kallista terveydenhoitoa
tottakai meiän 2-vuotias tuli kipeeks näin uuden vuoden alla ja oli käytävä lääkärissä. onneksi päästiin tkhon ni lääkäri oli ilmainen. lääkkeisiin (yskänlääke & antibiootti) meni kuiteski jotain 25 e, mikä on kyllä tosi iso summa pienituloselle lapsiperheelle. perhana, ku tuntuu että lääkäri määräsi tieten tahtoen mahdollisimman kalliit lääkkeet. turha kuvitellakaan että voisi ostaa uudenvuoden juhliin mitää viinaa ku viimiset rahat meni lääkkeisiin. ei kuitenkaan raskinu jättää pienen lääkkeitä ostamatta mutta vois niiden hinnat olla vähän kohtuullisemmat.
Kommentit (3)
ihan kumminki lapses terveyden tärkeemmäksi laitoit.
Nykyään apteekit vaihtaa kalliit lääkkeet halvempiin vastaaviin.
olethan kuitenkin tosi jalo äippä kun lapsen terveys meni juhlinnan edelle. Apteekissa voi vaihtaa mahdolliseen rinnakkaisvalmisteeseen joka halvempi, jos edes pikkupullon saisit.