Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mieleen nosita pettamiskeskusteluista. Etta olisipa hauska palkata " taky" yrittamaan iskea miestani. Joku seksikas nainen, joka kavisi kokeillemassa tekeeko tilaisuus varkaan.

Vierailija
29.12.2005 |

Itsekin voisin testata jonkun miestä, jos olisin hänen tyyppiään. Aika nopeasti sen näkee lähteekö toinen mukaan ja miten pitkälle olisi valmis menemään. Testaisisitko sinä miehesi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin vahvasti sitä mieltä, että tilaisuus tekee varkaan. Joten, voipi olla, että jäisin rannalle ruikuttamaan...

Vierailija
2/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan enpä tykkäisi, että mua vastaavalla tavalla testattaisiin...saatan lähteä mukaan pikkuflirttiin, mutta sen pidemmälle en mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen nimittäin vahvasti sitä mieltä, että tilaisuus tekee varkaan. Joten, voipi olla, että jäisin rannalle ruikuttamaan...

Vierailija
4/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hirveesti arvostais miestä jos se palkkais jonkun korston mua vokotteleen.

Vierailija
5/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos erehtyisitte luulemaan homman olevan totta, tämä uros olisi että " hyi mikä huora" ja miehenne yhtyisi kuoroon?

Vierailija
6/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä, etten haluaisi olla siitä " vastuussa" , kun mies haksahtaisi...

t.2

Vierailija
7/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sais voimia vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Ihme pessimistejä olette...

Vierailija
8/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan antaisi mulle anteeksi moista tekoa. Ei ainakaan ymmärtäisi. Mutta ajatus on kutkuttava..ketäs meitä täällä on. Minäkin voisin testata jonkun miestä, olen vaalee 170cm, kurvikas, en mikään hohdokas kaunotar, mutta nätti ja missin näköiseksi kehuttu joskus nuorempana, nyt olen 30v. :)

Vierailija
9/9 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurempi todennäköisyys tulla petetyksi. Valitettavasti harva kännissä oleva mies osaa vastustaa jos nainen oikein osaa vetää oikeasta narusta ja viedä miestä...Selvinpäin harvemmin joutuu kiusauksen kohteeksi, jos viettää vapaa ajat kotona perheen kanssa.