Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*--*SyysSäteiden VuodenvaihdeViikonloppu! *--*

31.12.2005 |

[color=red]Hahaa! Se on vuoden VIIMEINEN päivä! (tai yö... ) Eipä ole taidettu meidän pinoa kovin usein avata! ;D Mutta tehdään se nyt, kun kerran täällä koneella vielä kukun.. -listoja päivitellen... kohta ovat valmiit! jee.. pitää ehkä tarkistaa ne vielä huomenna-korjaan tänään-koska nyt hyppii jo rivit silmille ;D

Joka tapauksessa, mukavaa vuodenvaihdetta! Heh, tuli muuten aikamoinen sanahirviö tuohon otsikkoon.... :D

Listaemo vetäytyy yöpuulle ja palaa häiriköimään jälleen unien jälkeen jossain vaiheessa kera uuden listapäivityksen! :)

Gute Nacht, rakkaat siskot! :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Heippa, kannan minäkin korteni kekoon näin aattona!

Onnittelut Venlalle ja Haribonallelle, olikos muitakin?!??! Hurja plussa tsunami meneillään, kaappaisi minutkin mukaan. Tuntuu vaan ettei enää mahdu kun niin monea jo onnistanut... noh katsellaan. Testit polttelee kaapissa kun olo on KÄRSIMÄTÖN!!! Joten katsotaan kuinka pitkälle pääsen... vaikka aina vannon olevani testaamatta mutta ei tätä kestä erkkikään kun menee jo yöunet. Kp 25/26-30 ja ei oireen oiretta.

Lämmöt pyörii 37c, mutta kuten täällä on jo mainittukin sekään ei ole varma oire.

Aatto ilta, töistä kotiuduttu ja nyt sit pitäis mitä tehdä jos mitään, en kyllä jaksais mitään tehdä mut taitaa tuo ukko jonnekin haluta... mut eipä juoda kumpikaan. Noh, viime vuonna tuli otettua ja tohellettua tämänkin vuoden edestä ;) Vieläkin punastun ...hu huh.

Jaja, ihana että pikkaraisella kaikki hyvin ♥

Pyrykö kyseli pilsuista, mulla oli yasminit ja kierrot pysyny kurissa.

Noh, ehkä menen hieman laittautumaan jos sitä pitää ihmisten ilmoille mennä...

Turvallista mutta mukavaa iltaa kaikille!!!

Vierailija
22/31 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy: Pidän sulle seuraavan viikon kaikki sormet ja varpaat pystyssä (mikä onkin viksun näköistä) =) Kyllä se vaan olisi oikeus ja kohtuus, että sullekin plussa tulisi!

Jedelede: Hehee, huomenaamulla sitten ollaan tarkkana! Kyllä nauratti, että meille palstahöpsöilijöille vai käydä tuollainen moka =)

Olivia: Veripalvelun nettisivujen mukaan verta ei saa luovuttaa, jos on raskaana, synnytyksestä vähemmän kuin 12 kk tai jos imettää. Ei siellä myöskään kysymyksissä ole raskautumishaaveista (mutta monesta muusta " arkipäiväisestä" kylläkin), joten ei minultakaan niitä kysytty/tullut esiin. En siis usko, että verenluovutuksesta on mitään haittaa. Tietenkin se laskee hemoglobiinitasoa hetkellisesti, mutta eihän sinne alhaisella tasolla pääse edes luovuttamaan. Kannattanee siis vielä kysäistä sieltä toimistosta, jos haluat luovuttamaan. =)

Nyt lähden imuroimaan, kun kohta tuloo vieraita. Pitäisi varmaan vaihtaa tämä yökkärikin pois, kun olen vielä se päällä, hih! Ihana rötväpäivä ollut!

Pyry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tunteet kun ailahtelee niin on jos jonkinlaista fiilistä... ;)

Mutta kyllä ne negat enemmän on aina mielessä mutta eihän sitä koskaan tiedä... Mukavaa iltaa sinne!

Vierailija
24/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]Miten meni Sädeporukan uusivuosi?

Itse olin yssisseni kotona ja sain sinniteltyä hereillä niin kauan että menin sitten tämän vuoden puolella nukkumaan :) Kohta töihin lähtö edessä.

Kathy, testaatestaa jo!!! :) *lievää painostusta*

Yoginos, mikäs sinulla on tilanne? Eikö sinulla ollut suunnitelmissa testailla pian?

Ja niistä uudenvuodenlupauksista on ollut vissiin puhetta aiemmin.. no mä teen sellaisen lupauksen, että harrastan enemmän liikuntaa! Ja siinä sitä onkin aika lailla tavoitetta meikäläiselle *laiska* :)

Kukas se muuten puhui niistä " tynkäkuukautisista" ja että on lämmöt koholla.. Oisko ollut Anzq? Ettei se vaan ois sitä itseään... mietin tässä vaan :)

Oikein kivaa vuoden ensimmäistä päivää kaikille!

Riika

Vierailija
25/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihde meni mukavasti ystäväpariskunnan kanssa meillä.

Alkoholiton kuohari ja vichy oli mun juhlajuomia. Tänään olenkin ollut siitä iloinen, kun olen katsellut noiden muiden juhlijoiden oloja. :) Mutta hellin niitä kuitenkin valmistamalla ihanan brunssin.

Musta MATLEENA se alkoholiton kuohari oli ihan juotavaa, vaikkei toki läheskään oikean veroista. Join kyllä pienen määrän kilistellessä ihan ehtaakin tavaraa! :)

Toivokaamme tästä vuodesta meille kaikille oikein onnellista ja vauvan tuoksuista! <3

mallariina ja masulainen rv 11+6

ps. Kathylle erityisonnea plussaukseen!! bd

Vierailija
26/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Ok-taloon muutimme, rakennutimme/rakensimme. Eli mies oli melkein päivittäin raksalla apuna, mutta ammattilaiset tekivät suurimman osan. Talopaketti tuli elokuun alussa, joten aika nopeasti valmistui tämä meidän puolitoistakerroksinen perinnetalo autotallilla.

Onhan se ajatukset vievää puuhaa se rakentaminen, ja hirveästi pitää tehdä päätöksiä! Voi kuulostaa mukavalta, mutta kyllä välillä oli vaiheaa valita, ja toisinaan ei meinannut löytyä mitään hyvää/sopivaa ratkaisua.

Meilläkin tai oikeastaan minullakin alkoi vauvakuume kesken kiihkeimmän rakennusprojektin. Aika yleinen ilmiö, että ne kuumeet ovat samaan aikaan :)

Meidän rankimmat vaiheet oli aloitus, kun paljastui, että räjäytettävää on, ja paljon. Ja sitten viimeinen kuukausi, jolloin tehtiin pintoja, asennettin kalusteita jne. eli kaikkea näkyvää. Helposti saa myös miehen kanssa riidan aikaan noista sisustusvalinnoista, jos ei ole täysin sama maku..

Aiheesta voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta mies huutelee alakerrassa..

Onnellisesti omassa kodissa asuva vauvakuumeinen -Sofi- kp19/26-28

Vierailija
27/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti useampikin plussauutinen on päässyt yllättämään?! Hirmuisesti onnea kaikille plussautuneille!!

Minäkin koin yllätyksen ennen joulua, kun alkoi menkat sopivasti.. Kuopus on nyt sitten 1v1kk ja vielä tykätään aamutissuttelusta ja tänäaamuna tyttö nukahti vielä siihen viereen tunniksi..suloinen.. Tämä oli siis ensimmäinen tädin vierailu tytön jälkeen ja aivan omalaatuinen: kesti 4pvää ja pelkkää tuhrua, että pärjäsin pelkillä pikkuhousunsuojilla! Tein testinkin juomisen varalta, mutta negaa näytti. Ois se kyllä oikea ihme ollutkin kun syön kuitenkin vielä HETKEN microluton minipillereitä.. Onko joku muu syönyt microlutoneita? Tyttöjen välillä mulla oli 3 menkat kierroilla jotain 40 ja 80pvää ja ei menkkoja pillereiden aikana.

Treenailin tuossa tuon 4kk ikäisen systerini kanssa kääntymistä ja mies katsoi meitä ja ilme oli ihanan hempeä.. Meillä oli kriisinpoikanen tässä mun hiljaiselon aikana ja jouluna aloitus siirtyi, mutta nyt on taas `normaalia´. Ehkä tuo menkkojen alkaminen kertoi, että nyt on hyvä aika alotella vauvakutsu =) Mä syön nyt vielä nuo varastossa olevat 1,5 liuskaa ja sitten mulle saa lähettää kanssa niitä +++++säteitä!! Mä olen taas niiin iloinen mun miehestä ja vauvanodotuksenodotuksesta ja että elämä hymyilee taas!!!!

Ihanaa vauvantuoksuista uuttavuotta kaikille!!!!

Vierailija
28/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti siis hönkäisi pois, ennen kuin tajusin... Pitkästä aikaa pääsin minäkin tänne kirjoittelemaan! Egypti oli ihana paikka! Joulu meni mukavasti ja kaikki on taas ennallaan! ;) Toivottavasti näin on muillakin, paitsi niillä raskautuneilla, joiden elämä on tietysti ihan erilailla kuin aiemmin! ;) Ja siis ONNEA RASKAUTUNEILLE!!!! (Kuulumisia en jaksanut lähes kuukauden ajalta lukea, joten en tiedä kaikkia teitä...)

Mitä teille kuuluu?????

Mulla on nyt kp 3, kuten monella muullakin näytti olevan, tätiä siis yritetään hätistellä pois... Yritystä nyt vuosi takana, mutta laiskan aloituksen vuoksi odotellaan vielä ainakin kuukausi ennen tutkimuksia... Sitä on niin nolo aina juosta gynelle... " Taas mä oon täällä, terve..." Mutta mulla onki tamikuussa nyt tähystys suolistosairauteni vuoksi, joten ei liikaa " kamalia" asioita yhdelle kuulle. Enkä ehkä vielä haluais myöntääkään, ettei meille ole lapsia tulossa ilman apuja... Mutta voi olla että mieli muuttuu, kun täti lähtee... ;)

Mutta edelleen, hyvää uutta vuotta!

Vierailija
30/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin ihan vaan kolmisin vuoden vaihde. Ei haluttu mitään hössötyksiä kun huomenna (iiik) alkaa arki ja töihin paluu 1,5 v. jälkeen. Nyt jännittää varsinkin pojan sopeutuminen hoitoon, hoitokassin tuossa pakkasin ja nukkumavaunut laitoin päikkärikuntoon. Nyt pitäisi vain yrittää olla luottavaisin mielin...

Sofin koti kuulostaa ihanalta, nauti!!!

- Villis kp 20/28-30

Vierailija
31/31 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluksi, kiitoksia kaikille onniteluista! Pikkuhiljaa alkaa tajuta, että se on ihan totta. Oli toooosi ihanaa nähdä ne kaksi viivaa testissä perjantaina. Soitin heti neuvolaan, kun mulla on verenpainetauti ja olen ollut lääkityksellä jo kaksi vuotta. Mulla on kyllä ollut jo lokakuusta asti käytössä lääkkeet, jotka käy raskaanaoleville, joten siinä mielessä ei ollut huolta. Mua vaan kuulemma seurataan nyt tarkemmin tuon verenpainetaudin takia. Sain ajan neuvolaan jo ensi viikon lopulle.

Uuden vuoden juhlissa tein itselleni keittiössä " drinkkejä" , joihin sekoitin vichyä, spriteä ja karpalo-vadelmamehua. Miehelle tein samanlaisia, mutta hänelle tuli vielä absolut citronia edellisten lisäksi. Täydestä meni, kukaan ei tajunut, etten juonut alkoholia.

Pyry: Perjantain pinossa mainitsit meille tulevasta vilinästä (koirat+vauva). Meillä on tosiaan kolme tiibetinspanielia, joten vilinää riittää jo nyt. Matot on rullalla joka päivä, kun pojat vilistää ympäri asuntoa. Saa nähdä miten sitten, kun vauvakin vielä joukkoon tulee..

HariboNallelle onnea plussasta!!!

Ja kaikille plussarikasta vuotta 2006!!!

venla