Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärilläni on vain itsekkäitä ja pahoja ihmisiä

Vierailija
01.01.2006 |

Olen väsynyt elämään. Pettynyt.

Onko muita, joilla on yksinäinen olo maailmassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että viimeistkin mehut on pian rutistettu minusta ulos.

Nyt tulin vielä ketjua lukemaan ja nro 17:n viesti oli ihana. Onko tietä siellä? Jossain? Onko teitä paljonkin? Olette kai jossakin salatussa paratiisissa jonne pääsee sukeltamaan vain meren pohjaan ja sieltä kallion kolosta luikahtamaan salaoven kautta, kuten aku ankoissa yleensä :) Tällä samalla maankamaralla te ette kyllä voi majailla.

15.

Hassua. Kuvittelin, että asian paljastuminen olisi ihan hirveää. Tyhmä ajatteln, että se tieto olisi liian kova pala läheisilleni. Järkytys oli iso, kun ymmärsin, että ketään ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa. Nyt ahdistaa jopa enemmän kuin ennen asian paljastumista, kun näen, kuinka vähän ne loputkaan läheiseni minusta välittävät. *halaus* kohtalotoverilta.

ap

Vierailija
2/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.

Paljon hyvää on rinnassa jokaisen, vaikk¿ ei aina esille loista¿

Tämä katkelma Eino Leinon runosta Hymyilevä Apollo kuuluu monen suosikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on auttanut minua minun ongelmissa. Hyvällä itsekin yritin aikanaan, mutta se ei tuottanut tulosta. Vuosi oli todella viileää ja en nähnyt näitä ihmisiä tuskin yhtään. Tämän jälkeen ihmisissä todella tapahtui muutos, myös minussa, en enää oleta hyvää, vaan vaadin sitä ja kartan tilanteita, joissa minua taas loukataan.

ja lohdutusta, kyllä elämä taas joskus hymyilee, mutta sinun on itse rakennettava oma elämäsi ja vaikutettava siihen että olet sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, joilta saat voimia etkä lisää kuormaa

Vierailija
4/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
5/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttöön. Pystytkö siskosi kanssa puhumaan ja käymään menneisyyttä läpi. Entä jaksaako miehesi kuunnella vai oletko kenties hänelle myös syövän takia tukipilari. Muista se että pohjalta ei ole kuin tie ylöspäin mutta nyt tarvitset tuohon kipuamiseen apua!

Voimahali Sinulle!

Vierailija
6/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyväksikäyttö on varmasti todella vaikea asia sekä uhrille että läheisille. Sorry.

Vierailija
7/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alkaa elämääsi myös hiljalleen kulkeutua sinulle hyviä, rakastavia ihmisiä! T.17

Vierailija
8/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on kärsimyksiä. Mikä on minun kärsimysteni tarkoitus? Kärsinkö turhaan?

ap

Vierailija
10/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin, hyvin vaikea luottaa enää hyvän voittamiseen, kun näen vain pelkkää pahaa. Olen luovuttanut toivon hyvistä ihmisistä ja mielekkäästä elämästä. Elän vain hengittääkseni päivästä toiseen.

ap

Vierailija
11/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tapahtui pahoja asioita. Ajauduin itsemurhayritykseen. Näin jälkeenpäin ajatellen, onneksi se epäonnistui.

Elämäni parhaat päivät olivat silloin vielä näkemättä.

Periksi ei pidä antaa. Etsi apua, rupea vaikka googlettamaan yhteystietoja kotipaikkakunnaltasi, mistä saisit apua.

Sateen jälkeen on poutasää ja aurinkokin paistaa vaikkei sitä nää.

Vierailija
12/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse muille hyvä niin kyllä ne muutkin ovat hyviä sinua kohtaan.

Itsestä se lähtee.Tuollaisessa itsesäälissä rypemisessä ei ole mitään

järkeä.

Vierailija
13/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies on vierellä niin tuntuu, että olen aivan yksin maailmassa... Rakastan miestän ja minulla on hyvä olla hänen kanssa (yleensä), mutta tuntuu, että en saa sitä tärkeintä yhteyttä mieheen. Äh... en osaa selittää, mutta kumminkin tuntuu, että haluaisin mieheltä vielä jotain enemmän, mitä nyt saan.

Olen yksinäinen kun minulla ei ole kavereita. Olen yksinäinen kun asun sukulaisista kaukana. Olen välillä yksinäinen ihan ilman mitään syytä.

Kiva, kiitos sait minut taas surulliseksi :(

Vierailija
14/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä lähtee? Metsä vastaa kuin sinne huudetaan?

Oletkohan koskaan kokenut mitään pahaa elämässäsi?

Ihan oikeasti; olen positiivinen ihminen, nyt vain jaksamiseni äärirajoilla ja hyvin masentunut. Väsynyt. Vaikka olen väsynyt, TIEDÄN, että on paljon ihmisiä, joilla oln hyvin paljon huonommin asiat kuin minulla.

Kerron murusen elämästäni. Olen hyväksikäytön uhri, isoisäni insestin alla elänyt. Isäni on tunnekylmä työnarkomaani ja äitini raskaan elämän uuvuttama. Olen yksin kasvattanut itseni aikuiseksi ja kynsin hampain kamppaillut elämässä kiinni. Vanhempani eivät tienneet hyväksikäytöstäni ennen viime syksyä, jolloin tuli seinä vastaan ja jouduin heille kertomaan. Silloin selvisi, että myös siskoni on kokenut saman.

Isäni väheksyi kertomaani ja jatkaa vanhempiensa tapaamista kuin ennenkin. Äitini ei ole sen vertaa mitään elämässään muuttanut. Asiasta ei puhuta mitään.

Ystäviä ei ole. Mieheni on sairastunut syöpään. Lapseni sairastavat koko ajan.

" Itsesäälissä rypeminen on turhaa" ? Itsesääli on eri asia kuin loputon väsymys ja elämänhalun hiipuminen.

ap

Vierailija
15/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tylyt ohjeet sain anoppikullaltani, kun oman perheeni jäsenet kävivät sietämättömiksi. Anoppini oli oikeassa. Sietämättömiä ihmisiä ei tarvitse sietää, vaikka he olisivat oma isä ja äiti. Vedä hajurako.

Kun saat mokoman painolastin keploteltua pulkastasi, jaksat paremmin hoitaa oikeasti tärkeitä ihmissuhteita. Katse tulevaisuuteen ja ylimääräinen, turha taakka tienposkeen.

Ihmissuhde säilyy olemassa, jos lähettää vuosittain joulukortin.

Raakaa tekstiä, mutta toimii. Älä suostu toisten paskarätiksi enää päiväksikään.

Vierailija
16/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta säteilee hyvät vibat :)

Varmasti puhut osittain totta, mutta kuten tiedät, neuvosi toteuttaminen on hyvin vaikeaa.

Isäni kanssa välit menee varmasti ennen pitkää. Isovanhempiini en ole pitänyt yhteyttä enää. Äiti ja sisarukset ovat kuitenkin sellaisia, keihin olisi vaikea kuvitella välien katkaisua.

ap

Vierailija
17/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Toivottavasti löydät jonkun avuksesi, jotta jaksat eteenpäin todella raskaasta tilanteestasi.

Ethän anna periksi. Alkoi uusi vuosikin ja on satanut puhdasta lunta.

Onnellisempaa uutta vuotta.

Vierailija
18/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sanoistasi.

Tuo kertomani oli todellakin murunen vain kummallisen elämäni tympeistä asioista. Koko elämäkertaa ei ilman jännetuppitulehdusta kirjoita.

Jatkan hengittelyä. Voi olla, että joskus ei enää tarvitse hengittää vaan voi jo alkaa keskittyä elämiseen.

Hyvää jatkoa sinulle!

ap

Vierailija
19/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla toisille kohtelias ym ei tarkota sitä että se toinen osaisi. Jos sä oot rehellinen toiselle,se ei tarkota etteikö se toinen varastaisi sulta jne jne Pahaa on hirveästi ympärillä,mutta niin myös hyvääkin.Löydä se hyvä sisimmästäsi,sydämmestäsi,onasta elämästäsi,pienistä asioista..

Vierailija
20/21 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut saman kun sinä.Tosin mun lisäksi sitä ei tiedä kun parhaimmat ystäväni. Oli vaihe milloin elämä tuntui päättyvän ja tie oli erittäin musta,enkä siitä asiasta tule ikinä pääsemään yli,ja se on tuonut myös omat ongelmat elämässä,mutta sitä valoa rupesi pikku hiljaa näkymään. Sekava tää tekstini,mutta vielä olen elämässäni tehnyt ihmis-karsintoja eli kaikki ihmiset ketä en tarvitse ja jotka on tuonut kärsimystä olen pistänyt välit heihin poikki.ja se on kannattanut. Toivon sinulle voimia ja että tuleva vuosi olisi paljon paljon parempi kun edelliset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi