Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERJANTAIN SYYSÄTEET

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääsin kertomaan, kun töistä oli nettiyhteydet solmussa. Testasin aamulla ja se oli plussaa! Viiva oli vahva, ei mikään haamu. Nyt pää ihan sekaisin ja voitte arvata, ettei töiden tekemisestä tullut tänään mitään...

Nyt ollaan juuri lähdössä uuden vuoden viettoon kavereiden luokse koko viikonlopuksi, joten palaan taas sunnuntai-iltana.

Hyvää uutta vuotta ja plussatuulia kaikille!

venla

Vierailija
22/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]SERAFI: ai, meillä on sama neuvola pv-määrä. Mulla on aamulla klo: 10.00 että silleen.

Pitäkää mua ihan höpönä, mutta oli IHAN PAKKO vielä testata tänään ja tarkastaa tilanne ja SELVÄ PLUSSA sieltä paukahti, joten kai se on uskottava.

Omasta puolestani KAIKILLE Hyvää uutta vuotta ja ensi vuoteen. Ja plussatuulia koko suomeen ja sitä rataa.

En nyt muista kuka oli matkalle lähdössä, mutta HYVÄÄ MATKAA ja toivotaan että me kaikki siirrytään tonne odottajien puolelle.

moikka!

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRMU PALJON ONNEA VENLA75 PLUSSASTA!!

IHANAA, IHANAA, IHANAA!!! UPEETA MAHTAVAA!!!

Vierailija
24/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu?

Ajattelin nyt taas pitkästä aikaa tulla kirjoittelemaan tänne. =)

Menkat on mulla myöhässä tällä kertaa, saa nähdä mitä tuleman pitää.

Jonkin aikaa on ollut niitä outoja nipistelyitä alamasussa ja nyt on ruvennut vielä pissittämään enemmän.

Jouluaattona oli menkkojen alkamispäivä, joten nyt on jo jonkin verran myöhässä.

Ajattelin uutenavuotena testata, siis huomenna, jos vaikka olisinkin jo raskaana. (Toivonmukaan en tipahda hirmu korkeelta jos se ei näytäkkään plussaa.)

Onko muuten Jajasta kuulunut mitään?

Viimeksi käytiin heillä kylässä ennen joulua.

Jos joku tietää niin millä palstalla se nykyään kirjoittelee?

[color=red]Kaikille oikein mukavaa ja rauhallista uuttavuotta.

Piinaajille oikein räiskyvää plussa tuulta. @[color=green]->->---

Vierailija
25/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Venlalle! Teillä alkaakin sitten melkoinen vilinä tulevina vuosina, kun eikös teillä ollut muutama spanielikin?

Kylläpä plussapuhuri nyt puhaltaa! Miekin antaudun tuulen viemäksi... ottaisi nyt vaan mukaansa!

Ja Kathy vielä: oot niin ihana noiden säätöjen kanssa! Tulihan se vähän isolla, mutta tuli ainakin selväksi =)

Pyry

Vierailija
26/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt puhaltaa hyvät tuulet.

Täällä nyt menossa kp 37/29-35 ja siis eka kierto km:n jälkeen. Eilen alkoi tosi ällö olo ja tänään jatkunut oikeastaan koko päivän. Ja lämmöt koholla.

Vatsatautia on liikkeellä (ainakin palstan mukaan), joten mitä lie.

Pupuiltu on kyllä tosi ahkeraan, mut tuskimpa heti km:n jälkeen tärppää.

Uusi G : Onko alennusmyynneistä löytynyt mitään hyvää?

Oli pakko kysyä, kun itse ostin tänään hirveän läjän vauvanvaatteita ( veljen avokki saa helmikuussa vauvan ). Äsken laskin et ne olis tehny 96euroa ja mä maksoin 16euroa. Sittarista ostin. Eli sika-halpaa.

taidan testata huomenna jos olo aamulla samanlainen.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2006 JA PALJON PLUSSIA!!!!!!!

Vierailija
27/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään huomenna reissuun ja tänäiltana urheiluharrastus kutsuu, joten lyhyt pinoutuma tässä vaan...

Pyry: mulle tuli esikoisesta 23kg painoa, ehti 15kg tippua ennen toista raskautta. Toisesta sit tuli 13kg, joista on jääny n.5kg jäljelle. Ja saa ollakin, koska painoin ennen ekaa raskautta vähän alle 50kg, joten nyt ollaan siinä reilussa 50kg: ssa. Hyvä näin :)! Mulla on aina ollut vilkas aineenvaihdunta, joten voin huoletta syödä mitä vaan, eikä jää kroppaan. Tietysti tuo liikunta vaikuttaa myös.

Mitäs ne gallupit muuten olikaan... Uuden vuoden lupaus? Jos lupaisin opiskella ahkerasti, kun tuppaa tuo laiskuus toisinaan iskemään ja on tullut tehtyä tehtävät vähän " sinne päin" ... ;)

Alennusmyynneissä en ole käynyt ja tuskin jaksan käydäkään. Ei oikein tuo shoppailu kauheessa ryysiksessä niin kiehdo. Kun ei ole nyt edes millekään hankinnalle tarvettakaan.

Mutta, oikein onnellista ja yllätyksekästä uutta vuotta! Palailen asiaan taas ensi vuonna ;).

Niin, ja ++++++, toivottavasti saan lukea monista plussauutisista uudenvuoden jälkeen!

Ainiin, mutta jokuhan olikin jo plussannut... En nyt muista kuka, mutta HUIMASTI ONNEA!!! :)

-himppu-

Vierailija
28/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää, vasta tulin kotiin puoli viiden maissa. Huh kun väsyttää, kun tuli jo herättyä aamulla neljältä jännittämään...

Niin ultrassa käytiin ja siellä se vauveli köllötteli! Oli viikkoihin nähden ihan oikeissa mitoissa eli n. 7 cm. Oli aikas hiljaa ja rauhallisesti siinä aluksi ja nauroinkin että onpa rauhallinen verrattuna esikoiseen. Hän sätki ja hyppi kovasti. No kätilö sanoi, että kyllä vauvaan liikettä saadaan ja paineli masua. Siitähän vauva innostui ja alkoi " jytäämään" . Tuli ihan kyyneleet silmiin kun ns. juoksi ja heilutteli käsiään. Katsoi myös välillä meihin päin ja poseerasi ihan. Voi, kyllä tuo ultra tekee sen odottamisen vaan konkreettisemmaksi!!! Seuraava ultra on helmikuun puolessa välissä, jonne saatan mennä yksin niin voin kysellä kumpi sieltä tulee. No asia vielä auki, siis tuleeko mies mukaan vai ei. ---Kiva kun kyselitte jo ultra kuulumisiani! =)

Vaude, onnea Venlalle plussasta! Tästä näyttää olevan taas plussa juna oikein käynnissä, kun Taelsaa seurasit kyytiin! Nautihan kovasti odotuksen alkuhuumasta! :)

Kathy ja Anzq- minä olen myös kehitysvamma alalla työssä. Olen vaikeasti vammaisten aikuisten kanssa työssä. Meillä löytyy myös käytöshäiriöitä ja välillä työ tosi raskasta, niin henkisesti kun fyysisestikin. Mutta kyllä minä vaan tykkään olla tällä alalla.

Taelsa - siitä se raskaus tulee konkreettisemmaksi, kun huono olo alkaa vaivata. Toivottavasti ei kovaa pahoinvointia olisi, se rankkaa... Mutta kyllä sen kestää, kun tietää mistä olo johtuu. =)

Pyry - toivottavasti tikuttelu tuottaa tulosta ja ovis sieltä löytyy. Onnea matkaan! Itse tarkkailin niitä kuuluisia limoja, tikkuja ei käytössä. Ja plussa tuli siis tolla tyylillä.

Kathy - olispa itsekin ihana päästä reissuun... Kateellisena täällä huokailen. Ja kyllä se menkkojen odottaminen on vaan puisevaa.... tai siis toivoo ettei tulis ja kun tulee, niin masennus suuri. Toivotaan että liityt mukaan plussajunaan.... Täältä plussatuulia!!!!!!!!!!

Memmuli - toivottavasti ne kuukautiset sieltä alkaisivat tuon km jälkeen ja pääsis taas kuumeilemaan ja uutta yritystä kokeilemaan.

Tuulia - onpa ikävää, kun kiertosi noin pitkä. Kannattaa todellakin varmaankin käydä lääkärin juttusilla asian tiimoilta.

Yoginos - toivottavasti oireesi ovat sitä mitä me kaikki toivomme! Täällä jännitetään mukana!

Kuumeilija - myös sinulle tsemppiä kuukautisia odotellessa! Toivottavasti ne sieltä tulevat pian.

Unohtuikohan joku.... en muista nyt.

Itse käytin ennen poikaa femoden pillereitä ja minulla ainakin niiden jälkeen kuukautiset palautuivat nopeasti normaaleiksi. Tästä asiasta taisi olla puhetta...

G: täällä tuli myös tuhlattua rahaa urakalla tänään. Ostin Anttilasta pojalle varastoon dubloja, kun kaikista leluista sai -30% alennusta. Ostin myös palapelejä hänelle, kun niistä innostunut. Itselle löysin kivan paidan ja edullisesti. Prismasta tekisi mieli yhtä toppatakkia, pitää varmaan käydä huomenna sitä katsomassa. Toivottavasti on oikeita kokoja jäljellä ja olisi muutenkin kiva. En oo meinaan ees sovittanut sitä.

G: kyseltiin kerran mistä keksitty tää nimimerkki. Ei ollut mitään omaan nimeen liittyvää eikä lempinimeenkään. Jostain vaan kekkasin tuon nimen.

Nyt taidan mennä syömään tai lepäilemään. Mies lähtee illalla työkaverinsa kanssa ulos ja pitää jaksaa pojan kanssa....

Kidelma =) jolla hymy korvissa!!!!

Vierailija
29/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelen täällä vähän viintä ja syön joulusuklaita, ja tietty katsastelen Säteiden kuulumisia =)

G: En ole käynyt alennusmyynneissä. Ei oikein hotsita. Olisihan se hyvä nyt shoppailla (kuten Kuumeilijan esimerkki osoitti), mutta jotenkin ei vaan jaksa.

Kidelma: Voi, miten ihanaa, että siellä huiskuteltiin ja poseerattiin! Minä kanssa olen limoja ahkerasti tarkkaillut (enpä olekaan tästä bravuuriaiheesta hetkeen kirjoitellut...). Viime kierrossa alkoi otollinen lima-aika kp 11, mutta kierto venyi 37 päivään. Siten tuo limailu hämäsi pupuilemaan " väärään" aikaan :/ Toisaalta, kun ei mitään ovistuntemuksia ollut, olen tuuminut, että josko en ovuloinut ollenkaan. Enkä älynnyt tsekata, että milloin otolliset limat loppuivat. Nyt sitten niiden tikkujen kanssa paremmalla varmuudella ja onnella =)

Kiva oli kuulla teidän pillerikokemuksista. Minulla oli se käsitys (en muista, mistä lie tullut), että Diane Novat olisivat juuri pahoja kierron sotkijoita. Mutta niin se palstailu taas viisasti =)

Pyry

Vierailija
30/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Ja TIETENKIN just silloin, kun minulla on kone pari päivää kiinni, niin täällä tapahtuu!!! ;D Mutta mikäs sen mukavampaa, kuin ensimmäisenä lukea HIENOJA uutisia!!!! Eli[/color]

[size=2][color=deeppink]♥ ♥ AIVAN HIRMUISESTI ONNEA ♥ ♥

♥ TAELSA ♥ ja ♥ VENLA ♥!!!![/color]

Tarrasukkia masuasukeille ja kaikkea hyvää teidän raskausaikaanne, hyvät naiset! Toivottavasti pian seurataan perässä itse kukin.. ;) Ja juu, Taelsa, minä muistelen tosiaankin sanoneeni silloin kuin sitä lääkäriaikaa joskus varailit, että jospa se sitten viimeistään tulisi, se plussa.. niin monelle olen kuullut käyneen niin! Hyvä niin kuitenkin, vai mitä!?! :) Ihanaa että yksi vaihe odotusta päättyi ja uudenlainen odotus alkaa... tsemppiä siihen kaikkeen! :)

Paljon muitakin juttuja oli kommentoitavana, mutta palaan niihin sitten myöhemmin... Nyt yritän viimein tarttua itseäni niskasta kiinni ja hoitaa noita päivityksiä kuntoon, ennenkuin se on ihan mahdoton tehtävä! :D

jaa mutta Pyrylle piti vielä sanoa, että minä aloitin tikutuksen eilen, kun mullakin noita tikkuja on 10 ja kun kierto kuitnekin on pysyny säännöllisenä 27:na tässä viime ajat.. Musta tuntuu kanssa, että viime kierrossa en ovuloinu ollenkaan, koska limoja ei oikeestaan näkyny (taas päästiin paasaamaan...ou nou.. sulkekaa korvat ja silmät... ;D) ja vaikka 2 viivaa o-testiin tulikin, en oo ihan varma, että oliko se toinen viiva kuitnekin liian haalea, vaikka se ainakin melkein tasavahva oli.. hmmm.. no ota näistä selvää.. TOivotaan että molemmat saatais jotain selvyyttä johonkin niillä tikkusilla ja sitten vielä olis onnikin myötä ja tammikuu olis meille Plussakuu!! ;)

ja minunhan piti jo mennä.. joten hyvää yötä kaikille! ;) Minä vielä hetken puurran päivitystä tehden, siinä voikin tovi vierähtää.....

Plussatuulia ihan jokaisen kuumeilijan kotiin! :)

Vierailija
31/31 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveiset Lapista! Olipas mukava loma ja niiin kaunista, kun oli lunta. Ihanat revontuletkin näyttäytyivät.

Ihanaa, että täältäkin löytyi uusia plussauutisia!! Jonzua ja Taelsaa onnittelinkin jo odotuspinossa, mutta sitten löytyi vielä Venla!! Ja Serafikin!! ONNEA!!!! Hienoa, että säteiden plussapino kasvaa. Ja vedetäänhän nuo loputkin matkaan! ;)

Pyry, suosittelen greippimehua. Meillä tärppäsi kierrolla, jolla sitä join!! ;)

Pillereiden lopettamisesta joku kyseli. Mä söin Yasmineja ja kolmet menkat oli ennen raskautumista, kierrot 30, 24 ja 25 eli eiköhän tuo alkanut aika pian tasoittumaan. On kyllä todella ärsyttävää, jos kierrot venyy niin pitkiksi! *lähettää sympatiasäteitä pitkiksille* Paitsi tietysti silloin, kun syynä on se paras eli masuasukki! :)

Mutta nyt tosiaan unten maille. Sitä jo uhkailin tuolta toiselta puolelta lähtiessäni, mutta enhän malttanut olla poikkeamatta täällä yli viikon palstatauon jälkeen!

Erityisesti kaikille piinailijoille peukutuksia!!

Hyvää yötä!

mallariina ja masulainen rv11+4