Moneenko lapsenne valvoivat eilen illalla?
Mites tämä Joulupäivä on lähtenyt liikkeelle?
Meillä lapset nukkuivat yhteentoista mennessä.
Kommentit (17)
Kävi illalla ihan ylikierroksilla, koska yleensä menee 19-19.30 nukkumaan. Nukkuikin sitten aamulla 10.30 asti!
Eilen tulimme sukulaisten luota joulunvietosta vasta 19.30 ja kotona odotti vielä muutama paketti pojalle, joiden availussa ja tutkailussa meni aikaa, joten nukkumaan hän kävi vasta 21.30.
Aamulla 6.30 poika halusi vähän aamupalaa ja sen jälkeen jatkoimme nukkumista klo 9.30 asti :)
Ja nyt poika vetää päiväunia.
silloinkin sai patistaa nukkumaan. Vanhin 11v valvoi yhtä pitkään kuin minä, eli klo 24 asti. Ukko jäi vielä valveille. Naapurin lapset (6v ja 4v) menivät kuulemma nukkumaan jo klo 20!!! Kyllä mun mielestä jouluaatto on yksi sellainen ilta ettei lapsia tarviis pakottaa ajoissa nukkumaan...
Meillä 2,5 v oli ihme hepulissa koko loppuillan. Väkisin sai pidellä kiinni, että sai rauhottumaan nukkumaan ja sittenkin nukahtaminen venyi klo 10 asti (normaalisti nukahtaa yhdeksään mennessä).
Vierailija:
Kyllä mun mielestä jouluaatto on yksi sellainen ilta ettei lapsia tarviis pakottaa ajoissa nukkumaan...
Meillä ainakin lapsi oli selvästi niin yliväsynyt, että kyllä se piti pakottaa nukkumaan.
Päiväunet jäi väliin kun oltiin päivällä sukuloimassa joten nukahti heti kun sänkyyn illalla laittoi.
Ikää vasta 1,5v.
Normaalisti meillä mennään nukkumaan 21.
Aamulla heräsivät normaaliin aikaan, klo 8
lapset 7 ja 3
Avattiin lahjat, syötiin ja saunottiin ajoissa, joten lapsi pääsi klo20.00 nukkumaan niin kuin normaalistikkin. Ei tarvinnut pakottaa lasta valvomaan yömyöhään.
sen jälkeen tyttö 2v3kk meni nukkumaan ja heräsi pirteänä aamulla klo 8.
eli silloin kun minäkin. ja heräs aamulla 10.15. :)
1v8kk meni nukkumaan vasta yhden tienoilla, oli tosin nukkunut toiset päikkärit tossa kuuden-seitsemän tienoilla. Oli heränny tänä aamuna kymmenen maissa, äiti sai nukkua yhteentoista!!!! Ekan kerran lapsen syntymän jälkeen heräsin noin myöhään!!
Kyllä he osaavat itse sanoa kun väsyttää. Isoin 12 v meni n klo 23 nukkumaan, pienempi 5 v meni yhdeksän jälkeen, ja pienin vauva meni kahdeksan maissa.
ja lapset olivat sängyssä 7 jälkeen,nukahtivat heti ja heräsivät aamulla klo 7. Iät 7, 5 ja 4. Menevät arkisinkin nukkumaan klo 19.
Olisi valvonut pidempäänkiin kyllä, mutta pistettiin nukkumaan..
Nukahtivat saman tien, mutta esikoinen valvoi melkein puolille öin uuden kirjansa kanssa. Ikää lapsilla, 8, 7 ja 3. Aamulla esikoinen heräsi 8.30, keskimmäinen vähän hänen jälkeensä, nuorin on ollut hereillä tänään muutaman tunnin.
Normaalisti menevät puoli tuntia aikaisemmin sänkyyn. Olisivat saaneet valvoa pitempäänkin, mutta olivat niin poikki, kun jokainen oli herännyt aikaisin jännityksen takia ja päiväunetkin jäivät lyhyiksi samasta syystä.
Kuopuksen unirytmi meni kuitenkin samantien sekaisin. Lyhyet päiväunet tarkoittivat sitten levotonta yötä. Ja poika nukkuikin eilen yhdet ylimääräiset päikkärit ja meni seitsemältä yöunille. Nyt näkyy uni maistuvan hyvin.
joka päättyi puolen yön jälkeen. lomallahan tässä ollaan :)