*~~* Truplien perjantaipuhinat *~~*
Kommentit (61)
Leannanko se mokoma täti oli myös yllättänyt olin huomaavinani kp 1 merkinnän tekstin perässä. Pahoitteluni!
Uskokaa ai älkää, mutta mä taidan taas aloittaa sen saman limatuskailun jolla viime kierron teitä kiusasin..
Nyt menossa kp 8 ja tänään pongasin venyvää limaa... Viimekshän tää alko kp9 ja olin sillonkin ihan varma, että ovis on tuloillaan.
Menkat loppu jo ihan monta päivää sitten ja tässä on ollu ihan selkeä kuiva kausi välissä. Miks ihmeessä mun kropan pitää olla näin omituinen.. Mäöhän en suinkaan rupea samaan tikutusrumbaan kuin viimeks, enhän?!
limanuljaskapiipaa
Pääsinpäs vilä tänään koneelle...
Kukas se tässä taannoin oli polttaa testin roskissa? Nooh, täällä toinen roskisdyykkari... Pitihän sitä vielä käydä katsomassa ja voisin vaikka vannoa, että siellä oli piskuinen viivan alku... Hyvin olematon ja pieni, kyllä... Tää tiedättekös alkaa olla jo aika sairasta hommaa täällä... xDDD *menee nurkkaan häpeämään ja nauraan hullun naurua*
Piipaa, anna tulla vaan lima asiat -> se tarkoittaa et olet taas omaitsesi etkä amsennuksen kourissa *taputtaa iloisena käsiään yhteen*
Nifkin, siellä siis toinen testi-höhö tunnustautuu ;DDD Parin pvän päästä tiedetään onko se pikkuinen viiva ihan selkeä plussa *toivoo kovasti*
Nyt syömään, kaupas käynti tekee hirmusen nälän...
Isä oli joutunu sairaalaan. Ovat Ylläksellä lomailemassa. Olivat ratsastamassa, kun sille tuli joku kohtaus - mahaan koski (ilmeisestikin), oksenti kauheesti yms. Soittivat ambulanssin, paineet yli korkeella ja laittoivat tippaan.. Tän päivän oli sairaalassa, ottivat sydänkäyrää ja jotain.. En tiiä, en oo puhunu sen kanssa.
Anteeks nyt vaan - en kauheesti jaksa kommentoida.. Jonkin verran lyö tyhjää päässä..
Mutta [b]Nifkinille[/b] suuret pahoittelut negasta!!
[b]Katzu[/b] - Hienot kärryt :D
Joo - ei nyt irtoo muuta......
.. ja pidin kyllä tikkua ihan kädessä, kun se leimahti! =D Mutta sen jälkeen se haamu näkyi kyllä selvästi vaikka nythän on jo todistettu että se oli sitä kemiallista tai ei mitään.. Mut aattelin kertoa, jos sulla sattuu olemaan sytkäri lähistöllä! ;) Ja muista varoa otsatukkaa! =D
Marieela! Kiitos kauniista sanoistasi! =)
Ja luvalla siis limastutan päiviänne edelleen..
Ai niin, hui kun jänskättää, milloinka se Talvikki tulee kertomaan uutisia!
Pistetäänkö veikkaus pystyyn! Mä arvaan, että Allu on syntyny 28.12. klo 10.00!
Ja ne ei sit saa osallistua, jos tiet' ' jo! =)
Lämmin halaus sulle, toivottavasti isäsi toipuu pian!
Uus vuos menee ihan normaalina lauantai päivänä. Ei ammuskella raketteja, ei tehdä mitään erityistä. Eriasia olis, jos mies olis täällä - mutta on töissä! Ehkä paistellaan makkarat takassa :)
Lapsista.. Ehkä kolmisen kappaletta olis haaveissa, mies haluais (kai)kaks. Mutta en osaa etukäteen oikein miettiä tollasta. Kunhan nyt se kakkonen siunaantuis!
PIIPAA, mä veikkaan et Allu syntyi torstaina klo 20-21. JA jos ei syntynyt eilen, niin syntyy huomenna aamuyöstä klo 03-04, vuoden viimeisen pvän kunniaksi.
[color=hotpink]Mä veikkaan Allua syntyneeksi 29.12 klo. 06:10. :)
Tein muuten varmaan uuden enkan: yli 8h edellisestä palstaterrorisoinnista;)
MII ja HÖNTTÄ ovat raskaana *lällättelee* :D Ja MARIPOSA, voisitko, pliis, lopettaa supercoolina olon..?
Mulla NIFKIN se roskishaamu ei valitettavasti pitänyt paikkaansa:/ Toivotaan sulle parempaa onnea!!! bdbdbdbdbdb Joissakin testeissä tulee kuulemma aina puolen tunnin jälkeen haamu (oiskohan surestep?!), näin oli sanottu firmasta.
Mun amorointi on kannattanut!!;) Ne oli päässyt pussauksen pariin jo;)
On isukki syönyt jo monta vuotta verenpainelääkkeitä, että korkeet paineet ei mikään yllätys! Muuten ei terveydessä valittamista.
Pitäs päästää tyttelikin koneelle. On nyt oppinut käyttämään nettiä, niin vinkuaa koko ajan tähän.. Sen vakio sivu on www.barbi.com ;)
Voi Nekku! Kurja juttu :o( Toivotaan pikaista toipumista ja ettei olisi mitään kamalan vakavaa kuitenkaan.
Veikkausliiga:
Allu syntyi just 28pv puolelle klo 23.40 :o)
Hei muuten, olenko MÄ nyt seuraava..??!!!!! Voi elämä, kun juilasi mahan pohjasta...
voi nekku, kyllä isä toipuu. Ikävää, kun ei tarkemmin tiedä vielä mikä tuli.
Me käytiin ostamassa sitteri:) baby björn-merkki ja tummansininen, hieno on:)
ÖITÄ
Kovasti voimia!!! Kamalia uutisia! :(
Päivän polttavaan kysymykseen voiko pelkällä kahvilla elää niin kyllä voi.
takana HIRVEÄ päivä, 2 pannullista kahvia ehtinyt juomaan.
No, katsotaan kauanko kestää ennenku aivot(MITKÄ?) naksahtaa pois päältä
Paljonkos sulla nyt niitä vkoa on kasassa?? Sä aina unohtelet laittaa sitä loppuun ja en millään pysy perässä ;))
Katzulla oli 30+
Jellonalla kuin paljon??
Matteusk?
Ja nyt pätkii, ketäs muita oli pidemmällä kuin Miitsu, minä, Soffu ja Mirulii?
Me 4 ollaankin niin peräkanaa ettei tosiaan tiiä kuka meistä ekana synnyttää, mutta laitoin nyt tuohon kuitenkin vkkojen ja päivien perusteella meidät oikeeseen järjestykseen ;D
Mutta nyt hyvät yöt muruset :)
Ukolta tuli äsken viesti, että pääsee huomenna kotiin! Sunnuntai-iltana tietty sit takas laivaan, mutta sen jälkeen ei ookkaan lomaan enää kun reilu viikko!
Nyt pitää mennä kaivelemaan pakkasesta sisäfilettä sulamaan ja samalla vois juhlistaa uuttavuotta etukäteen itse ja syödä puoli litraa nougatjädee..! =D
Hyviä öitä!
MARIEELA: Ainakin Lottis ja Nansku jäi laskuista pois... ;) Maaliskuussa onkin jännät paikat:)
Mun piti jotain muutakin sanoa... Äh, miten mulla on näin huono muisti?!
Mä olen tänään syönyt pääasiassa hedelmiä ja maha on heti kauhea O! Ei tunnu olo yhtään hoikemmalta;) Olen nyt jopa kolme päivää vähän vähemmällä ruualla. Vielä ainakin kuukausi... ;(
No munhan piti kaivaa mixi ja alkaa oikeen listaan näitä :o)
Eli laskettujen aikojen perusteella lähtölaukaukset pamahtaa:
Serppu 8.2
Nansku 1.3
Katzu 5.3
Jellona 6.3
Lottis 16.3
Matteusk 19.5
Miitsu 18.6
Marieela 26.6
Soffu 29.6
Mirulii 1.7
Mulla viikkoja nyt 34+. Joo' o vakavaks vetää ja sitten heti perään hymyyn :o)))
krooh, oon aivan katki. Lähdettiin iltapäivällä kotoa ja tultiin nyt vasta. 8) Ostettiin raketteja (jee!!) käytiin syömässä (taas!!) ja sit mun siskon luona. Väsyttää niin pirusti, ja kaiken huipuksi lupauduin menee töihin huomenna kun oli tullut sairastapaus. Pöh. Kohta saan siis mennä tuutilullaa.
Ihan vaan tiedoks, että ei sitten tarvi jännätä mua huomenna. Menkkajomotukset tosiaan alkoi heti sen jälkeen kun olin kirjotellut, ja pari tuntia sitten kun kävin vessassa, havaitsin paperissa ikävän häivähdyksen [color=red] punaista. [/color] =( =( masensi kyllä jonkin verran, se myönnettäköön. MUTTA, vielä enemmän olis masentanu, jos en olis pysyny jotakuinkin [color=blue] coolina [/color] loppuun asti.
HÖNTÄLLE kuitenkin toivotan sitäkin enemmän plussaonnea!!! ~~~~~~~~
Ja galluppiin vielä, mennään kaveripariskunnan luo, otetaan ihan suht rauhallisesti, syöpötellään ja räjäytellään raketteja. ( Ja mä itken salaa vessassa kohtaloani)
Huomenna aamulla töihin, joten toivottelen nyt jo
[color=violet] ******OIKEIN IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!****** =) [/color]
Juu, se on tosi hyvää se siideri, jota Sanjuska suositteli! Mulla oli sitä jouluksi mutta nyt en muistanutkaan, et ois voinu ostaa uudeksi vuodeksikin.
G:Meillä on ollut pitkään perinne, että juhannus vietetään ystäväperheen luona ja sitten vastaavasti tuo sama perhe tulee meille uutena vuotena. Mutta nyt jää väliin :o( Mä en jaksaisi järjestää pitoja ja eikä heidänkään olisi kiva tulla, kun saisivat tän taudin kuitenkin kotiin viemisenä. Eli uutta vuotta vietetään ihan vaan oman perheen kesken. Saunotaan, paistamme takassa makkaraa ja herkutellaan muutenkin.
Lääkärillä käynnin jälkeen mua kyllä vähän harmittaa... Sitä on niin asennoitunut siihen, ettei raskana voi käyttää mitään lääkkeitä, että mä en todellakaan uskonut, että voisin ottaa tähän kröhään mitään. Ja siis raskaana oleville ON yskänlääkettä, samaa lääkettä käytetään myös ennenaikaisia supistuksia rauhoittamaan. Vähän turhaan oon valvonu kröhässä viikon ja hankkinut mahani sietämättömän kipeeksi....