön aika meni sen hyysäämiseen. Vauvan hoitamiseen ja äidin auttamiseen ylössängystä ja sänkyyn, vesilasia ja kipulääkettä jne.
Sit kun se kätilö vihdoin istahti mun viereen käymään synnytyskeskustelua ja vastailemaan kysymyksiini, niin eikö se naapurin pelkosektiolainen jotain taas hihkassu sieltä verhonraosta tai sen vauva ruvennu itkemään tai kakkinu housuihin tai sit siltä äidiltä piti vaihtaa sidettä etc.
Mulla jäi olo et jäin vähän " heitteille" , koska sil kätilöllä ei ollu mulle aikaa. Tai yrittihän se mut sil oli vaan niin kiire. Ja olihan sil muitakin potilaita kuin minä ja sektoitu.
" nro5 kyselee vielä näiltä synnytyshitlereiltä, että
miksi nainen ei saisi itse valita synnytystapaansa? MITÄ SE ON TEILTÄ POIS?? En käsitä!
Minä olisin säästänyt seksielämäni jos minulle olisi tehty sektio. Se on aika kova uhraus synnytyksestä. Seksi oli entisessä elämässä vielä hyvinkin tärkeää... "
Sektio on luonnotonta, vain hätätapauksessa turvautukaamme tekniikkaan.
NAISEN BIOLOGINEN, TÄRKEIN TEHTÄVÄ ON SYNNYTTÄÄ. PELKOSEKTION OTTAVAT EIVÄT OLE KUNNON NAISIA.
" 40 muistaa sitten luonnon tahdon sairastuessaan vaikka vakavasti:
älä hae apua lääkäristä, se on luonnon tahto että kuolet! "
Pelkosektiolla ei ole mitään tekemistä kuoleman kanssa. Jos eyse kokisin hankalan synnytyksen en enää hankkiutuisi raskaaksi. Adoptio olisi itsestäänselvyys.
Muistahan sitten, ettet hanki apua MIHINKÄÄN vaivaasi, sillä LUONTO HOITAA ja jos ei hoida, niin joudat mennäkin.
Vittuko sinä olet päättämään toisen naisen elämästä? Jos nyt kaikenlaisia heloptuksia tähän ihmisen kurjaan elohon on keksitty, niin miksi niistä ei voisi myös raskaana olevat naiset saada osaansa valitselamma itselleen synnytystavan?
" vittu mikä idiootti on nro 40 ja 44.
Muistahan sitten, ettet hanki apua MIHINKÄÄN vaivaasi, sillä LUONTO HOITAA ja jos ei hoida, niin joudat mennäkin.
Vittuko sinä olet päättämään toisen naisen elämästä? Jos nyt kaikenlaisia heloptuksia tähän ihmisen kurjaan elohon on keksitty, niin miksi niistä ei voisi myös raskaana olevat naiset saada osaansa valitselamma itselleen synnytystavan? "
Olen ehkä radikaali, tahallaan. Olen kuitenkin korkeakoulutettu nuori äiti. Minusta ihminen nykyisin manipuloi liikaa luontoa ja kuvittelee pystyvänsä kontrolloimaan ja hallitsemaan kaiken. Vastoinkäymisiä ei kestetä. Nykyään niitä ei tarvitsekaan kestää lääkkeiden ja leikkauksien ansiosta mutta olen sitä mieltä että ne kuuluvat elämään, OLENNAISESTI. Minusta pitää hyväksyä se mitä elämä tarjoaa.
Mun mielestäni jokainen kipua pelkäävä nainen saisi maksaa itse puudutukset synnytyksessä. Samoin seksielämänsä puolesta pelkäävä akka saisi maksaa omasta pussistaan emättimen tikkaukset repeämien tai välilihaviiltojen jälkeen. Ilokaasullekin voisi laittaa selkeän hinnan, joka laskutettaisiin pullamössömukavuudenhaluisen naisihmisen piikkiin. Ja niin edelleen...
Mikä ihme teitä akkoja vaivaa? Te ette raukat hyväksy sektiota, ainakaan, jos siihen on päädytty pelon takia. Silti te samat akkarukat huudatte kilvan kätilöitä ja anestesialääkäreitä apuun, kun kohtaatte maailman luonnollisimman synnytykseen liittyvän kivun!!??!
Voi pyhä sylvi teidän kanssa. Te ootte niin yleviä, ettette näe omaa heikkouttanne. Ymmärrän pelkosektion tuomitsijaa sitten, jos hän itse on synnyttänyt niin kuin naiset synnyttivät tuhat vuotta sitten.
Hih, tämä av on maailman paras paikka. Takuu varmaan viihdettä!!!
t, nainen, joka on synnyttänyt alateitse useamman lapsen, mutta joka on myös sektoitu useamman kerran
En tarkoittanut pahaa mutta provosoin saadakseni vastakaikua. Ympäripyöreät kommentit eivät yleinsä kiinnosta ketään ;-)
Pointtina ei ollut se etteikö tekniikkaa voitaisi käyttää ja sairauksia hoitaa. Mielestäni vaan lääkkeitä ja leikkauksia käytetään väärin, turhaan. Ja esimerkiksi tehdään " päätös" imetetäänkö vai ei. Minusta se on ITSESTÄÄNSELVYYS JA LUONNOLLINEN VAIHTOEHTO. Jos se ei onnistu niin se on eri asia.
Mikä muuten on loop-hoito??