******PUOLUKANPALLEROISET UUSI VUOSI**********
[size=5][color=violet][b]UUSI VUOSI ALKAA PUOLUKAT
ja varmaan meille jokaiselle hyvä sellainen!
Joten
JENNAJANETTE, LUNA, GALTSU, MIITSU, MERINEITO, GOLDA, ILONA, LILLIS, LUMIINA, LEIJONA, TIITIKKÄ, ESSI, LUUMUHILLO, THUNDA... [/size]* muistinkohan kaikki* Misä JAANICA
[size=5][color=blue]VAUVAISAA VUOTTA 2006
Kommentit (18)
kun tässä vähän mieheltä salaa palstailen...
tulihan eilen se odotettu raskausuutinen, muttei onneksi koko iltaa pilannut vaikka vähän sai mielen haikeaksi.
Hyvää Vuotta 2006 kaikille puolukoille!
tulkoon vuodesta hedelmällinen!
[color=tomato]Tulipas eilen valvottua... nukuin sitten kahteentoista sen ansioista :/ Vieraat tajus sitten lopulta lähtee. Päissään kun olivat, niin minkäs teet...
Tänään ei ohjelmassa ole kummempia. Taitaa mennä ihan löhöillessä ja ehkä pelaillessa.
Kävin yöllä vessassa ja samalla mieskin heräs. Oli aika mukava, kun unenpöpperössä sano mulle, että " aattele, enää noin kuukausi ja sitten Tuutti on kotona!" Aika hellunen tuo :))) Eipä silläkään oikeen mahu enää muuta ajatusta päähän ku Tuutti♥
MIITSU: Kiva, et oli töissä rauhallista! Välillä niinkin päin :)
HANNELE: Ei kai oo kamista ilmassa... hope not!
Mä muuten epäilen, et yks tuttu on RASKAANA! Varma en kyllä ole, mutta merkit viittais siihen --> Ei juo enää, lopettamassa tupakointia ja yks päivä kun sitä näin, niin sen poikaystävä silitteli tän tytön mahaa ja kysy hiljaa et " kuka se siellä?" . Ois kyllä melkonen pamaus, jos selviäis, et tää tyttö tosiaan ois raskaana. On nimittäin seurustelua takana n. kuukausi vasta...
JJ 34+5+TuuttiRakas♥
Missä kaikki kömpii vieläkin?
KOALA on nyt koottu ja aika hellyyttävä kapinehan tuo on :) Otettiin siis se Sunny-petarikin siihen. Ajattelin et ompelisin ite siihen vielä pari lakanaa. Pitää ottaa malli tuosta petarista, kun siinä on nuita valjaita varten reijät. Eli lakanoihin pitää kans laittaa reijät, jotta valjaat tulee siitä läpi.
Voi että, kun ruokaa pitäs alkaa laitteleen. tekis mieli tehdä jotain kevyttä ruokaa välillä... vaikka wokkia tms. On tullu niin mässättyä joulun aikaan ja eilenki, että pieni kevennyt tekis tosissaan hyvää!
[b]TEKIKÖ JOKU UUDENVUODENLUPAUKSIA?[/b]
- Me tehtiin yks, mutta sitä en ihan vielä tohi tässä paljastaa ;)
[color=hotpink]Ei oo kankkusta, ainakaan pahaa, päätä särkee mutta se kai kuuluu asiaan kun on juonut kuoharia...
Minä en tehnyt varsinaisia [b]uudenvuoden lupauksia[/b], vaan jo aiemminhan lupasin että olen hyvä avovaimo ja lisäksi nyt sitten tänään alkoi 100 päivää kestävä " kuntokuuri" koko perheen voimin, oma tavoitteeni on [color=blue]-8 kg. [color=hotpink]Onko kellään mitään vinkkejä kilojen karistamiseen? Tänään ei taia kyllä mikään onnistua, mieskin tuolla kankkusessa sohvalla köllöttelee ja hokee jotain pizzasta... ;o)
[color=seagreen]HANSU: Onnea laihdutukseen! Mä en ole varsinaisesti koskaan laihduttanut, mutta oon kyllä huomannu et syömisiä tarkkailemalla saa kiloja karistettuja aika tehokkaasti. Kannattaa syödä iltasella vaan hedelmiä ja salaatteja, unohtaen siis ne meetwurstileivät ja suolapähkinät. Sillä pääsee jo hyvin alkuun.
Mä aattelin tehdä tänään kaalipataa *nams* meillä mieskin sitä mielellään syö.
mulla on ihan hirveä krapula, oon oksentanut yön ja päivän ja nyt pahoinvointia, edellleen. En juonut mitenkään kauheesti eilen, mutta pari mukillista boolia, jossa oli viinaa eli oksentaminen oli takuuvarma asia. Niin ja sit punkkuu Nyt vaan harmittaa ja paleltaa ja on heikko olo. Oon nukkunut koko päivän parin tunnin seteissä.. Oli railakas uus vuos. Tuli " joululahjoja" ja syötiin myös alkuillasta perheeni kesken..
Hannele: kurjaa tuo kun renkaat vietiin, varmasti ottaa päähän, mutta ei sitä nyt enää auta murehtia.. Pitää varmaan ottaa opikseen ja toivottavasti saatte sit ees talonyhtiön vakuutuksesta :)
Täällä on Uus vuos ollut aika rauhallinen ;) Mulla alkaa huomenna tupakkalakko, tänään en oo polttanut yhtäkään tupakkaa pahoinvoinnin takia ;o) Eli hyvin taidan päästäää alkuun.
Kaikki menkkaoireet on saapunut heti oviksen jälkeen, joten tiedä sitä.. Vaikka mahdollisuus hyvin pieni niin ajon testata sit huomenna, to pitäis menkkojen alkaa. Olenko taas liian aikaisessa??
voi sua ja sun krapulaa :/ koitahan levähellä ja muista juoda paljon vettä. saat tosissan ainakin hyvän alun tupakkalakolle :)
sinuna en vielä huomenna testais. odotat nyt ainakin pari päivää ja testaat sitten kun on jotain testattavaa. mutta oma on päätös :)
mulla kiehuu kaalipata hellalla ja kohta pääsee syömään. miten musta onkin tullut näin nälkänen...
[color=hotpink]GALTSULLE voimia kankkusen voittamiseen! Joo, kyllä taatusti oppii ettei enää säilytä tavaroita tuolla alakerran varastossa ja ettei luota naapureihin...
Kävin kävelyllä joten hyvin alkoi tämä " kuntokuuri" tosin sitten mies sai minut ylipuhuttua ja haettiin pizza... JJ, meetvurstileipiä ei menekkään (kasvissyöjä), mutta suolapähkinät on kyllä suurinta herkkua! Ja luulen myös että syön liikaa leipää, eikös sekin oo lihottavaa? Ja liikuntaa harrastan tuskin ollenkaan...
Tämä on ihana tämä Rajattomien Älä mene pois-biisi...
Minulla on niin kovin kipeä sydän tänään. Minä tahdon sinuun sukeltaa. Tahdon tietää, minä tahdon uskaltaa...
Töissä vietin vuodenvaihteen, en taaskaan kerennyt koneelle:(
Hansu, täällä päin rivarikolmiot maksaa n. 130-140 tuhatta, siis vähänkään uudemmat tai sellaset missä vois ajatella asuvansa ilman kovia remontteja. Teillä päinhän on aika edullista;)
JJ: voi että nyt sulla on kaikki siellä pikkuista varten!! Hieman oon kade:)
Täytyy mennä käymään leffa vuokraamassa, palaan myöhemmin linjoille!
[color=red][size=6]Vauvaista vuotta 2006 kaikille Puolukoille!!
[color=darkviolet]väsymys täällä vähän vaivaa. Eilen ei ollut kuumetta, joten kävästiin sit baarissa. Lue kävästiin= valomerkkiin asti ;) mut mukavaa oli, sehän se on pääasia.
Ääni on aivan maassa, kaverikin sano kun soitin sille, ett jos ei ois nähnyt kuka soittaa, ei ois tuntenut mua kun karmee raspikurkku... vähän lämpöökin, joten ei ollut kovin fiksu veto lähtee kylille...
Hansu: tosi kurja toi rengas homma, tuommoiset vituttaa aina ankarasti. Meilläkin joskus reilu kuukaus sitten potkastiin autosta sivupeili paskaks, kun jäätiin kavereiden luo yöks ja auto oli talon edessä siinä tien varressa... Se kotivakuutus on kyllä tosi hyvä olla, suosittelen ett hankitte sen. Onneks autossa täyskasko niin korvas ilkivallankin...
Nyt lähen taas sohvalle makoilee.
Huomiseen
Golda
Eilen juhlittiin aika hillitysti, joten tämä päivä on ollut ihan tavallinen sunnuntai, paitsi että huominen töihinpaluu ahdistaa pahemman kerran:( Saa nähdä kuinka paljon ehdin palstailla, ainakin aluksi voi olla hieman rankkaa...Lukemassa varmasti ainakin käyn, eli jos musta ei kuulu mitään, niin tiedätte syyn.
GALTSU, yritä hillitä itsesi torstaihin saakka niin voidaan yhdessä jännätä alkuviikko! Mulla on nyt kp 25/28 eli torstaina voisi testailla jos menkkoja ei näy ei kuulu. (Vaikka harvemmin ne kai kuuluu;) Luulen, että alkuviikko menee niin töihinpaluuhumussa, etten pahemmin ehdi/jaksa piinailla, vaikka täytyy sanoa, että aika skeptisesti suhtaudun mahdolliseen raskautumiseen heti ekasta kierrosta:/ Mutta niin kauan on toivoa, kun sitä tyhmää tanttaa ei näy!
Nyt lepuuttamaan, niin jaksaa huomenna.
-Lillis-
Katoin äsken tuon kolmoselta tulleen leffan ja ihan hyvä kai tuo oli. Pisti kyllä ajatteleen, et suhteen eteen saa tosiaan tehdä töitä.
Lillikselle tsemppiä töihin! Kyllä se alkukankeuden jälkeen lähtee rullaamaan:)
Hitsi, nyt en muista kellä oli sitä lämpöä ollut... enivei, paranemisia ja juohan jotain kuumaa :)
Hannele: Juu, kyllä se leivän mussuttaminenki lihottaa. kannattaa suosia ruisleipiä, ne pitää nälän pidempään pois.
Huomiseen puolukat. Toivottavasti pino on aktiivisempi kuin tänään ;) JJ 34+5+Tuuttis♥
GOLDA: Paranemissäteitä sinne! ~~~~~~~~
GALTSU: TSEMPPIÄ TUPAKKALAKKOON!!!!
ja toivottavasti krapula jo helpottaa!
Mä kyllä suosittelisin odottamaan tuon testauksen kanssa lähemmäs tuota torstaita jos haluaa luotettavia tuloksia... toisaalta jos niitä testejä kaapissa on kasa ja itse haluaa testata niin mikäs siinä.
HANNELE: Olipas ikävä tuo renkaiden varkausjuttu. :(
Onko sulla jo selvillä minkätyyppiset hääkutsut teet siskollesi?
Mitäs olette tehneet tänään?
Me nukuttiin myöhään ja tuossa iltapäivällä katsottiin Pearl Harbour leffa. Ja ruuaksi syötiin tortilloja ja kuohuviiniä. Täytyy testata kesää varten ;)
JJ: Epäreilua vihjata, muttei sittenkään kerro. Vihjaa edes mihin liittyy... Ei, ei me tokikaan tahdota tietää... Emmä sillä.... ;)
Niin noista odotusaikaisissta vauvan kutsuma nimistä: niiden kanssa olla kannattaa olla ns. varovainen. siskoni ekassa raskaudessa odotti koko ajan " ollia" ja kun se vauva sitten oli poika, ei nimeksi sitten enää osattu ajatella mitään muuta kuin se Olli.
merineito
viimeinen yö menee varmaan ihan koomassa.. tai no siltä tuntuu nyt kun just heräsin ennen töihin lähtöä ja vieläki oon ihan pöppörössä!!!
Galtsu poti rapulaa :(( toivottavasti olo on helpottanu jo!!!
Hannele: Tsemppiä lauhdutukseen!! Oikea asenne alotukseen: pitää olla vähän pehmeempi lasku niin pizza sopii hyvin ;) Hedelmiä paljon napaan niin jospa " kilot" karisis ja pääsisit tavoitteeseen!!!
Merineito: meillä ollaan naurettu täät Kasperi nimeä ja se on jo muutaman vuoden takaa kun veljelleni aina vauvakuumeessa puhuin että sitten kun meillä on kasperi.... Eipä tuo hassumpi nimi ois pojulle!!! Tytön nimeä sitten tarttee miettiä... Kertuksi nyt sanotaan että jos onkin kerttu niin sitten....
JJ: onko teillä jo valmiita nimiehdotuksia Tuutille??? me ei olla yhtään viel mietitty....
Jepujee... mä meen syömään niitä metukkaleipiä kera suolakurkun...iski himo!!!!
Moiks!!!
Täällähän mä vielä :)
Mulla on vauvakuumeessa lievempi jakso ja olen puuhaillut koulua ja kaikkea niin, että olen vaan käynyt täällä lueskelemassa teidän juttuja. Viime päivinä mulla on ollut enemmän koirakuume... se aina vaihtelee, koirakuume/vauvakuume... vauvakuume on kokoajan, mutta tunteikkaampia jaksoja on taas varmasti keväällä tulossa, se on varma. Oon laittanu itseni sellaiseen moodiin, että haaveilen siitä huhtikuun aikataulusta niin, että en jaksa ajatella nyt mitään ennen sitä...Hmmm... mies ei kyllä ole vielä mukana mun aikataulussa ja voi olla, että loppukeväästä tulee itkuinen ja tunteita repivä.
<b>Vauvarikasta Uutta vuotta!</b>
Lupaan olla tässä keväällä taas aktiivisempi :)
Ainiin, sanoin itseni irti, olin apteekissa 2,5-vuotta ja sain tarpeekseni... Nyt pitäis löytää oman alan töitä..toiv. onnaa!
MERINEITO & JJ: juu, ehkä mä odotan sit pari päivää ennen ku testaan, halu testata on vaan niin mieletön.. Mutta koetan malttaa tässä kierrossa. ;o)
LILLIS: meillähän noi kierrot täsmää aika hyvin.. Voi hitsi, to saakka en ehkä pysty odottamaan, luulen että ke on se max.. Mutta aina voi yrittää.. Mulla ei nyt oo päässä mitään muuta kuin tää piinailu, joten alkuviikko ei mulla varmaan nopeasti mee :( Mutta sullahan on töitä ym ja elämänrytmi varmaan muuttuu nyt melkoisesti.. Toivotaan että pian oot taas äippälomalla!
GOLDALLE parempia vointeja!!
HANNELE: tsemppiä nyt laihdutukseen! Kyllä se siitä, tosiaan aika paljon se on varmaan asenteesta kiinni. Pitää kuluttaa enemmän kuin syö.. Mutta kaipa kannattaa olla realistinenkin ettei ala nyt joka päivä lenkkeilemään ja sit into sammuu parin viikon päästä, elämäntapamuutoshan se on tärkein!
MIITSULLE kovasti jaksamista töihin, onneksi on vika yö!!
ANNIINA onnea uuden työpaikan löytämiselle ;O) Ja kivaa että vauvakuume hellitti nyt edes hetkeksi! Minkäs alan ihmisiä sä olet? jos saan kysyä..
Itsellä krapula jyllää edelleen :( Oksettaa ja väsyttää silmittömästi. Nestelatingissa oon ollut koko päivän, mutta tuntuu ettei mikään oikein auta.. Tai onhan mulla parempi olo nyt kuin aamulla, mutta surkealta tuntuu kuitenkin..
Mies oli tänään ulkona ja sit soitti kännipäissään pariin otteeseen ja kysyi et joko oon tehnyt testin? Ja sanoi että jos täti tulee käymään niin hän menee saman tien testeihin.. Kun kysyin haluaako hän nyt sit yrittää vauvaa niin se sanoi että haluaa pysyä siinä yhden päivän systeemissä, mikä on nyt ollut :o( Minä tietenkin elättelin jo toiveita että haluaa yrittään.. Mutta en halua nyt painostaa sitä yhtään, viime yönä siltä tuli melkein itku kun hän kertoi (taas kännipäissään) kuinka kovasti hänkin yrittää petrata tässä asiassa, mutta se ei vaan tunnu vielä siltä oikealta.. tai miten sen selittäis, sen se sanoi (taas) että toivoo vahinkoa, ettei halua yrittää.. Miten senkin voi ymmärtää..
Sähläsin nimien kanssa, anteeksi!!
Minä olin viimeinen eilen ja ensimmäinen tänään!
Jotakin erikoista vois tehä tänään uuden vuoden kunniaksi --> ajattelin AVANTOA.