Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eihän sitä rs-virusta voi saada synnytyssairaalasta?
Kommentit (2)
mikään leikin asia pienelle vauvalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käsihygienia on paras keino tautien ehkäisyssä. Ja vierailujen rajoittaminen minimiin, niin sairaalassa kuin kotona. Ja missään nimessä ei yhtään nuhaisena kenenkään vauvaa katsomaan. Perheenjäsenet pesevät (ja desinfioivat) kätensä sairaalaan/aina kotona ulkoa sisään tullessa.
Ei ole yhtään ylireagointia; RS-virus voi olla pikkulapselle tappava.