Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~~* Truplien perjantaipuhinat *~~*

29.12.2005 |

Tai toiselta nimeltään Nifkinin testauspäivä! :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIITSU: En ole käynyt niissä keliakiatesteissä, koska epätodennäköistä on, että niissä mitään olis kun 3x ollut negatiivinen. Viimeinen vaihtoehto on gastroskopia ja karttelen sitä viimeiseen saakka:/ Ainut oire on vatsan turvotus ja siihen voi tuolla ylensyönnillä olla asiansa;) Jos mä laihtuisin, niin sit voisin epäilläkin.. Tuleehan mulla välillä sitä verta peräsuolesta (kovan ulosteen jälkeen), mutta ainakin täällä truplissa se taisi olla suht " yleistä" ;)

Pitäsköhän sitä mennä nukkumaan? Aamulla lähden kaverille ja Ikeaan:)

A kp2 (wau...)

Vierailija
2/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo jo että on aamu ja tietäs...Ei kuitenkaan viittis taas valvoa aamuun asti niin kuin tässä yksi yö. Pitäs muutenkin saada rytmi normaaliksi. TAHTOO SAADA PLUSSAN!!!!!!

Hitto jos en saa niin melkeen voisin lähtee juopottelemaan viikonloppuna, on vaan tuo tyhmä uusivuosi ja joka paikka niiiin täynnä ettei vois vähempää kiinnostaa. Johan tuosta viime kerrasta lakaa olla useempi kuukausi.

ANteeksi oma napa, palaan huomenna ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin me yliaktiivisia? Höpö höpö ;D

Vierailija
4/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän väkeä " viel"

Axe: Hauskaa shoppailupäivää Ikeaan!! Ostelehan kuule miunkin puolesta!!! :) täytyy alkaa vissii miestä houkuttelee joskus viemää mutkin sinne paratiisiin!! Tosissaan aika epätodennäköistä että sul ois keliakiaa jos testit negat!! (toivotaan niin ainakin!)

Nifkinille hyvää testauspäivää!!!

ja menkäähän nukkumaan kun viel pääsette!!! :) Päät tyynyyn ja hyvää yötä!!! *peittelee*

Vierailija
5/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIFKIN: eihän me mitään yliaktiivisia olla! Muuten vaan elämä hukassa... ;) Just tänään valitin miehelle kuinka se jaksaa päivittäin jauhaa kaverinsa ja veljensä kanssa ihan tyhjänpäiväisiä juttuja (yleensä liittyen bändiin) tuntitolkulla (parasta aikaa) ja itse sitten 24/7 hengaan " tuntemattomien" nettiystävieni kanssa jauhamassa jokaisesta limaklöntistä, tissikivuista ja näen teistä unta... En mäkään täydellinen taida olla.. ;)

Vierailija
6/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni sinusta... Valitan kun ukko aina vaan jauhaa peleistään jne. ja itse todellakin kökin täällä... :D Mutta tunnusta en!

Oon tässä koittanut " ennustaa" (mulla on tämmönen ihme tapa) oonko raskaana vai en ja vuorotellen tulee kumpaakin tulosta :D Esim. Nyt voisin ennustaa, että jos hakkaan oman ennätykseni kännykkäni tetris pelissä olen... Joo-o, NYT nukkumaan.

Mutta ensin se peli.

Vierailija
7/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jospa se testi tois varmemman tuloksen kun tetris?? mutta onnea peliin!!!!! :)

Meillä mies taitaa olla yhtä koukussa autokeskusteluihin kun mä tänne, joten meillä tapellaa koneesta!! Joten kaippa se sitten ymmärtää muakin kun ei oo koskaan naljaillu asiasta mulle!! Mun päässä pyörii vauvat, raskaudet ja lapset sillä: moottorit ja muut vempeleet....

Vierailija
8/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva - On sitten niin kipee häntäluu, ettei istumaan kykene - pitikin harjoittaa jumppa-asentoja saunanlauteita vasten :/ Ei hyvä ollenkaan..

No nyt on ainakin laskettu simppoja valmiusasemiin..!! ;)

Pitäs jo töihin olla menossa - mut täällä istun possu-yökkäri päällä. Väsyttää.... OIsin ihan mielellään voinu nukkuu vielä puol tuntii.

Minja menee tänään uimaan mun siskon ja sen pojan kanssa :) Tosi kiva kun sisko tykkää viedä kummityttöänsä vähän huvittelemaan - nyt kun minä oon tällänen kiireinen uraäiti ;)

Täytyy tulla päivän aikana vilkuilemaan, josko Nifkin ois testannu! :)

Vierailija
9/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid]Menin eilen kauppareissun jälkeen " vähän vaan pitkäkseen" ja heräsin klo 23 :D Vähänkö olin/olen poikki, sitte vaan suihkun kautta takaisin nukkumaan. Ja silti väskättää vieläkin.

Olipas ihanaa nähdä eilen vanhaa kaveria piiiitkästä aikaa:) Ennen nähtiin nähtiin jatkuvasti kun asuttiin naapureina, mut sitten tää kaveri muutti pohjoiseen ja enää nähdään vaan kerran -pari vuodessa:( Alennusmyynneistäkään ei löydetty mitään, kierreltiin vaan kaupoissa ja höpistiin kaikki vuoden juorut, unohtu kokonaan ostosten teko :D

[b]Axe[/b]: Pirun täti:( Teille olisin todellakin sen plussan suonut!

[b]Johelle[/b]: Mustakin kuulostaa vähän siltä, et onko toi tuplauksen lykkäys ihan loppuun asti mietitty? Jotenkin vaikuttaa et sua kaduttaa se päätös...? Voi kun pääsisitte jo aloittamaan yrityksen.

[b]Jellona[/b]: Vaunut löyty, päädyttiin sitte kans emmaljungiin:) Ei vaan millään jaksais odottaa et saadaan ne, ne kun piti tilata ja siihen voi mennä 1-4 vkoa. Ja tosiaan, onneksi maaliskuu on ihan nurkan takana, kohta päästään nuuskuttamaan vauvan tuoksua:) Onko teille sanottu ultrissa jotain arviota et meneekö mahdollisesti yli la:n vai tulisko ennen?

[b]Neiti[/b]: :D Varmaan välillä raskasta kahden pienen kanssa, mut osaat kyllä hauskasti kirjoittaa

[b]Galluppiin[/b]: 3 olis tällä hetkellä haaveena. Tai sitte enemmän... Joka tapauksessa haluaisin joskus 40v tienoilla tehdä iltatähden, joko niin et nyt nuorena 2 ja kolmas ois iltatähti tai sitte nyt 3 ja vielä neljäs sitte myöhemmin:) Mut eihän näihin asioihin oikein voi itse vaikuttaa, haaveilla vaan voi:)

Mies aloitti eilen oikein urakalla painostamaan naimisiin. Menin sitte lupaamaan eilen illalla puol unessa et mennään vaan maistraatissa ja sehän sekos ihan täysin :) Katteli jo hintoja kylpylöiden morsius sviiteistä, jos mentäis täällä naimisiin ja sitte lähdettäis vkonloppua viettämään sen kunniaks jonnekin kylpylään. Ihan ihana ajatus, mut pelkään vaan et jään kokonaan ilman sitä kirkollista osuutta jos nyt suostun:( Melkein pitäs sitte tehdä kirjallinen sopimus ettei mies pääse luistelemaan niistä mulle niin tärkeistä kirkkohäistä ;D Ja jos pidettäis molemmat niin kumpi olis se " oikea" hääpäivä jollon sitä vietettäis...? Tässä alkaa " kivankuuloset" päivät loppua ennen niksun la:ta... Liikaa kysymyksiä, jotenkin alkaa arveluttaa koko naimisiin meno:/

Nyt poistun välillä työn touhuun, ihan kiva kun on näin perjantaina vähän hiljaisempi päivä:)

Vierailija
10/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin! Mäö luottasin kans enempi tikkuun pissimiseen kui tetrikseen! =D Peukuttelen kovasti!

Jokos Hönttä lopetti tuon coolina olon?? =D

Ninnu! Joo, kyllä nää mun patit on varmaan jotaan allergiaa. Tajusin sun jutun jälkeen, että mähän pidin kauan kaapissa käyttämättömänä ollutta villatakkia lyhythihasen päällä eli kyynärpäästä asti jäi iho paljaaks. Tuo takki on varmaan viimeks pesty ennenkun oon vaihtanu pesuainetta joten uskosin, ettää syy mystiseen hyppykuppaan löytykin helposti!

Hönttä! Mites sun pojan rakkulat? Onko lisääntynyt? Mulle ei kyllä tuu mitään muutta mieleen kuin märkärupi, mutta luulis sitä olevan enemmän.

Huoh, mä oon nyt valvonu taas miltei kaks yötä. Mikä ihme tankkauskausi mun pikkuipanalla on.. Ripulin jälkeen tuntu tilanne taas normalisoituvan ja yöt meni samaa vanhaa rataa ja nyt sit taas alko levottomuus. En ees tiedä auttasko joku muu kuin tissi, mutta sillä kun pääsee kaikista helpolla..

Mut ehkä hän ottaa painonlaskua nyt reippaasti kiinni.

Ai juu, neiti oppi muuten pari päivää sitten seisomaan ilman tukea joten siinähän se syy tietty on. Onneks ei sentään vielä kävele ilman tukea niikuin siskonsa tässä iässä.

Marieela ja Miitsu oli tuntenu pikkuisen liikkeitä! Voi miten ihana tuo tunne onkaan! *haikailua*

Lottis! Ei tuo silittely varmaan mitään haittaaa, tunteepa tyttö olonsa turvalliseksi alkuun uudessakin sängyssä. Eiköhän ne yöt siitä sitten tottuessa ala sujua!

Eiliseen galluppiin.. musta neljä lasta tuntuis tosi mukavalta ajatuksena. Mutta kun tää ikä painaa, ehkä ei niinkään hirveesti oma kuin miehen ja ei meilläkään tuota tilaa liiemmin ole niin enpä tiedä. Ehkä kuumeilen vaan loppuikäni.

Tai tilaa on, mutta huonekoko ja -järjestys ihan tyhmää. Remontillahan tietty siitä selviäis.. No kun sais vaikka ees tän kolmosenkin alulle.Tuli taas huono omatunto, kun äitini " haukkui" mut. Piti sillon jouluna mennä mainitsemaan pettymyksestä sillekkin, tyhmä minä.

Ja sieltähän tuli vaan tyypillistä kommenttia, että suret tuollasta vaikka sulla on jo kaksi ihanaa lasta.

Kertokaapa eikö enää sen jälkeen saa surra menetettyjä mahdollisuuksia, kun on jo lapsia saanut?

Sanjuskalle tervetuloa takaisin! =)

Nekulle valtavasti onnea tuplailuun! =)

Huoh, nyt en muista muuta, mutta jatkan myöhemmin ennenkun romaani alkaa mahoittomasti rönsytä.. Nyt lisää kaffetta kupoliin!

Ja testaajien uutisia ootellaan! =D bdbdbd

Vierailija
11/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega, nega, nega, nega ja vielä kerran nega. Kai jo mainitsin, että testi oli nega. Kukaan ei varmaan KOSKAAN oo saanut noin puhdasta negaa!!!!

Teen silti tuon toisen (jos täti ei vieraile ennen) viikon päästä, ihan vaan vaikka vittuillessani. Ja mitä sitä säästelemään? Taitaa olla viimenen edes puolittainen tilaisuus testata ikinä!

Ehkä saan lapsia joskus eläkkeellä. Sillon ei pitäs ukollakaan olla mitään vastaan sanottavaa! Ehkä mennään naimisiinkin hautajaisten yhteydessä kun " eihän tässä ole mikään kiire" .

Miksi sitä pitää elättää turhaa toivoa? MIKSI?

Vierailija
12/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,piipaa,niin Coolina kuin Coolina vain pystyy oleen ;) Mä aattelin,et Nifkin testaa tänään,Mii huomenna ja mää sit sunnuntaina. No joo.

Äläkä sinä välitä äitisi höpinöistä,tottakai sinä nautitkin omista rakkaista lapsistasi,ei se sitä tarkoita,vaikka lisää haluaisitkin!!! Sehän just osoittaa,että tykkäät niistä,kun lisää haluut! Ihmiset kyllä päästelee välillä suustaan semmosia sammakoita,että oikein ärsyttää. Siis itte ei vois mennä kyllä sanoon samanlailla toiselle,mutta meitä on niin moneen junaan...

Meille tulee tänään tytön kummit synttäreille ja pitäs siivota. Pullataikinan sain jo alulle,kukahan tulis leipoon sen? :)

Joo,ihme ihottumaa on toi Eetun vyötäröllä,ei se pahemmaks ole onneks mennyt,oon koittanut sitä rasvailla ja huuhtoa kylmällä,kun tuntuu kutiavan kovasti. Yö menikin poikaa kanniskelles,kun ei ollut hyvämitenkään. Aika zombi olotila :/

Nyt täytyy rientää siivoon,katotaan kuinka ehdin koneelle tänään. No,jos täti tulee,niin käyn kertomas kyllä. Ja nifkinin testituloksen täytyy käydä lukemas.

Vierailija
13/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso hali! Jospa se mies hiukan pehmiäs,kun kerrot kuinka sua harmittaa testitulos! Jaksuja sulle kovasti!!!! Ja toivotaan,että se viikonpäästä näyttäs jotain muuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin taas loistanut poissaolollani. Nyt vaan tuon joulutauon jälkeen tuo töihin paluu on tehnyt tosi tiukkaa. Taitaa alkaa tuo ennen joulua tehty muutto ja muut joulukiireet nyt kostautua. Oon iltaisin ja kyllä päivisinkin ollut niin puhki ettei tosikaan. Mies on vielä illta pakerellut ton yläkerran pariss, niin ettei ole saanut kummemmin lepäillä. Muuta kuin yöllä. Ja sillon mä en taas osaa nukkua. En tiedä mikä ihme siinä on, mut heräilen ainakin tsiljoona kertaa yössä. Amulla sitä onkin sitte ihan kuollut kuttu, Marieelan sanoin.

Tänään pitäisi mennä vielä viimeistelemään Voikkaan kämpäm loppusiivous ja sitten siitä pääseekin eroon. Huomenna sitte olis yövuoro aaton kunniaksi. Pojun synttäreitäkin pitäs alkaa pikkuhiljaa valmistelemaan. Vietetään niitä viikon päästä lauantaina. Mut sitte kun syndet on juhlittu, niin toivottavasti loppuu tää hösellys ja voi palata normaalirytmiin.

Mä oon nyt vaan silmäillyt noi pinot läpi. Te kun ootte saaneet niin valtavasti tota tekstiä aikaiseksi, et multa menis kokonainen päivä niitten lukemiseen. Tässä nyt jotain kommenttia mitä muistuu mieleen.

Neidille myöhästyneet synttärionnittelut!

Marieelalle ja miitsulle onnittelut liikkeistä! Mäkin olen ollut tässä tuntevinani jotain möyrinää tuolla alavatsalla, mut en vielä mitään niin selvää että voisin varmaksi sanoa niiden olevan liikkeitä. Vaikka toisaalta aika varma olenkin että ne on nimenomaan jurri murun liikkeitä. Eiköhän tässä viikon parin sisään ala jo paremmin tuntumaan sitä liikehdintää. Mäkin sain muuten kutsun ultraan, 3.1. Täytys vaan tänään muuttaa päivää, kun lopetan tuolloin just valvomisen niin en kyllä millään jaksa kymmeneksi raahautua Kotkaan.

Axelle iso lohtuhali ((())). Varmaan ihan hyvä ratkaisu mennä niihin tutkimuksiin jos ei kohta ala plussaa kuulumaan. Saapahan ainakin rauhoitettua omaa mieltään. Tosin uskon kyllä, että te varmasti saatte luomuplussan, mutta onhan se hyvä kuulla ihan asiantuntijoiden mielipude asiasta. Voi sitten rennommin jatkaa yrittelyä. Mäkin olisin nyt alkuvuodesta mennyt lääkäriin, jos en olisi tätä plussaa saanut.

Nifkin: Voi harmitus, että piti tulla nega. Mut ehkäpä oli vielä liian aikaista testata. Viikon päästä sitten uudestaan.

Talvikki se siellä varmaan jo ponnistelee allua maailmaan. Toivottavasti pian saadaan kuullaa ihania vauvauutisia!!!

Kaikille piinailijoille tukuttain plussaonnea!

Ja kaikille tasapuolisesti oikein hyvää perjantaipäivää!

mirulii ja muru 14+1

Vierailija
15/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Ehkä saan lapsia joskus eläkkeellä. Sillon ei pitäs ukollakaan olla mitään vastaan sanottavaa! Ehkä mennään naimisiinkin hautajaisten yhteydessä kun " eihän tässä ole mikään kiire" .

Oot sä ihana :D :D :D :D Ja pahoittelut negasta, vaikka eihän se vielä mitään kerro jos ei ole täti tullut.

Joko kerroit miehelle negasta? Jospa sekin masentuu siitä niin, et haluaakin aloittaa jo yrittämisen :) Niinhän täällä on monella käynyt...

Vierailija
16/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten koitan pysyä pois täältä tänään etten vaan ruikuttas...

Katzu: Kiitos, kiitos :) Vähän jo jaksaa naurattaa itteäkin. En oo ukolle kertonut. Kerron varmaan vasta sen toisen testin jälkeen. Tai sitten kun kysyy. En usko, että se mieltään muuttaa. Ja pitää nyt vaan aatella, että jos tuon koulun sais ensin alta pois. Jostain syystä ei helpota.

Vierailija
17/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin, harmitus negasta, mutta mun mielestä ei voinu viel ollakkaan muuta -> liian aikainen testaus. Mutta uskon että sieltä se plussa vois hyvinkin tulla, kunhan vielä oottelet muutaman pvän... Koskas se 2 vkoa oli täynnä siitä jumapasta?

Axe, ihan varmasti hyvä päätös. Luulen et simpat säikähtää sen verran et alkaa tuottaa tulosta kun kääkäriin menosta on kyse ;DD Niinhän meillekin kävi, heh ;) Mä olin tosin paljon hätäisempi tuonne lääkäriin menon kanssa kuin te :/ Mutta sellaisia hätähousuja me miehen kanssa ollaan, mä vielä hitusen enemmin ;)

Mirulii, no ei ihme että hiukan tulee takautuvasti tuo väsymys. Aika tappotahtiin kuitenkin saitte muutetuksi ja tavaratkin vielä puretuksi. Mä en varmaan koskaan ois kyennyt moiseen suoritukseen :) Oon sen verran hitaampi persoona muutenkin, hih... Täytyy kts kun seuraavan kerran tuun sinne päin niin haluan kyllä tulla " kahveelle" ja tekemään tupatarkastuksen ;)

Mii, testaatko sä huomenna??

Tää mamma on yhtä hymyä vaikka Miruliin tavoin nukun nykyään huonosti yöt -> herään tsiljoonasti minäkin öisin, miksi lie :/

Eilen illalla nukkumaan mennnessä katteltiin miehen kanssa masua ja vitsit kuinka suloista oli kun napa meni ihan vinoon ja kallelleen. Maha oli vinossa aina mistäkin kulmasta ja kerran tuli ihan kunnon potkukin, vaikkakin vielä hyvin hentoinen =DDD Sitte pitkin yötä valveil ollessani Paapero möyri mennen tullen ja heti aamusta liikkui taas. Nyt tyttökin näki ensi kerran kun vauva siellä nousi ihan pintaan pinkeeksi nahan tehden ja liikkui niin selkeesti. Ei noita liikkeitä erota vielä muulloin kuin vain makuullaan, tuntee kyllä jo istueellaankin...

*onnellinen, onnellinen*

Täs välis kävi lukkoseppäkin -> saatiin VIIMEIN meidän lukko sarjoitetuksi uudestaan ja uudet kotiavaimet. No ei menny ku kk miehen toilailuista et saatiin koti takas kuntoon, heh ;DD

Mutta nyt taas aksareisiin. Tänään täytyy keittää perunat valmiiksi jotta huomenna saan perunasalaatin tehtyä. Sisko tulee miehensä kanssa iltaa viettää meille, siskon tytöt menee omalle isälleen -> harmi kun meilläkin tyttö olis saanut seuraa itselleen. Tiä sitte et pitäskö viel kummityttö perheineen kutsua kans -> niiden poika on vaan niiin hermoja raastava tapaus -> lyö, hakkaa ja tönii koko ajan meidän poikaa, eli ilta menee periaattees sitte vahties koko ajan, kun kuka tahansa muun lapsi meille tulee, niin sellaista vahtimista EI ole vaan sais hetkittäin rauhassakin istua. Tai no, enhän mä joudu vahtii vaan kummitytön äiti, mut levoton se ilta sitte vaan on. Sellasta sählinkiä ja huutoa koko ajan *huokaa jo valmiiks*

Marieela ja Paapero-Pallero 14+6

Vierailija
18/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli 2 viikkoa

Vierailija
19/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Nifkin!!! Plääh, elämä on!! :/

Marieela: sen takia en hätäile lääkärille menon kans, koska ei mulla ole ollut raskaaksi tulleen kierron lisäksi kuin kaksi mistä olis ollut mahiksia. Noissa 50 ja 46 en ovuloinut (näin jälkeenpäin ajatellen), samoin ihan eka pillereiden jälkeen. Ja yhden kerran mies oli reissussa oviksen ollessa täällä. Ja yhteensäkin kiertoja ollut vasta 7...

Mii: mikä tilanne?!

Vierailija
20/61 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuhalit Nifkinille!!! Nyt kuule kehiin tosi teatraalinen esitys siitä kuinka pettynyt sä olet tuohon negaan, niin eikö se mies vielä voisi ajatella asiaa..?

Se on kumma tämä naisen mieli tuon vauvahaikailun kanssa. Mä kävin joskus aikaa tk:n labras varmuuden vuoksi testaamassa, etten oo raskaana, ennen jotain hevoslääkekuuria. Eikä todellakaan ollut ees mitään vauvayritystä silloin ja silti hirrrrvee pettymys kun tulos oli nega...

Mä rehaan tänään koko pesueeni lääkäriin ja itelleni otin ajan myös. Mun on pakko saada jotain troppia, mä en pysty enää yskimään, mun sattuu niin paljon tuohon mahaan :o/

Katzu oli saanut menopelit tilaukseen, iiih ihanaa! Pistäs jotain linkkiä mimmoset ne nyt sitten on :o)