Jos saat kaveriltasi tekstiviestin, jossa kysytään jotakin asiaa, mitä teet?
vaikka jokin molemmille yhteinen meno ja kaverisi kysyy, oletko menossa ja menisittekö vaikka sinne yhtä matkaa? Mitä teet?
A) vastaat viestiin
B) et vastaa ollenkaan
C) vastaat viikon päästä, kun meno on jo aikapäivää sitten ohi, että et sitten päässytkään, kun syynä oli se ja se.
Kommentit (27)
vastaan kun ehdin ja jos joku kutsuisi minut kylään 2 päivää ennen uutta vuotta tekstarilla, niin en varmasti vastaisi, koska minusta tuntuisi siltä, että eivät ole saaneet ketään muutakaan kutsutta. Muutenkin kutsun itse aina soittamalla. Vain parhaiden kavereiden kesken saatetaan joskus laittaa tekstareilla kyläilykutsut.
puheluihin en juuri koskaan ehdi vastata, eivätkä ystävänikään. Tekstiviesti on juuri sopiva vaihtoehto.
Itse olen sitä mieltä, että jos jollain on tärkeää tai kiireellistä asiaa, niin silloin soitetaan. Vihaan tekstareiden kirjoittamista.
Tuntuu muutenkin naurettavalta, että ystävällä on minulle asiaa ja minä joudun maksamaan viestin lähetyksen kun vastaan hänelle.
Tekstarit kuuluu teineille, aikuiset soittakoot!
Vierailija:
vaikka jokin molemmille yhteinen meno ja kaverisi kysyy, oletko menossa ja menisittekö vaikka sinne yhtä matkaa? Mitä teet?
A) vastaat viestiin
B) et vastaa ollenkaan
C) vastaat viikon päästä, kun meno on jo aikapäivää sitten ohi, että et sitten päässytkään, kun syynä oli se ja se.
sanoin, että hehän voisivat tulla meille käymään. Lähetin sitten tekstiviestin seuraavana päivänä. Joten tietää kyllä mistä on kyse. Kai se on sitten soitettava ja kysyttävä asiaa. t.7
P.S. Todennäköisesti ovat tulossa meille kylään, jos en ota asiaa puheeksi, saattavat hyvinkin vain ilmestyä sovittuna aikana. Minusta on vain hassu tämä heidän käytäntöntä. On jäänyt mileen että tulivat häihimmekin, jossa oli tietenkin vastauspyyntö, mutta tämä ei luonnollisestikaan koskenut heitä, heidän ei tarvinnut ilmoittaa.
Minusta on ihan sama, että esitetäänkö kysymys tekstarilla, soittamalla, sähköpostilla, postikortilla vai telepatialla, kysymykseen vastataan AINA. Ja ajallaan. En voi sietää B ja C tyylistä käyttäytymistä, se on toisen ala-arvoista kohtelua.
mahdollista. Jos en tiedä vastausta heti laitan jotain et " ilmotan myöhemmin" tms