Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pertti Palo, Jukka-Pekka Palo ja Esko Salminen ovat Tauno Palon poikia

Vierailija
02.11.2012 |

Tiesitkö?

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PErtti Palon vaimo on Ritva Valkama, tämä siis sanna-kaisan äiti ja emmin mummi.

Kreetta Salmisen puoliso on se putous-ville, näillä tytär.

Vierailija
62/175 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä Simo Salminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Palo unohtui listasta.

Vierailija
64/175 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salminen on muistelmissaan kyllä ihan julkisesti sanonut olevansa Tauno Palon poika.

Vierailija
65/175 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisteatterin esitteessä on J-P Palon ja Kristo Salmisen kuvat. Yhdennäköisyys on huima.

Vierailija
66/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO

Vierailija
67/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ku J-P Palo ja Ilkka Heiskanen tappeli Kuukuussa? Mitähän riita koski?

Vierailija
68/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan 40v tuon tiennyt. Paitsi, että Esko on itse sanonut että Unto oli hänen isänsä, oli siittäjä kuka hyvänsä.

Vierailija
69/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee googlesta "tauno palo, lapset" ja heti tulee nuo kaikki nimet. Ei mikään salaisuus.

Vierailija
70/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää vielä selvittää kuka hitto on Tauno Palo.

Vierailija
71/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Salminen on ihan Tauno palon näköinen, jos suuren lihavuuden poistaa.

Vierailija
72/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa niitä lapsia olla enemmänkin.

Ja on. Äitini tädillä oli suhde myöskin Tauno Palon kanssa ja sen seurauksena syntyi poika. Käsittääkseni samaan aikaan Tane oli kuitenkin toisaalla naimisissa. Yhdennäköisyys oli huomattava, kuten noilla muillakin pojilla. Virallisesti tästä ei kuitenkaan koskaan puhuttu vaikka kaikki asian tiesivätkin.

Vierailija
73/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ku J-P Palo ja Ilkka Heiskanen tappeli Kuukuussa? Mitähän riita koski?

Hmm.. googlella ei mitään tästä, eikä hesarin ja iltiksen nettiarkistossa. Muistan kuitenkin varmuudella tollasen lööpin. Harmi ettei iltiksellä ole näköislehtien arkistoa kuten hesarilla.

Vierailija
74/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias ja oon tienny ton varmaan 25 vuotta, siis heti kun jotain julkkiksista ymmärsin :)

Sama juttu, sen kun tosiaan näkee ihan otsallaankin.

Vierailija
75/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias ja oon tienny ton varmaan 25 vuotta, siis heti kun jotain julkkiksista ymmärsin :)

Tämä Esko Salmis-juttu oli ikivanha juoru jo 90-luvulla.

Vierailija
76/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. googlella ei mitään tästä, eikä hesarin ja iltiksen nettiarkistossa. Muistan kuitenkin varmuudella tollasen lööpin. Harmi ettei iltiksellä ole näköislehtien arkistoa kuten hesarilla.

ot, mutta sattuuko joku muistamaan kun maikkarin naispuolisesta uutistenlukijasta oli juttu että oli tapellut kännissä? Oli hakannut jotain korkokengällä yms. Sitäkin olen joskus etsinyt googlella mutta näköjään kaikkea ei sieltä löydä.

Vierailija
77/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Palo oli anakin viimeiset viisi vuotta lähinnä ihmisraunio. Terveys oli mennyt jatkuvalla tupakanpoltolla. Kuoli kurkunpäänsyöpään.

Vierailija
78/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tuon tietävät. Mitä sitten?

Ritva Valkama onTauno Palon miniä ja hänen ja Pertti Palon tytär Sanna-Kaisa Palo Taunon pojantytär. So?

Sanna-Kaisa Palon ja jussi Parviaisen *tytär Emmi on myös ainakin wannabe-näyttelijä*, esiintynyt jossain Salkkareissa, Kotikadussa tai vast. Hän on siis Tauno Palon pojantyttären tytär. Myös Ritva Valkaman isä oli näytelijä, Reino Valkama. Eli perintötekijöitä piisaa ...

Mitä nyt valittiin 2015 Shooting Stars listalle

Vierailija
79/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tuon tietävät. Mitä sitten?

Ritva Valkama onTauno Palon miniä ja hänen ja Pertti Palon tytär Sanna-Kaisa Palo Taunon pojantytär. So?

Sanna-Kaisa Palon ja jussi Parviaisen *tytär Emmi on myös ainakin wannabe-näyttelijä*, esiintynyt jossain Salkkareissa, Kotikadussa tai vast. Hän on siis Tauno Palon pojantyttären tytär. Myös Ritva Valkaman isä oli näytelijä, Reino Valkama. Eli perintötekijöitä piisaa ...

Mitä nyt valittiin 2015 Shooting Stars listalle

Vastasit vuodelta 2012 olevaan viestiin. Silloin Emmi ei ollut näytellyt paljon muussa kuin salkkareissa.

Vierailija
80/175 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt. Olen syntynyt 70-luvulla.

Oli se Tauno Palo vaan niin komea mies, että onneksi siitti jälkipolvea sinne ja tänne.

Miksei enää ole yhtään niin komeaa julkkista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän