Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoo joka viettää uuden vuoden avlla??

Vierailija
31.12.2005 |

Eväinä mulla yks ainoo siideri pullo.. ja ylivilkkaat pojat jotka ei vieläkään nuku *huoks*

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just noi tuotteet missä niitä on käytetty...kaikki light-tuotteet.

Vierailija
2/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

skoolataan klo 00.01

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja tyttö nukkuu " päikkäreitä" . Täällä itsekseni hörpin Fantaa ja ihmettelen kun on niin hiljaista.

Vierailija
4/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri lapset nukkumaan ja nyt tulin koneelle hengähtämään. Syön tässä samalla kanasalaattia ja kun mies pääsee töistä niin mennään omaan pihaan ampumaan loput raketit ja skoolaamaan uudelle vuodelle.

Vierailija
5/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just kotiin niiden kanssa, oltiin kahdessa eri kyläpaikassa tossa lähellä. Mies jäi jatkamaan ja tulee kun kerkiää. Oon varannut itelleni olutta ja skumppapullon, skoolataan vain! Olinkin kuskina alkuillan, joten nyt voi relata.

Vierailija
6/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liityn porukkaan. Mies töissä ja itse vähän flunssassa, joten yksin tai kavereiden kanssa ei tee mieli lähteä. Meen nyt hakeen jotain kuppiini, ehkä vähän punkkua!

Vierailija
7/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten voikin taas väsyttää *haukotus*

Vierailija
8/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi nyt saada tuo vauva nukkumaan, niin voisi juhlia rauhassa uutta vuotta. Saas nähdä jaksanko sammumatta puoleenyöhön. Juomana on kyllä vain vettä tai appelsiinimehua.

Vierailija
9/9 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä raketteja näkee ja kuulee, vaikkei olisi enää niin väliksi. Pitäis saada tuo vauva nukkumaan, mutta mites tässä paukkeessa kukaan nukahtaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän