Voiko alle 10 v käyttää itseruskettavaa? Tyttöä kiusataan koulussa kun on niin kalpea :(
Kommentit (8)
eli sinisenmusta, hyvin tumma sininen, ei mitään joka vivahtaa ruskeaan, vihreään, keltaiseen tai harmaaseen. Ja lapsesi näyttää heti hyvältä. Kaikki vaatteet kannattaa koittaa ihoa vasten kun niitä ostaa, ja kotona pitäisi huoneetkin olla väritetty ihotyyppisi mukaan valkosia on yli 20 kpl, niistä löytyy lähes jokaiselle se paras sävy.
Minäkin olen kalpea, mutta en todellakaan ole talvi vaan kevät!! Musta ja vitivalkoinen ovat pahimmat värit minulle. Lämpimät, heleät sävyt ovat parhaita.
Siitäkin saa hiukan väriä hipiään. Ja sitten tietenkin enemmän ulkoilua, että saa sitä tervettä hehkua poskiin. Itseruskettavia/solaria en suosittelisi alle 10v lapselle. Sen sijaan osta vaikka jokin kiva poskipuna ja opeta laittamaan sitä oikealla tavalla.
Vierailija:
Siitäkin saa hiukan väriä hipiään. Ja sitten tietenkin enemmän ulkoilua, että saa sitä tervettä hehkua poskiin. Itseruskettavia/solaria en suosittelisi alle 10v lapselle. Sen sijaan osta vaikka jokin kiva poskipuna ja opeta laittamaan sitä oikealla tavalla.
vaatteiden värityksen vaihtoa ja porkkanan syömistä. Joka aterialla porkkana, niin kyllä muuttuu ihon väri.
Mutta saattaisinpa kokeilla myös sävyttävää päivävoidetta. NE on tosi luonnollisen värisiä.
En itseruskettavaa...
Kylmät värit parhaita: vaaleanpunainen, vaaleansininen, violetti. Ulkoilua tarpeeksi. Ja haukkumasanoja, joilla voi puolustautua.
Puhun kokemuksesta.. olen ollut kiusattu ja paras lääke on tosiaan tuo itsetunnon vahvistaminen. Viimeiset kouluvuodet kuuluinkin sitten niihin suosituihin tyyppeihin.. ;)
Tsemppiä lapsellesi! =)