Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla harvinaisuus...

Vierailija
22.12.2005 |

Sillä ainoa seksikumppanini on ollut oma mieheni! Olemme olleet yhdessä 11v, itse olen 26.v, 2 lasta. Ja ei, en sure " menetettyjä" kokemuksia, olemme kyllä kokeilleet keskenämme vähän kaikkea:)

Joskus onkin vaikea ymmärtää näitä, joilla on ollut niin paljon seksikumppaneita ettei edes välttämättä muista kaikkia tai määrä hipoo jo useita kymmeniä. Eikä ole tarkotus nyt ketään tuomitsemaan alkaa missään nimessä, jokainen tehköön niinkuin tykkää, ei siinä mitään.

Itse en vain pystyisi ikinä menemään sänkyyn asti jonkun kanssa, jonka olen tuntenut muutaman tunnin, tms. vaikken mieheni kanssa olisikaan. Aivan mahdoton ajatus. Onko täällä ketään samanlaista, vai onko tämä oikeasti tod.harvinaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkanut seurustelemaan 14 vuotiaana ja seurusteltiin 4 vuotta, sitten erottiin ja löysin uuden miehen heti. Tämän jälkeen kun erottiin niin ajattelin että miten voin mennä sänkyyn kenenkään muun kanssa mutta kyllä se ajatus siitä sitten muuttui kun hetken oli sinkkuna ollut

Mieluummin minäkin näinpäin kuin niin että on ollut monia kymmeniä kumppaneita

Vierailija
2/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vain miehen kanssa ja eka kerta oli hääyönä... ei ole pakko uskoa jos ette halua mutta näin se vaan oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...17 vuotiaana ensimmäisen mieheni kanssa, 12 vuotta yhdessä, kunnes tuli avioero, nyt elämäni toinen mies, ja olen kolmekymmentä!! eli elämässäni ollut 2 kumppania!!

Eikä harmita yhtään!!!