*--*SyysSäteiden VuodenvaihdeViikonloppu! *--*
[color=red]Hahaa! Se on vuoden VIIMEINEN päivä! (tai yö... ) Eipä ole taidettu meidän pinoa kovin usein avata! ;D Mutta tehdään se nyt, kun kerran täällä koneella vielä kukun.. -listoja päivitellen... kohta ovat valmiit! jee.. pitää ehkä tarkistaa ne vielä huomenna-korjaan tänään-koska nyt hyppii jo rivit silmille ;D
Joka tapauksessa, mukavaa vuodenvaihdetta! Heh, tuli muuten aikamoinen sanahirviö tuohon otsikkoon.... :D
Listaemo vetäytyy yöpuulle ja palaa häiriköimään jälleen unien jälkeen jossain vaiheessa kera uuden listapäivityksen! :)
Gute Nacht, rakkaat siskot! :)
Kommentit (31)
Eli testailin aamulla apteekin omalla testillä ja " selkeetä punertavaa haamua" näyttää...Eli selvennykseksi; Viiva on paljon vaaleampi kuin kontrolli ja myös kapeampi, mutta sen kyllä näkee selkeästi, myös mieheni :) . Menkat pitäis alkaa tänään tai viimeistään maanantaina,joten päätin testata kärsiikö tänään kuinka kosteasti juhlistaa vuoden vaihtumista, heh ;)
Itse en oikein uskalla luottaa tohon tulokseen. Jotenkin tuntuu niin selkeitä menkkajomotuksia. Osaako kokeneemmat kertoa voisko jomotuksista huolimatta olla...?
Voipipa olla, että joudun kipaisemaan apteekista jonkun toisen testin, mikäköhän se voisi olla? Mitkä olikaan herkempiä kuin apteekin omat? vai onko sellaisia?
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Toivotaan, että tänään noita Plussia tulisi oikein roppakaupalla. Eilinen lista antais siihen kyllä aihetta ;) +++++++++!
-HariboNallle-
HariboNalle onnittelut PLUSSASTA!!!!
Pitkästä aikaa pinoudun. Muutettiin uuteen kotiin ja olin nettipimennossa koko joulun. Täällä menossa kp 18/26-28, toiveikkaana odottelen josko tästä kierrosta pikkukakkonen saisi alkunsa.
Vauvarikasta uutta vuotta kaikille syyssäteille!
-Sofi-
Mulla ainakin oli noita " menkkajomotuksia" ainakin raskausviikolle 7 asti ja edelleenkin silloin tällöin erilaisia juilimisia ja vihlomisia. ;)
Acon10:n pitäis olla kai herkin, mutta tiedä noista. Ei niitä haamujakaan syyttä pitäis tulla. Mä testasin alkuinnossa jo ennen kuin menkkojen piti edes alkaa (olikohan eka testaus kp 22/24-30) ja kolmen (vai jopa neljän... *punastelee*) haamun jälkeen uskoin, enkä sitten edes myöhemmin testannut selkeämpää. Testasin acon10:llä ja surestepillä muistaakseni.
Siis onnea ja tarrasukkia pienelle salajuhlijalle!
Kaikille muillekin rakkaille sädesiskoille oikein ihanaa vuodenvaihdetta!
Plussatuulia puhallellen,
mallariina ja masulainen rv 11+5
Upeeta, taas lisää plussia.
Täällä onkin sitten menossa " JO" kp 2/29-36 . Onneksi täti tuli, siis että päästään taas (ehkä) normaaliin rytmiin. Tai siis onhan se nytkin melko normaali, mut jotenkin tuntuu nyt paremmalta vaikka mahassa vääntää tosi ikävästi.
Joulukuun aikan hyppäsi ihan kivasti porukkaa plussajunaan.
Kaikille ihan hirmuisesti tarrasukkia mukaan!!!
Täällä puhuttu paljon greippimehun vaikutuksesta. Toinen, ehkä vielä terveellisempi on E-vitamiini. Tähän asti oon syönyt niitä vähemmän säännöllisesti, mut nyt en aio unohtaa yhtään.
Joku oli lähdössä Goalle. Nauttikaa täysillä, varmaan ihana loma tulossa.
Rauhallista ja ihanaa Uutta Vuotta Kaikille!
Upeaa että se plussa sieltä paukahti testiin!!!! Kyllä minä luottaisin tulokseen ja halutessasi testaisin muutemien päivien päästä uudelleen. Tänään en enää, kun en usko että se viime tummempi olisi muilla testeillä, mutta muutaman päivän päästä varmaan kyllä. Itse testasin apteekin omalla testillä, kun oli halvin.
Minulla työpäivä on kohta alussa ja pitää alkaa eväitä laitella. Eli ei meillä mitään tavallisuudesta poikkeavaa ole illaksi tiedossa, kun kotiin pääsen. Huomenna vielä aamuvuoro....
Ensi viikolla lähdetään pojan kanssa minun vanhemmille, kun minulla pitkät vapaat sillon. Eli en ole häiriköimässä palstalla varmaan kun perjantaina tai lauantaina, ellen huomenna vielä...
Hyvää uutta vuotta 2006 teille kaikille armaat sädesiskoni!!!
Kidelma
Sinuna luottaisin haamuplussaan, jos sen kerta miehesi kanssa molemmin näette. Onnea kovasti ja nyt vain kipinkapin kauppaan ostamaan alkoholitonta siideriä Uuden Vuoden juhlintaan ;)! Kopparsbergiltä löytyy ainakin hyvää! Kyllä teillä onkin aihetta juhlaan -saatte oikein ilotulituksen! Ihanaa!!!!!!!!!!! *menen ihan uutisesta taas sekaisin*
Mitähän muuta, ei nyt tule juttua joten palaan ehkä myöhemmin...
- Villis
Sofille onnea uuteen kotiin! Muutitteko oikein ok-taloon, rakensitteko itse vai ostitteko vanhemman talon? Mulla on hirvee asuntokuume yhtäaikaa tämän vauvakuumeen kanssa ja tarttis alkaa suunnittelemaan omaa kotia tässä kevään varrella. Tuntuu että on tosi paljon on selvitettävää ja mietittävää näissä taloasioissa. Olikos teillä kovin rankka " talotyömaa" ?
Villis
kp 19/28-30, ei mitn oireita.
[color=green]IHANAA HARIBONALLE!!! ONNEA KOVASTI PALJON!!!
Saako kysyä kauan yrititte? Meillä meni lähes tasan vuosi kun yht´äkkiä plussa pamahti. Ja noista menkkakolotuksista, mulla ollut kanssa koko ajan sellasia kolotuksia ja oikein pelästyin niitä, mutta onneksi täällä kerrottiin, että ne kuuluu asiaan. Ei huolta! Mites muuten miehesi reagoi uutiseen?
TARRASUKKIA JA TARRALIIMAA KAUHIAN PALJON!!!
Kiitos LISTAEMOLLE kuluneesta vuodesta. Pyörin siltikin täällä vielä jonkun aikaa ennen kuin siirryn muille maille.
KAIKILLE ONNELLISTA UUTTA VUOTTA TOIVOTTAVASTI KAIKKI MUUTKIN PÄÄSEVÄT PLUSSAAMAAN: *puhaltelee, puuh, puuh*
Ensi vuoteen, Moi!
-Taelsa-[/color]
Ensiksi onnea kamalasti Taelsa, Serafi ja Haribo-Nalle. Myös muille plussanneille onnea, en ole edes pinoja lukenut joten en tiedä varmasti kaikkia.
Oma mieli on todella maassa. Viime kierto meni pari päivää yli ja todella jo odotin plussaa, mutta ei. Nyt kp 2/24-30. Juuri pari päivää sitten tutkailin siskoni ja veljeni vaimon ultrakuvia ja juteltiin kaikkia raskauteen ja synnytykseen liittyvää. Siskokin, tietämättä yrityksestämme, innosti että tehkää tekin vielä yksi niin oltais yhtä aikaa isojen mahojen kanssa. Ei tässä auta kuin yrittää piristyä. Mieskin sanoi, että onpahan ainakin kiva taas harjoitella.. En vain tiedä kuinka kauan jaksamme joka toinen päivä, kun työtkin taas alkaa.
Olipas omaa napaa, mutta ei oikein voi kommentoida kun ei ole lukenut. Kohta lähdemme ystävien luo juhlan viettoon, ison lapsilauman kanssa on varmaan mielenkiintoista. Oikein turvallista ilotulitusaikaa teille kaikille ja tuokoon uusi vuosi plussan meille kaikille pikaisesti.
Ja onnea Haribonallelle plussasta! Kyllä se sitä on jos apteekin omassakin viiva jo näkyy. Ja nuo menkkajomotukset ja kaikki ihmeelliset nipistykset kuuluvat asiaan vielä pitkän aikaa;)
Onnea Taelsalle vielä täälläkin puolella, ehdin jo onnittelemaan sinua tuolla odotuspuolen pinoissa, kun kuulin huhuja, että + olisi napsahtanut:)
Kovasti plussarikasta vuotta 2006 toivottelen kaikille syyssäteille ja toivotaan, että mahdollisimman moni pääsee myös lunastamaan nyyttinsä -06!
Omasta navasta sen verra, että keskiviikkona kuului napakat sydämen sykkeet heti kun anturi vatsan päälle laitettiin, joten pikkaraisella kaikki on hyvin.
Jaja ja pikkarainen rv 11+5
Pitihän se uusi testi vielä tehdä (Clearblue) ja ihan selkeä plussa sieltä tuli. Nyt pitänee uskoa tämä iloinen tosiasia :) ....toisaalta ei meinaa pysyä housuissaan ja toisaalta taas toppuuttelen itseäni ilakoimasta liikoja...alkuvaiheen keskenmeno hieman pelottaa :( Mutta parempi niin, ettei murehdi liikoja etukäteen, käy niin kuin on tarkoitettu.
Kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppauksesta. Toivottavasti mahdollisimman moni teistä muistakin saisi oman plussansa pian. *+++++puhaltelee*
Taelsa; Meillä on vajaa puoli vuotta yritystä takana. Aika on välillä tuntunut pitkältä, vaikka todellisuudessa onkin suht lyhyt verrattuna moniin muihin ja esim. teidän pitkään yritykseen. Jotenkin toivois, että just pitkään yrittäneet jo sais niitä plussia...siinä kyllä tarvitaan niin paljon voimia ja psyykkausta, että jaksaa aina vaan koota itsensä pettymyksen jälkeen ja pitää mielen korkealla. Mutta senhän varmaan kaikki täällä tietävätkin ;)
Mieheni on luonnollisesti myös aivan otettu ilouutisesta, tämä pikkukakkonen on todella toivottu ja odotettu. Miehenikin ehkä yrittää vielä vähän hillitä intoaan ettei tulisi pettymyksiä.
Tästä jutusta tulee varmaan jo ärsyttävän omanapainen..*pyytää anteeksi*, mutta ajattelinpa vielä kertoa mitkä oli omat oireet ennen plussaa. Itseäni nimittäin aina kiinnosti muiden raskautuneiden oireet kaikkein eniten ;)
Eli mulla järkyttävän paljon ilmavaivoja ja maha hieman löysällä, ns. kuivaa kautta ei tullut ovulaation jälkeen ollenkaan ja menkkamaista jomotusta ollut pari viimeistä päivää. Ei oikeestaan muita oireita.
Nyt päästän muut ääneen vai liekköhän kaikki jo uuden vuoden vietossa? HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE SÄDESISKOILLE JA SUOTUISIA PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!
Nyt ostamaan alkoholitonta siideriä, kiitos vinkistä...nyt unohdin nikin,hävettää!!!
-HariboNalle-
Kolmatta kuumeillaan. Tällä hetkellä poika 3v10kk ja tyttö 2v5kk.
Menkat alkoi 11.12 ja 14.12 poistettiin kuparikierukka. Nyt siis eka yrityskuukausi. Menkkoja odottelen alkavaksi(tai mielellään EI) tuossa viikon päästä. Jos ei ala on toivo korkealla ja testiä kehiin sitten 10.1 :)
Siis hyvää uutta vuotta tällekin puolelle sädesiskoille!
Ja onnea Haribonallelle plussasta! Taisitte kuitenkin tehdä jotain muuta kuin istua miehen kanssa käsikädessä :) (Eikös se ollutkin sinun kommentti, että olisi kivaa jos niitä lapsia voisi tulla käsikädessä istumisesta). Kommentti oli niin hauska ja se jäi mieleeni :) Niin plussa on aina plussa, haamukin :) Ompa ihana aloitus uudelle vuodelle!
Villiseepra kyseli muita työt aloitavia, maanantaina aloitan 1,5 vuoden kotona olon jälkeen. Tämä viikko neiti on ollut kotona, harjoitteli päiväkodissa 2 viikkoa ennen joulua. Olin aivan varma ettei hän suostu nukkumaan siellä päikkäreitä ja yöt menee ihan pilalle. Toisin kävi, kaikki on mennyt loistavasti ja neiti on viihtynyt hyvin. Tosin vähän yöheräilyjä on ollut, on se aikamoista hulinaa kotioloihin verrattuna. Meidän neiti menee onneksi aivan pieneen 8 lapsen ja 2 hoitajan ryhmäperhepäiväkotiin. Joten ei tarvitse huolta kantaa siitä, onneksi. Vähän jo tämän oman jaksamisen /pahoinvoinnin suhteen jännittää töiden aloitus:)
Pitäisi lähteä viime tipassa kauppaan ostamaan illaksi herkkuja, vietämmme uutta vuotta kotona syöden hyvin :) Ja aion juoda miehen seuraksi lasillisen skumppaa. Edellisen raskauden aikana kokeilin alkoholitonta kuoharia ja se oli pahaa.....
Oikein paljon Plussatuulia ja kiitos kaikille sädesiskoille myötäelämisessä!
Matleena rv 11+1
p.s Jaja meillä on sitten samana päivänä näköjään np ultra!
Suuren suuret onnittelut Haribonallelle. Haamusta tuli plussa sitten ennätysvauhtia! =) Nyt tuntuu siltä, että siirrytään KAIKKI säteilijät yksitellen pian odotuspuolelle, jee!
Vilttitossulle tervetuloa joukkoon! Hauska yhteensattuma, koska juuri tuli telkkarista Heinähattu ja Vilttitossu -elokuva. Tosi ihana lastenelokuva! En tiedä, mitä lapset siitä tykkäävät, mutta näin aikuisen silmin näytti oikein hyvältä matskulta.
Gringolle voimia yritykseen. Suosittelen noita ovistestejä sinnekin, jos jtp-meininki ahdistaa. Minä otin ne tähän kiertoon käyttöön, kun tuntuu, että viimeksi meni vähän " väkisinmakaamiseksi" ja ajoituskin ilmeisesti pieleen. Tilasin ne mammaksi.fi-sivulta, tosi helppoa ja vaivatonta!
Tänään sitten aloitin ovistestaamisen. Tein testin, katselin, että lähti hahmottumaan ja menin suihkuun. Ja niin UNOHDIN katsoa tuloksen! Sittten noin puolen tunnin päästä testi osui silmiin, ja hailakka viiva siinä oli... Mutta sehän ei noissa ovistesteissä mitään merkannut. Jos huomenna sitten muistaisi oikean ajan sisällä tsekata testin... Ihan käsittämätöntä, että kaiken kuumeilun keskellä unohtaa testin tonne kylppäriin =D Mutta vaikka olisi näyttänyt vahvaa viivaa, ei hätää, koska simppa-armeija on lähetetty matkaan, hih.
Nyt täytyy hävitä koneelta, ennen kuin mies tulee kaupasta, ja näyttää siltä, että minäkin hoitelen jotain kotihommia =) Hauskaa iltaa kaikille säteilijöille!
Pyrynen
tänän aamuna sitten tein testin ja sain vaan sit roskishaamun(acon early...joku semmonen apteekista..)...ääh...aattelinkin, että tilaan ma sit jo ajan sinne lääkärille ku ei enää malta olla vaan ja ootella...no saapahan tänään sit maistella vähä alkomaholi juomia...
niin PYRY: mä söin yasmin pillereitä....
mut hyviä uusia vuosia kaikille ja kirjoitellaan ensi vuoden aikana lisempää sitten...
Täällä kärsitään selkäsärystä... niksautin asiakkaan kanssa sen. Itsestään ei saisi nostella ja nostin silti. Asentokin oli ihan väärä. No särkylääkettä vaan napaan...kyllä se siitä. Hävetti ihan töissä, kun olen kuitenkin osastoni ergonomia vastaava :P Pitäisi tsempata näiden asioiden kanssa.
Täällä oli ilmeisesti plussanneita? eli onnea vaan :)
Täti pakkailee laukkujaan...joka on vähän ihmeellistä. Normaalisti kestää 6-7 päivää vuoto, josta ainakin 4 päivää on runsasta. Nyt pääsin helpommalla. JIPII! Vaikka täti ei ole vielä täysin lähtenyt, niin lämmöt ei ole paljoa laskenut. Eli ensi kierrolla on turha mittailla raskautumisen toivossa niitä, kun ne eivät ilmeisesti laske minulla kun menkkojen jälkeen. Muistaakseni viime kuussa laski loppuvaiheessa. Normaali lämpö on 36.3-36.4 ja ne ovat vieläkin 36.8 tietämillä. Ennen menkkoja oli 36.9-37.3. Nyt jo kp4 menossa
Toivottavasti vuosi 2006 toisi paljon plussa uutisia +++++++++++
[color=darkviolet]Ja plussasade eikun vaan puhaltaa, eli
[b]ONNEA HARIBONALLE!!!![/B]
hyvin loppuu tämä vuosi 2005 Säteiden osalta, kun tälläinen plussa-aalto tänne vielä saatiin viime päiviin! :) Siitä on hyvä jatkaa uuteen vuoteen.. ;)
[color=RoyalBlue1][size=3]HAUSKAA UUDENVUODENAATTOA KAIKILLE![/size][/color]
[color=red][size=3]♥[/size][/color] Jedelede
ps. PYRY, et ikinä usko, kelle kävi aamulla vastaava tapaus... :D Yleensä viivyttelen vessassa oottelemassa (yleensä vielä ilman kelloa..;D) sen n.5min että testi valmistuu.. No, tänään sitten poistuin vessasta KATSOAKSENI kelloa ja katsoin sen ja sitten menin puuhailemaan jotain IHAN MUUTA -muistin sitten joskus 15-20min päästä mennä katsomaan..... jonkin sortin haamu siinä näkyi vielä. No, aamulla sitten uudestaan, tuskin siinä vahvaa viivaa ainakaan oli, koska ois ehkä näkyny vielä silloin. (ainakin ed.kerran näkyi vielä samaan aikaan). Nauratti vaan kovasti, kun huomasin sun myös koheltaneen testien kaa... :D :D
[color=crimson]HYVÄÄ UUTTA VUOTTA SÄTEILLE, TÄYTTÄKÖÖN TULEVA VUOSI AINAKIN SEN HAAVEISTA SUURIMMAN!!
Haribonalle ja Venla: Suuret onnittelut!!
Iloista uudenvuodenaattoa kaikille!
Riika ♥♥♥
Hyvää vuodenvaihdetta munkin puolesta kaikille, ja ONNITTELLUT kaikille plussanneille!! Hienoa, niin sitä pitää!!
Pyry: sinäkö se puhuit tässä joku päivä meneväsi verenluovutukseen?? (vai muistanko väärin?) Mä kans oon käyny yli kymmenen kertaa, mutta nyt en ole vuoteen käynyt, kun siellä sanotaan, ettei suositella, jos harkitsee raskautta?! Voisinko kuitenkin mennä, tai siis oliko sun luovutus ihan ok?
Nyt juhlistamaan vuodenvaihdetta, vielä mennään alkoholilinjalla (maistellen), toiv. ens vuonna imetyksen vuoksi olla absolutistina :)
-Olivia ♥
" ei ole taidettu kovin usein meidän pinoa avata." siitä jäi puuttumaan semmonen oleellinen juttu eli: TÄHÄN AIKAAN. :D No, tajusitte varmaan pointin kuitenkin.
Hei taas. :)
listaemo *puoliksi unessa*