Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 20:45"]
Tuossa oma ihanteeni. Tuosta poikkeamat alkavat olla turnoffeja.
[/quote]
Ei voi ainakaan moittia, että olisit laittanut riman turhan alas :)
M44
[/quote]
Miten rima voi olla ylhäällä tai alhaalla, tuossahan on kyse vain siitä, että kuvan naisella on tietynmalliset sääret, tietynmallinen lantio ja rinnat. Jos niistä tykkää, hyvä. Jos ei tykkää, sekin on hyvä. Missä se rima on?
- Pitkähköt kellertävät kynnet, joiden alla on jotain tummaa
- ihmisviha ja negatiivisuus
- huono itsetunto
- päättämättömyys ja asioissa roikkuminen henkisesti
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:49"]
Listataanpas jotain
-laiskuus, henkinen ja fyysinen
-välinpitämättömyys omasta hyvinvoinnista
-kyynisyys, katkeruus
-kaikesta valittaminen
-itsearvostuksen puute
-kunnianhimottomuus
-puheenaiheet tosi-tv-ohjelmista, salkkareista, seiskasta
-someriippuvuus
[/quote]
Tässähän on täydellisesti kuvailtu tyypillinen katkera alapeukuttaja-av-mamma :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:59"]
Miehet ovat sitten sadomasokisteja koska jokaisella tuntemallani kanpersehius naisella on mies. Osalla tiettenkin sellainen lyhyt ja pallero, mutta osalla ihan ok; n näköisiäkin. Itselläni ei ole miestä. Näiden vaatimuslistoja luettuani luulisi, että tarjokakita olisi enemmän :D
T: pitkätukkainen, naisellinen, ei ylipainoa ja kauniikisi sanottu nainen.
[/quote]
Onko tällä palstalla muka muita kuin "kauniiksi sanottuja naisia"? Mammojen kommentien perusteella vaikea uskoa. Että "on mulla vähän tota mahaa, mutta kauniiksi ovat miehet aina sanoneet".
[/quote]
Niin? Kaikkia naisia, jotka ovat joskus olleet parisuhteessa, on varmaan joskus sanottu kauniiksi, onko tuo nyt jotenkin ihmeellinen asia? Pitäisikö asian olla toisin päin?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:53"]
- lättänät riipputissit. Saa olle olemattoman pienet tai hyvin isot tai siltä väliltä, mutta ei sellaisia roikkuvia lapasia
[/quote]
Toisin sanoen, täytyy olla lapseton. Ei siis naista, joka on ollut raskaana ja vielä imettänytkin. Entäs sitten, kun kumppanisi saa vauvan ja kokee nuo muutokset kehossaan? Akka vaihtoon vai kustannatko matkan Tallinnaan?
[/quote]
Nyt akat vittuun miesten ketjusta!
[/quote]
Ihan samaa mieltä. Tätä olisi kiinnostava lukea ilman naisten jankkausta.
T.nainen
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:01"]
Kuvottavin nainen on riidanhaluinen, materialistinen besserwisser joka kuvittelee oman elämänmallinsa olevan se ainoa ja oikea. Hirveintä jos sellainen nainen alkaa painostamaan sitoutumisella muutaman nusaisun jälkeen!
[/quote]
Tähän jos vielä lisätään sivistymättömyydestä kumpuava näköalaton keskustelutaidottomuus, niin siinähän se on. Elämänarvot omaksutaan kritiikittömästi elokuvista, naistenlehdistä, blogeista ja muista mainoksista.
- Liiallinen tarve massasta erottumiseen, esimerkiksi hipsterit. Hipsterit muutenkin ovat todella epänaisellisia. Monella likaisen näköiset rastat, mummomaiset vaatteet ja muutenkin likaisen näköisiä.
- Liiallinen varakkuuden korostaminen: merkki pitää näkyä laukussa kauas ja kävellään nokkapystyssä Burberryn kaulaliinassa
Pari vielä:
- epävarmuus ja lapsellisuus, jotkut tosi nätitkin nuoret naiset eivät kiinnosta sen takia että heillä ei ole mitään karismaa.
- heikkouksien väittäminen vahvuuksiksi, jotkut ylipainoiset naiset väittävät että heidän ylipaino ei haittaa miehiä. No haittaa se. Vähän sama kuin mies väittäisi moukkamaista käytöstään vain alfa-karismaksi, josta naiset oikeasti pitävät.
- ripustautuminen ja takertuminen, tää on vaan tukehduttavaa ja pelottavaa.
- ylimielisyys
- mauton meikki, voi olla tos laitettukin nainen, ei siinä mitään, mutta jos yleisvaikutelma on mauton, kuivuu homma heti.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 08:52"]
Taidan kuulua vähemmistöön kun mielestäni pitkä tukka on kaikista pahin turn off mulla. Oli se sit millasen mallinen tahansa niin se näyttää mopilta.
[/quote]
MIten kauniisti leikattu paksu ja pitkä voi näyttää mopilta?????
- ei urheilu / liiku
- epähygieenisyys
- selluliitti
- viiksihaivenet
- luonnon tilassa oleva puutarha
- laiskuus
Mitä mieltä miehet on arvista? Mulla on rintojen välissä leikkausarpi, josta toivottavasti ajan myötä jää jäljelle pelkkä vaalea viiva. Nyt vielä vähän leveämpi ja punainen, kun on tuorehko. Pilaako tuollainen seksihalut? Kroppa on muuten aika hyvä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 16:06"]
Mitä mieltä miehet on arvista? Mulla on rintojen välissä leikkausarpi, josta toivottavasti ajan myötä jää jäljelle pelkkä vaalea viiva. Nyt vielä vähän leveämpi ja punainen, kun on tuorehko. Pilaako tuollainen seksihalut? Kroppa on muuten aika hyvä.
[/quote]
Rippuu miten haava arpeuuu. Jos arpikudosta on paljon, se voi olla aika rajun näköistä. Yleisesti ottaen kaikki leikkaus- ja taisteluarvet ovat rumia ulkonäöllisesti, mutta haluttavia ihmisen olemuksen kannalta, nehän kertoo että muutakin on kierretty kuin tahkoa. Sitä paitsi arpien vertailu on kaikkien miesten lempihommaa.
Naisessa on huonoa kaikki miehekäs, ja hyvää kaikki naisellinen. Tämä on ihan evolutionäärinen fakta.
Miehekästä (eli huonoa):
- lyhyet hiukset
- isot lihakset
- poikamainen vartalo
- muodottomuus
- korkea ikä
- vahvat mielipiteet (asialla ei väliä)
Ja hyvää:
- nöyryys
- iloisuus
- hyväuskoisuus (=tietynlainen care-free -asenne)
- kilpailuvietti muita naisia vastaan
- empatiakyky
- herkkyys
- hedelmällinen vartalo
- naisellisuus kaikissa muodoissaan
T: m26
Jos nainen ei ole vähän herkkä, en välitä. Mitä minä teen naisella joka on yhtä yksinkertainen kuin mies, no pillua joo mutta se onkin jo eri tarina. Ennemmin pelaan sitten vaikka strategiapelejä. Eli liiallinen estottomuus, "suorasukaisuus" eli käytännössä ärsyttävyys, kyvyttömyys (/haluttomuus?) ottaa muut ihmiset huomioon jne. Ja tietysti geeniruletissa epäoikeudenmukaisesti hävinneet ovat oma surullinen lukunsa, paitsi no oon mä kerran ihastunut rumannäköiseen naiseen.
Sotkuinen kämppä, hyi helevetti. Likaisimmat kämpät olen yllättäen nähnyt nuorilla naisilla, täysi turn-off, paljastaa naisen todellisen luonteen; laiska, epähygieeninen, epäesteettinen, itsekuriton, uusavuton. Kuvottaa ihminen joka mielummin elää saastan keskellä kuin käyttää 15 minuuttia päivästä johonkin hyödylliseen. Ja nyt puhun oikeasti sotkuisista ja epäpuhtaista kämpistä, en sellaisista joissa näkyy normaalit elämisen jäljet. Muutenkin uusavuttomuus, ei osata laittaa ruokaa tai tehdä muita perusaskareita. Kaiken kruunaa jos vielä jotenkin ylpeillään tällä omalla tolloudella (käsittämätöntä) ja pidetään sitä jotenkin söpönä. Tietysti miehille ihan sama homma, mutta ne meistä joilla tuota vikaa on tavallisesti myöntävät että en viitsi, en jaksa, eivätkä ala hekumoida sitä minään söpönä prinsessajuttuna.
-ylipaino
-huonot hampaat
-tupakointi
-tyhmyys
-lättäpylly
-rako hampaiden välissä
-myöhästely
-ainainen valittaminen
-mustasukkaisuus
-rajoittaa menoja
-odottaa että mies elättää
-alapään siistimättömyys
-takertuvaisuus
-rasismi
-poikamaisuus (amis pimpillä)
-liian paksu meikkaus
-besserwisser
-uusavuttomuus
-draaman hakeminen
-toisten arvostelu
-ei huumorintajua
-yleinen löysyys
-iso nenä
Voisihan näitä jatkaa vielä vaikka kuinka kauan, mutta listasta tuli jo aika pitkä niin ei hyvältä näytä
Sitten plussia
-tatuoinnit jos ei ole siellä täällä pientä huonolaatuista kuvaa
-lävistykset ei haittaa kunhan ei ole korva täynnä tai kulmalävistystä tai nenälävistystä
-jos antaa miehen mennä. Enkä tarkoita sillä että joka viikonloppu baariin vaan kaksi kolme kertaa viikossa saa olla 2-3h yksin touhuamassa omiaan
-itsenäisyys
-jos joka päivä ei toitottaisi kuinka ruma ja lihava on.
-huumorintajuisuus
-muotoja ei sitä kakka puhetta jos on 165 pitkä ja painaa 80 kiloa ja hölskyy kuin valtameri
Omassa vaimossa kohtaa kaikki muut paitsi tuo valitus systeemi, mutta taitaa olla hiukan joskus aihettakkin :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:32"]Naisena mä tiedän mitä miehet ei voi sietää. Miehillä ei kestä huumori yhtään naisten sikailua ja riehumista. Miehet on oikeesti ihan helvetin herkkiä ja pelkkä julkinen piereminenkin jo riittää. Ihan vedet silmissä oon saanu nauraa ja ne ilmoittaa vielä että oot todella vastenmielinen. Kokeilkaa joskus miehillenne vaikka käsipierua naamalle ja kestääkö huumori.
[/quote]
No mun mielestä toi ei oo hyvää huumoria. T. nainen
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:16"]
Tuohon muuten vaikuttaa hirveästi myös kengät ja muu vaatetus. Converset eivät auta asiaa, mutta ei se niitä 10 sentin stilettojakaan vaadi, että jalka näyttää pidemmältä. Myös puoleen sääreen olevat legginsit lyhentävät jalkoja ja ovat muutenkin totaali turn off!
[/quote]
Täällä kyseltiin MIESTEN mielipiteitä.
[/quote]
Sori, oon vaan mies. Se sama, joka diggaili lävistyksiä ja Amber Rosea.
Vai pitääkö olla jotain tiettyä mieltä, että on MIES?
[/quote]
Ei pidä olla tiettyä mieltä, kirjoitustyyli ja huomiot olivat vaan suoraan tyttöjen keskustelusta, niin erehdyin luulemaan naisen käsialaksi.