Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kävi tänään vasektomiassa

Vierailija
06.06.2013 |

Tuolla se istuu sohvalla jääpussi haaroissa ja juo limpparia. Meidän snautseri oli kystaleikkauksen jälkeen samalla lailla hiljaista poikaa. Menen kohta rapsuttamaan sitä ja kertomaan, että se oli oikein rohkea poika. Siis se mies.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin miehelle alushousuja ja olutta. Luulisi noilla pärjäävän. Kyllä mies ansaitseekin vähän hemmottelua, kun otti näin miehekkäästi vastuuta ehkäisystä. Itse kammoan kaikenlaisia leikkauksia yli kaiken, joten en kyllä olisi uskaltanut. 

Mitä tulee siemenjohdinten yhteenkasvamiseen, siitä keskusteltiin lääkärin kanssa. Lääkäri lupasi ottaa ekstraa pois, poltti päät ja pisti vielä narulla kiinni. Tietenkään ihan varmaa ehkäisykeinoa ei olekaan, mutta ei se riski tästä enää pienene. Miehelle tehtynä sterilisaatio on vielä kolme kertaa varmempi kuin naiselle tehtynä. 

t. ap

Vierailija
22/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo viestin 11 kirjoittaja peukuttaa asiallisia kommentteja alaspäin ja omiaan ylöspäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:31"]

Miksi tuo viestin 11 kirjoittaja peukuttaa asiallisia kommentteja alaspäin ja omiaan ylöspäin?

[/quote]

Tsish! Salapoliisitaidoillasi et pitkälle pötki.

Avatkaa mullekin tuota viestiä tuosta miten miehen sterilisaatio muuttui yhtäkkiä minun sterilisaatiokseni tuolla yhdellä!

Vierailija
24/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottele vaan, on se sen ansainnut. Meillä vastaavassa tilanteessa minä jouduin lähtemään myös perheemme kannalta tärkeään menoon heti, kun mies tuli operaatiosta ja jäi sitten samoin tein hoitamaan kolmea pientä lasta kotiin (yksi alle puolivuotias silloin). Hyvin pärjäsi, eikä mitään oireita myöhemminkään. Mutta on meidän elämänlaatumme/seksielämämme parantunut sen jälkeen niin hyvin, että vieläkin voisin sen kiitoshemmottelun hoitaa.

Vierailija
25/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:31"]

[/quote]

Tsish! Salapoliisitaidoillasi et pitkälle pötki.

Avatkaa mullekin tuota viestiä tuosta miten miehen sterilisaatio muuttui yhtäkkiä minun sterilisaatiokseni tuolla yhdellä!

[/quote]

No, minä ainakin luin vain että "Miehen sterilisaatio on mahtava juttu!" en "MieheNI steriisaatio on mahtava juttu". Aka. tuon viestin kirjoittanut oli mies, ja hänelle on tehty sterilisaatio ja hän kehuu että se on mahtava juttu. Capishe?

Vierailija
26/33 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetään vielä sen verran, että jälkitarkastus oli ok ja mies ampuu nyt pelkkiä suutareita. Seksielämä parani itse asiassa jo seuraavalla viikolla, kun koetettiin saada nopeasti kasaan ne 25 siemensyöksyä ennen kontrollinäytettä. :) Mutta nyt sitten huoletta eteenpäin. Suosittelen lämpimästi kaikille kiinnostuneille! t. ap

Vierailija
27/33 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hankin vasektomian Oulaistelaiselta klinikalta kärsittyäni yökastelusta, johon edes sähköhammasharjan käyttö ei auttanut.

Vierailija
28/33 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 00:42"]

itse hankin vasektomian Oulaistelaiselta klinikalta kärsittyäni yökastelusta, johon edes sähköhammasharjan käyttö ei auttanut.

[/quote]

Kuulostaa vakavalta. Toivottavasti edes höyrytit makaronit. t, ap

Vierailija
29/33 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:40"]

Älä höpötä kuivasta ilmasta. Latinki on ja pysyy, siittiöitä vain ei tule. Miehen sterilisaatio on mahtava juttu!

[/quote]

Totta. Mutta naisten sterilisaatio on parempi juttu.

Vierailija
30/33 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vasektomiassa, seksi ihan samanlaista kuin ennen!   "Sperman" ( tai mitä se nyt sitten onkaan kun ei ole siittiöitä) koostumus ja haju ihan ennallaan. Jos en kertoisi niin uusi seksi kumppani ei koskaan voi tietää että minulle on tehty vasektomia. Itselläni kävi vain hyvin, seksi halut kasvoivat vaan entisestään. Tämä ei meidän parisuhdetta haittaa ollenkaan ;)

Vierailija
31/33 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mukavaa lapsivapaata yhteistä taivalta.

Vierailija
32/33 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin neljännen sektion yhteysessä sterilisaatio.  Päädyimme tähän rattkaisuun, itseasiassa ehdotin sitä, koska jouduin kuitenkin leikkaukseen ja seuraava mahdollinen raskaus ja sektio olisi ollut vaarallinen.  Samalla hoitui.

Vierailija
33/33 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 17:22"]

Eli sinut on steriloitu ja äijällesi on tehty vasektomia? Siis tuplavarmistus?? LOOOL

[/quote]

Luepa vielä kerran, jos sitten sullakin leikkais...

Jokohan tuolla kirjoittajalla on välähtänyt.. :D