Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kallista terveydenhoitoa

Vierailija
29.12.2005 |

tottakai meiän 2-vuotias tuli kipeeks näin uuden vuoden alla ja oli käytävä lääkärissä. onneksi päästiin tkhon ni lääkäri oli ilmainen. lääkkeisiin (yskänlääke & antibiootti) meni kuiteski jotain 25 e, mikä on kyllä tosi iso summa pienituloselle lapsiperheelle. perhana, ku tuntuu että lääkäri määräsi tieten tahtoen mahdollisimman kalliit lääkkeet. turha kuvitellakaan että voisi ostaa uudenvuoden juhliin mitää viinaa ku viimiset rahat meni lääkkeisiin. ei kuitenkaan raskinu jättää pienen lääkkeitä ostamatta mutta vois niiden hinnat olla vähän kohtuullisemmat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan kuitenkin tosi jalo äippä kun lapsen terveys meni juhlinnan edelle. Apteekissa voi vaihtaa mahdolliseen rinnakkaisvalmisteeseen joka halvempi, jos edes pikkupullon saisit.

Vierailija
2/3 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kumminki lapses terveyden tärkeemmäksi laitoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään apteekit vaihtaa kalliit lääkkeet halvempiin vastaaviin.