Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haastan teidät

Vierailija
14.09.2012 |

Elä tämä päivä niinkuin se olisi sun viimeinen. Tee jotain jota oot aina halunnut tehdä. Tänään, ei "sitku".

Voisko se olla jotain näistä?

- pyydä pomolta palkankorotusta

- rakastele sun miestä jos olette olleet pitkään seksittömässä suhteessa

- mene alasti ja leuka pystyssä miesten ja naisten yhteiseen turkkilaiseen saunaan, jos olet normaalisti ujo ihminen

- syö alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka ravintolassa, jos pelkäät julkisesti syömistä

- naura ja laula joka välissä ja aina kun siltä tuntuu

Tai tee jotain muuta. Lupaan, LUPAAN että menet illalla sänkyyn onnellisempana kuin olit tänä aamuna herätessäsi.

Mä haastan teidät. Tänään. Ei tekosyitä.

Ei tekosyitä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheutti se sen, että aloin välittömästi etsiä uutta työtä.

Tänään olen kipeä enkä jaksa naida, vaikka mieli tekisi.

Olen käynyt tällä viikolla jo ravintolassa, vaikken pidä siellä käymisestä.

Missä on sekasaunoja?

Vierailija
2/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotus olisi jees, mutta kun isossa firmassa töissä, ni turha odottaa enemmän palkkaa :DD miehen kanssa sekstaillaan, varsinkin nyt kun vauvaa tehdään, mihkään yleiseen saunaan en mene koskaan.. ei ole mun juttu, syön töissä porukassa...

eihän kukaan ole noin tylsä jos noita tekisi jos eläisi viimeistä päivää.. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jokaisen lapsen kanssa hetki todellista läsnäoloa

- Miehen hemmottelua

- Hetki kasvimaalla yksin kaikessa rauhassa vaikka marjoja poimien ja luontoa seuraten

Hmm

Toisaalta pukkaa mieleen että jos tämä olisi viimeinen päiväni niin pitäisi kirjata lasten lääkitykset ym. ajantasalle paperille jääkaapinoveen että miehen ei tarvis muistella mitä kullekkin lapselle nyt annetaankin. Ruokareseptit voisi tulostaa ja järjestää helposti tarjolle niin miehen ja mummojen olisi helpompi tehdä ruokaa lapsille (erikoisruokavalioita sairauksien takia). Ja lääkereseptitkin vois järjestää pakalleen. Ja siivotakkin voisin niin toisten olisi helpompi jatkaa tästä eteenpäin ilman minua.

Kummankohan valitsisin... Ehkä tallaiset pohdiskelut paljastavat paljon ihmisen luonteesta.

Vierailija
4/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotus olisi jees, mutta kun isossa firmassa töissä, ni turha odottaa enemmän palkkaa :DD miehen kanssa sekstaillaan, varsinkin nyt kun vauvaa tehdään, mihkään yleiseen saunaan en mene koskaan.. ei ole mun juttu, syön töissä porukassa...

olikin tarkoitettu vaihtoehdoiksi esim. sosiaalisesti rajoittuneelle ihmiselle. Oon itse kärsinyt joskus pelosta syödä julkisella paikalla, siitä tuli mieleen tuo ravintolassa syöminen. Eihän se mitään merkitse sellaiselle jolla ei sitä pelkoa ole.

Jokaisen pitää itse keksiä se oma juttu minkä tekemistä on siirtänyt ja siirtänyt. Tänään on eilisen huominen.

Ylläolevat ei ilmeisesti ota haastetta vastaan. Edelleen haastan jonkun jolta löytyy enemmän rohkeutta ja kokemisenhalua.

ap

Vierailija
5/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin tarkoitettu vaihtoehdoiksi esim. sosiaalisesti rajoittuneelle ihmiselle. Oon itse kärsinyt joskus pelosta syödä julkisella paikalla, siitä tuli mieleen tuo ravintolassa syöminen. Eihän se mitään merkitse sellaiselle jolla ei sitä pelkoa ole.

Jokaisen pitää itse keksiä se oma juttu minkä tekemistä on siirtänyt ja siirtänyt. Tänään on eilisen huominen.

Ylläolevat ei ilmeisesti ota haastetta vastaan. Edelleen haastan jonkun jolta löytyy enemmän rohkeutta ja kokemisenhalua.

ap

Vierailija
6/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ajatellut, että outoa mennä yksin katsomaan leffaa, mutta tänään päätin pakko sekin on kokeilla!

Vierailija
7/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähtisin pois duunista ja alkaisin heti vetää oikein kunnon koomakännejä. Ei tarttisi enää pelätä haimatulehdusta tai sitä nolaako itsensä kännipäissään vaan voisi vaan nauttia, ja sitten kuolla kupsahtaa huomaamatta kännissä tai sammuneena pois.

Nuo ap:n onnellisuuskeinot on sellaisia että toki ne voi vähän onnellisuutta lisätä jollain sellaisella jolla on kauheasti estoja, ei uskalla tehdä asioita joita haluaisi. Mutta mulla ei sellaisia enää keski-iässä ole juurikaan vaan ihan toisten mielipiteistä välittämättä teen vapautuneesti mitä mieli tekee.

Vierailija
8/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi otti haasteen vastaan!

Ymmärsit täysin mitä tarkoitin. Tarkoitus on tehdä tänään jotain jota on miettinyt tyyliin "pitäisi joskus".

ap

Vierailija
9/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille joka päätti mennä tänään yksin leffaan.

ap

Vierailija
10/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotuksella jos se olisi hänen viimeinen päivänsä... no joo ymmärrän ap idean... mutta voisiko kysymys mennä, että mitä sinä tekisit jos tänään olisi elämäsi viimeinen päivä ja jokainen voisi toteuttaa jonkun omista ideoista, ihan oikeasti toteuttaa, rohkeat ja pelkurit mukaan vain :)

Vierailija
11/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö tästä(kin) päivästä sellaista päivää ettette muista ensi viikolla mitä teitte tämän viikon perjantaina.

- ruoka voi myöhästyä puoli tuntia. Rakentakaa lasten kanssa isoin legotorni mitä ootte koskaan tehneet. Käyttäkää kaikki legot jota käsiinne löydätte.

- juokse kympin lenkki vaikka kylkeen pistää ja pyörryttää

- pyydä miestä katsomaan lasten perään siksi aikaa kun sä kuuntelet kuullokkeilla biisejä sun nuoruudesta

- istuta puu tai ruusupenkki

ap

Vierailija
12/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan että viimeisenä päivänä tekisi jotain mikä jo ajatuksena ahdistaa!!!!

Ihan idioottimaista....

Vierailija
13/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa. Ehkä selitin mun pointin jotenkin epäselvästi. Ilmeisesti teille tästä päivästä tulee yksi tuhansien joukossa. Jos se riittää teille, niin olkoon niin.

Mun pointti oli

carpe diem. Toivottavasti joku ymmärsi.

ap

Vierailija
14/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä halusit tehdä sellaisen yltiöpositiivisen elämää suuremman ketjun jossa kaikki ihastelisivat että ooooi ku keksit noin hienon ajatuksen ja nyt sua ketuttaa kun et osannutkaan...

Hali puss, kyllä se siitä =)

Vierailija
15/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkaan hiukseni lyhyeksi.

Vierailija
16/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität osan elämästäsi hukkaan=/

Kivaa kun viisi sivua peräkkäin saa lukea Legolaksen kengännauhasta..

Tarina junnaa paikoillaan, ja on ehkä yliarvostetuin kirja ikinä.

Vierailija
17/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin AP:n pointin :) Kiitos tsemppaavasta ajatuksesta. Mä aion repäistä tänään ja mennä selvittämään virastoon miten saisin erään haaveeni toteutuksen pyörähtämään käyntiin. Kotona lasten kanssa 5 vuotta olleelle kotiäidille iso juttu, kun vihdoin keksinyt mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä työkseen :)

Vierailija
18/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden joutunut elämään elämääni tiiviselämänä silla tiedän, etten elä vanhaksi. Carpe diem ei tarkoita sitä, että juuri tänä päivänä tehdään jotain erityistä ja erilaista ja hullutellaan tai rohkaistutaan sellaiseen, mitä ei olla aikaisemmin uskallettu. Se tarkoittaa sitä, että elämänsä järjestää kokonaisuutena siten, että ei tuhlaa aikaansa joutavuuksiin.

Se ravintolassa syöminen on useille ihmisille ihan joutava asia eikä paranna heidän elämänsä laatua. Ihan esimerkinomaisesti, ja niin on moni muukin asia.

Jos kuolen huomenna, olen elänyt elämäni niin hyvin kuin mahdollista.

Jos aivan tosissani rupean haastettasi ajattelemaan, niin tulee mieleen, että mun pitää järjestellä lasten vaatekaapit ja katsoa, mitä vaatteita talveksi tarvitsevat ja tarvittaessa käydä kuule vaikka mammuttimarkkinoilta hakemassa uudet talvikengät tarjouksesta (tartu hetkeen! tartu tilaisuuteesi!) Lisäksi voisin esikoiselle aloittaa joululahjaksi suunnittelemaani itse koottua keittokirjaa, johon kirjailen ylös niitä reseptejä, joita olemme yhdessä kokkailleet.

En halua hullutella, en kokeilla tänään mitään uutta, rakennan tänäkin päivänä pitkäjänteisesti sitä lyhyttä elämääni ja perheeni elämää, mikä meillä on. En tuhlaa elämääni satunnaisiin päähänpistoihin enkä irtiottoihin. Käytän aikani niiden kanssa, jotka sitä oikeasti arvostavat (perheeni ja ystäväni) ja jaan elämässäni sen vähän hyvän ja ajan mitä minulla on, heille.

Siinä sulle ap elämänviisautta ;)

Vierailija
19/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen työtön

2. Olen sinkku

3. Kuukautiset alkoi tänään

4. Rakastan syömistä, onnistuu myös julkisesti

5. Laulan ja nauran päivittäin

Mitäs muuta?

Vierailija
20/31 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden joutunut elämään elämääni tiiviselämänä silla tiedän, etten elä vanhaksi. Carpe diem ei tarkoita sitä, että juuri tänä päivänä tehdään jotain erityistä ja erilaista ja hullutellaan tai rohkaistutaan sellaiseen, mitä ei olla aikaisemmin uskallettu. Se tarkoittaa sitä, että elämänsä järjestää kokonaisuutena siten, että ei tuhlaa aikaansa joutavuuksiin.

Se ravintolassa syöminen on useille ihmisille ihan joutava asia eikä paranna heidän elämänsä laatua. Ihan esimerkinomaisesti, ja niin on moni muukin asia.

Jos kuolen huomenna, olen elänyt elämäni niin hyvin kuin mahdollista.

Jos aivan tosissani rupean haastettasi ajattelemaan, niin tulee mieleen, että mun pitää järjestellä lasten vaatekaapit ja katsoa, mitä vaatteita talveksi tarvitsevat ja tarvittaessa käydä kuule vaikka mammuttimarkkinoilta hakemassa uudet talvikengät tarjouksesta (tartu hetkeen! tartu tilaisuuteesi!) Lisäksi voisin esikoiselle aloittaa joululahjaksi suunnittelemaani itse koottua keittokirjaa, johon kirjailen ylös niitä reseptejä, joita olemme yhdessä kokkailleet.

En halua hullutella, en kokeilla tänään mitään uutta, rakennan tänäkin päivänä pitkäjänteisesti sitä lyhyttä elämääni ja perheeni elämää, mikä meillä on. En tuhlaa elämääni satunnaisiin päähänpistoihin enkä irtiottoihin. Käytän aikani niiden kanssa, jotka sitä oikeasti arvostavat (perheeni ja ystäväni) ja jaan elämässäni sen vähän hyvän ja ajan mitä minulla on, heille.

Siinä sulle ap elämänviisautta ;)

Kai voin raskaushormoneja syyttää, mutta tuli tippa linssiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän