Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäinen vielä sisaristuimeen ja minkä ikäiselle olisi parempi seisomalauta?
Kommentit (2)
Istuin on juuri ko. ratasmallille tehty, eikä ole hutera.
Isompi lapsi on 2 vuotias.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sillä sisaristuimella saa kun vaunut huteriksi. Osta tuplat, niin ovat lapsetkin turvallisemmassa kyydissä. Eihän niitä sisaristuimia enää kai myydäkään lastentarvikeliikkeissä, eihän?