Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan synnytyssairaalaan?

Vierailija
16.06.2008 |

Et kai tosissaan mieti sairaalamaksuja tällaisella hetkellä... eikö se kuitenkin ole sille yhden päivän maksulle aivan sama, kunhan lapsi pääsee syntymään turvallisesti??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä sairaalaan, menee vuorokausimaksu myös tältä päivältä. Kannattaako riskeerata (jos mitään riskiä on) 28e:n takia?

Vierailija
2/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menisin vasta hieman yli puolen yön juuri sairaalamaksun takia. Mutta jos kivut tulevat sietämättömiksi tai tulee veristä vuotoa tai vihreää lapsivettä, niin sitten heti ja autolla!!

Tsemppiä ja onnea matkaan, itsellä kaikki neljä synnytystä alkaneet vedenmenolla. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veloittavat koko vuorokaudelta, vaikka olisit ollut sairaalassa vain 10 minuuttia (eli tullut sairaalaan klo 23.50).

Jos vain jaksat olla kotona, odota, että kello on sairaalaan mennessä 00.05.

Vierailija
4/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet ovat menneet, supistuksia on, mutta eivät ole vielä kivuliaita tai säännöllisiä. Synnärillä sanoivat, että viimeistään 5 h sisällä on mentävä käymään. Mietin vain, että jos lähdetään 2 h sisällä, niin meneekö tältä päivältä sairaalamaksu? Sairaalaan on 5 min kävelymatka.

Vierailija
5/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluatte säästää vuorokauden.

Vierailija
6/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jo menisin.

Vierailija
8/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä varmaan penkkejä missä istua. Siis odottamaan vuorokauden vaihtumista. Sitten jos tilanne käy sietämättömäksi, menette vain ovesta sisälle!

Vierailija
9/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen syntyi kahden tunnin päästä lapsivesien menosta

Vierailija
10/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamien kymmenien eurojen takia! Lähdetään toki heti, jos lapsivesi muuttuu vihreäksi, supistukset kivuliaiksi tai tulevat 5 min välein tms. Kiirettä ei kuitenkaan nyt ole, joten siksi mietin asiaa...

Vierailija
11/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisinkin, VAIKKA olisi lapsivedet menneet, jos ei ole kivuliaita supistuksia. Näin on ainakin Tampereella tehty ystävälleni.

Vierailija
12/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teen kans ton jonkun ehdottaman "toiselle käytävälle istumaan ja sit vasta ovista sisään kun tarttee".

Ite olin 23.30 sairaalassa ja täysi maksu meni siltäkin puolelta tunnilta. (oisin mä vielä sen puoli tuntia pinnistelly, vaikka vesienmenon jälkeen oli jo supistuksetki alkaneet)

Vierailija
13/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun vedet menneet jo, mistä sä sen enää päättelet onko vesi vihreää vai ei?

Vierailija
14/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun vedet menneet jo, mistä sä sen enää päättelet onko vesi vihreää vai ei?

Vierailija
15/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisinkin, VAIKKA olisi lapsivedet menneet, jos ei ole kivuliaita supistuksia. Näin on ainakin Tampereella tehty ystävälleni.

Vierailija
16/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyhmyyksissä maksanut tunnista täyden vuorokauden ja minulla ei ole kummassakaan synnytyksessä, jossa synnytys alkoi lapsiveden menolla käynnistynyt nopeasti.

Esikoisesta meni kaksi vrk ennenkun syntyi ja toisen kohdalla tosiaan mentiin klo 23 sairaalaan ja seuraavana päivänä klo 16 syntyi.

Siinä on se tulehdus vaara minkä takia sinne pitää mennä näytille. Mutta jos sulla ei ole supistuksia eikä kuume nouse tai muuten tunnu "tulehtuneelta" ololta, niin kyllä sä nyt voit nää pari tuntia odotella. Varsinkin kun teillä on noin lähellä sairaala, että jos alkaakin yhtäkkiä vaikka kauheat supistukset, niin ehdit äkkiä sairaalaan.

Vierailija
17/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

napanuora luiskahtaa vauvan pään alapuolelle ja kun vauvan pää laskeutuu niin napanuora jää painuksiin.

Minä kyllä menisin jo sairaalaan.

Vierailija
18/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin olisi syntymässä vauva... Kateeksi käy. Tsemppiä koitokseen!

Vierailija
19/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei toki enää "kaatamalla", kuten aluksi. Näen värin siteistä (joita saa kyllä vaihdella vähän väliä).

ap

Vierailija
20/23 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta th:n mukaan vauva on kiinnittynyt. Liikkeistä päätelleen vauva on ainakin vielä hyvissä voimissa. En ota mitään tietoisia riskejä, mutta en ryhdy panikoimaankaan...

ap

napanuora luiskahtaa vauvan pään alapuolelle ja kun vauvan pää laskeutuu niin napanuora jää painuksiin.

Minä kyllä menisin jo sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan