Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella tympeää, jos pizzerian salaattipöydässä

Vierailija
30.12.2005 |

ainoa vihreä aines on raastettu valkokaali! Sitten on joku tomaattikippo ja oliiveja. Mutta tuo valkokaali, se ei kyllä mielestäni kuulu mihinkään salaattipöytään. Tosin on sitä tullut joskus jopa hampurilaisen välissä vastaan. Yök.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivot vapaalla ;-)

Vierailija
2/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä muutkaan asiat liittyy vauvapalstaan? Vai oletko itse kaalinraastaja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ketju säätelee mitä siellä raastepöydässä on pakko olla. Eli kaali, porkkanaraaste ja kurkku. Ne kaks muuta, jotka salaattipöydässä on, on sentään mahdollista vaihtaa. Esim. tomaatti, melooni, herne-maissi-paprika tai ananas...

ja kyllä se mustakin on tylsää, ettei saa itse päättää mitä sinne salaattipöytään laittaa.

Vierailija
4/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkokaali raastettuna, öljyllä ja viinietikalla sekä pippurilla ja oreganolla maustettuna on nimenomaan pizzasalaattiklassikko! Mutta muuten on kyllä tylsää, jos salaattipöydissä ei ole tarpeeksi laatuja.

Itse kammoan vetisiä kiinankaaliviritelmiä.

Vierailija
5/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

valkokaali raastettuna, öljyllä ja viinietikalla sekä pippurilla ja oreganolla maustettuna on nimenomaan pizzasalaattiklassikko! Mutta muuten on kyllä tylsää, jos salaattipöydissä ei ole tarpeeksi laatuja.

Itse kammoan vetisiä kiinankaaliviritelmiä.

kaali on kuivaa. Ei mitään makuja, kastikkeita tai pippureita.

ap

Vierailija
6/6 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, sitten ymmärrän. Se olisikin masentavaa. Vaihda pizzapaikkaa, äänestä jaloillasi.

6