Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotus-puolella v.77 syntynyt, jolla 6. lapsi tulossa.

Vierailija
01.01.2006 |

Jotenkin uskomatonta. Jotenkin tuollaista näkee nykyään aika harvoin, kun nykytrendi on tää ' yksi lapsi uran luonnin jälkeen, äidillä ikää 35-vee' ...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kroppa tollasta kestää? ja kuinka paljon niitä on vielä tulossa, kun äiti vielä reilusti alle 3-kymppinen...

Vierailija
2/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mikään uraohjus ettei vaan kiinnosta lastenteko aikaisemmin tai löydy sitä oikeaa kenen kanssa haluaa perustaan sen perheen. Hedelmällisyyskin laskee radikaalisti vasta tuon 35 jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä valinta.

Vierailija
4/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmällisyys alkaa kyllä laskea reippaasti JO 21 ikävuoden jälkeen, jolloin nainen on hedelmällisimmillään. Radikaalein, vuodessa tapahtuvin romahdus ajoittuu 35-36 ikävuoden väliin.

Vierailija
5/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ikäinen mimmi muuten.

Ja on minulla kaveri, jolla on 2 lasta edellisestä liitosta jo kouluikäisiä (olisikohan 8&10) ja 2 lasta nykyisessä liitossa (alle 3v). Ihan hyvin tälle kaverille voisi tulla viides muksu jo.

Vierailija
6/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sai edellisesn sanoi, että nyt loppu ja nyt kun edellinen on n. 1v niin johan on uusi tulossa.

Vierailija
7/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se reilusti mielestäni.

Vierailija
8/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös syntynyt vuonna -77, mutta odotan ' vasta' viidettä. Enkä koe itseäni mitenkään rupsahtaneeksi yms. Antakaa vaan kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
9/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne naiset ennenkin saanu lapsia tota tahtia..Jos on kakskymppisenä alottanu niin eihän siinä ole edes joka vuosi syntynyt lasta :)

Vierailija
10/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään -80 syntyneen naisen, joka sai 5. lapsen viime keväänä. Jotenkin tuntuu että heillekin niitä lisää tulee, valitettavasti. Ovat juuri sitä sakkia, jotka " elävät lapsilla" eli töihin ei ole kummallakaan intoa eikä aikomustakaan ainakaan äidillä.

Vierailija
11/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti itse 29v. Eivätkä ole mitään lestoja tms.

Vierailija
12/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin kukaan lapsia tekee ettei töissä tarvitsisi olla, rankempaa tämä kotona oleminen on kuin töissä käyminen.

t. 33v 3 lapsen äiti, 4.s tulossa

Vierailija
13/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kyllä mies käy töissä, eivätkä muutenkaan ole mitään lusmu porukkaa. Kotikin on aina siisti. Meillä melkein sotkusempaa vaikka vain yksi lapsi. Muutenkin lapset kulkevat siisteissä vaatteissa ym.

Vierailija
14/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin uskon että tästä maasta löytyy lukuisia ja taas lukuisia kouluttamattomia ja/tai muuten vaan töitä vieroksuvia naisia jotka nimenomaan pykäävät lapsia kun eivät oikein mitään muutakaan jaksa/viitsi tehdä. Jos lapsenkasvatukseen ja lasten kanssa kotona olemiseen todella panostaa, se voi olla rankempaa kuin töissä käyminen, mutta kuvaamani kaltaiset tyypit ovat usein heitä, jotka todellakaan eivät panosta lapsiinsa tippaakaan eli pääsevät nimenomaan helpoimmalla elämässä kun hankkiutuvat jatkuvasti uudestaan raskaaksi.

Ja huom! Tämä kommentti ei liity mitenkään aloituksessa mainittuun henkilöön.

Vierailija:

Ja tuskin kukaan lapsia tekee ettei töissä tarvitsisi olla, rankempaa tämä kotona oleminen on kuin töissä käyminen.

t. 33v 3 lapsen äiti, 4.s tulossa

Vierailija
15/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ehkä selviä työpaikalla, ovat työtä vieroksuvia, ei ollut aikanaan lukupäätä tai sitten valinta perustuu siihen että ovat todella lapsirakkaita. Pääasia kai että he itse ovat valintaansa tyytyväisiä ja voivat nauttia elämästään sellaisenaan.

Vierailija
16/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvii käydä palkkatyössä, se mikään sääntö ole.

Vierailija
17/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta jokainen lapsi ansaitsee äidin hoivaa, syliä ja huolenpitoa ainakin sen ensimmäisen vuoden...ettei siinä ole kokoa aika joku uusi tulokas jakamassa huomiota.

Vierailija
18/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 28-vuotias 7 lapsen äiti, ja ihan normaaleja ihmisiä ollaan...mies on töissä, minä äitiyslomalla vakituisesta työpaikasta, hyvät koulutukset on molemmilla!hyvin toimeentulevia olemme, ja lapset aivan normaaleja viikareita.

on se kumma että omaa lapsilukuansakkaan ei itse saa päättää!

uskonnolista vakaumusta ei ole taustalla.

ja tuskin lapsimäärä jää tähän seitsämään!

Vierailija
19/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan oikeassa, kukin tehköön niinkuin tekee enkä väitäkään että kaikkien pitäisi käydä töissä tai että kaikki ison katraan äidit olisivat kuvaukseni kaltaisia. Kommenttini liittyä yllä olevaan kirjoitukseen, jossa todettiin, että tuskin kukaan tekee lapsia ettei tarvitsisi töihin mennä. Tämä ei mielestäni pidä paikkaansa, moni nimenomaan tekee lapsia " edes jotain tehdäkseen" . Surullista mutta totta.

20

Vierailija
20/24 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku usko tai vakaumus.