Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=====SYYSKEIJUJEN loppuviikko=====

29.12.2005 |

tein uuden pinon, toi alko jo olee niin päätä huimaava että annetaan sen vajota menneisyyteen!!!=)

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt tähän uuteen pinoon ja toivottavasti muutkin pian.

Tilasin juuri tuolta Mammaksilta kotitestejä, eli ei mua niin pienellä lannisteta. Ajattelin lauantaiaamuna testata varalta jos huomenna tulevat ja jos tulevat vasta ensi viikolla niin sitten katsotaan tarvitaanko niitä. Voihan se tätikin tässä jo kohta tulla kyläilemään, kuten niin monen syyskeijun luo.

Vierailija
2/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heti alkuun,PAHOITTELUNI kaikille tädin yllättämille!!! Mitenkäs se nyt noin sitkeesti saikin itsensä tungettua niin monen syyskeijun kotiin...=/

Eikä edes loppua näy, täällä menossa kp 33/28-34, ja [color=red] menkkajomotukset [/color] kovenee hetki hetkeltä!!!!!!!!!!!! Paskan paska. No, ainakin on sitten lokakuisissa paljon mukavia kavereita... MÄ kyllä masennun ja syön kaikki loput joulusuklaat samaan syssyyn. Ei tää nyt ollut kun toinen yrityskierto vasta,eikä edes mitenkään hirmuisen vakavasti yritetty, mut silti nyt harmittaa. Ois sittenki pitäny yrittää enemmän, ei tällanen tjot-linja oo mistään kotosin. *manaa*

Positiivista asiassa on se, että kierto vaikuttais tasottuvan tohon 32-33, se helpottaa elämää jatkossa. Viimeiset kierrot olleet 33 ja 32, ja tästä ilmeisesti tulee sitten kanssa jotain sinnepäin.

Mutta joo, mä en nyt saa tän järkevämpää irti, odotan vaan että koska tulee ensimmäinen lorahdus. Tulispa sitten edes tänään jo, ettei tarvis huomiseen asti odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minäkin edelleen... Kun ei ole vielä piinailua näköpiirissäkään :) ! Ensi viikko vielä pitäisi jaksaa tavallista taaperrusta ja sitten piinailua, tädin arvioitu saapumisaika olisi 9.1. - 11.1. Vaan toivottavasti peruuttaa matkansa... ;)! On onneksi ensi viikolla ohjelmaa, ettei tämä kone ja palstailu vedä magneetin tavoin puoleensa ja sitten tulee taas höperönä tarkkailtua kaikenlaista.

Piti myös noista netistä tilattavista testeistä kysyä, ovatko ihan toimivia ja luotettavia? Edellisten kanssa hain apteekista testit, mutta kun netistä tilattuna se olisi kyllä niin vaivatonta, eikä tarvitsisi pelätä kenenkään tutun tulevan vastaan ;).

Pyykinpesua jatkamaan... :/

-h-

Vierailija
4/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siirryn lokakuisiin, mutta käyn vaklailee teidän plussauutisia täällä :) ja toivotaan, että niitä tulee runsaasti ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
5/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan harmitus kaikille tädin kiusaamille! Kehtaakin tulla kylään! Nyt vaan kun uusi vuosi alkaa niin täyttä höyryä eteenpäin ja toivotaan kovasti että meillä kaikilla v. 2006 on vauvavuosi! Eiks jeah?

mii: Pidän sulle peukkuja kovasti että tärppi käy! Eihän heitetä vielä toivoa?! Odotatko ensin hetkisen tätiä vai koska aiot testata? Tahtoo plussa-uutisia!

Vierailija
6/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukutuksista!

villiseepra: Mä odotan kiltisti tätiä, kun on nää epäsäännölliset kierrot niin en viitti " turhaan" testata, tulee vaan paha mieli. Nyt kun mahakin on tosi turvonnut ja kaikki menkkaoireet ilmassa niin ois se ehkä vähän tyhmääkin testata... Mutta kiitos tsempityksistä!=)

Vierailija
7/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko mutta masennuin kun luin edellisen ketjun viimisen viestin missä luki että Hönttä oli käynyt kirjottamassa jo UUTEENKIN KETJUUN!! Olin meinaan eilen lapsenvahtina enkä niiltä mukuloilta ehtinyt tänne ollenkaan, ja oli sitten muutama viesti tullutkin luettavaa! Kivaahan se tietty on, mutta liika on liikaa :)))

kp 17/? menossa eikä kummempaa. Lämmöt 36,3, eli ei mitenkään huimaavan korkeet, mahtaneeko ovis olla tapahtunut vaiko ei. Katselin tossa että alkukierrossa oli 36,0 sitten tipahti 35,8 ja nyt toi 36,3. Eli voisko noin pienet erot viitata siihen että olisin ovuloinu? Mitä sanotte? Oireita ei juurikaan ole, nyt väsyttää mutta en oikeen saanut nukuttua viime yönä kun 11kk pikkuveli potki kylkeä, ja sitten oli koko viime yön tosi kylmä, jouduin kesken yötä mennä pukemaan lisää vaatetta päälle.

OIKEIN ISOT PAHOITTELUT tädin jyräämille efficalle, Anzq79:lle ja Axelaralle!! Ja muille jos unohdin jonkun. Kyllä täällä osaa jo eläytyä mukaan toisten iloihin ja pettymyksiin kun on joka päivä melkein käynyt lukemassa kuulumisia.

Nyt menen soffalle kullan viereen nukkumaan hetkeksi zzzzz.....

Vierailija
8/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan ihan tosissaan,kp 25/28 ja siis oireita ei mihinkään suuntaan,yleensä tässä vaiheessa jo kamalasti kaikenlaisia oireita nyt siis ei mitään,arg.No välillä nippailee masua mut siitä nyt mitään voi sanoa ja lämmöt 36.8-37.1 välillä sahailee. Ovikset tuli käytettyä kyllä hyväksi ja edelleen ihan hyvä fiilis, mut missä oireet?No lauantaina meinasin sit aconin 10 tehdä varmuudeksi että tietää kuin paljon uskaltaa viinaksia vedellä sit lauantai iltana.Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.Paljon plussa onnea kaikille,ja halit tädin yllättämille.

Vierailija
9/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaan jaaritteluni tähän uuteen pötköön:

No voi höh, kuinka moni siirtyy jo lokakuun vauvaa odottelemaan:(

Täällä on vielä toivoa, kp 22/28 eli ensi viikolla testaillaan -jos testaillaan. Päätin hillitä itseni ENKÄ tilannut niitä acon10:jä ENKÄ aio testailla yhtään ennen kuin on syytä -siis jos on. Olen aika ylpeä itsestäni, sillä tämän palstan villitsemänä oli jo todella lähellä ettei kotitesteihin lähtenyt jälleen uusi tilaus:p Ensi viikolla voin kyllä testejä tilata, mutta vakaa aikomukseni on odottaa ainakin torstaihin, jolloin kuukautisten olisi määrä alkaa. Yhtään aikaisemmin en uskalla testejä alkaa tilailemaan, sillä en todellakaan malta olla testailematta jos huoneistossa on tulikuumia testejä;) Lisäksi olen lukenut liian monta juttua, jossa epämääräinen plussatulos onkin vielä muuttunut negaksi, siis nimenomaan jos on testattu turhan aikaisin. Maltti on siis valttia:)

Mytyn tavoin osa " raskausoireistani" on selittynyt flunssan alkamisena. Ollaan koko perhe kipeänä, onneksi ei kuitenkaan kovin pahasti, ja mikä tärkeintä, tyttö alkaa jo olla parempi. Kyllä sitä itse vielä sairastaa (vaikka ei sekään kivaa ole) mutta lapsen sairastamisen katsominen on sydäntä raastavaa:´( Nyt vain lepäillään ja nautitaan viimeisistä lomapäivistä ennen kuin todellinen arki alkaa ensi maanantaina.

-Lillis-

Vierailija
10/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hiljainen ja lueskellut vaan viestejä. Hurja toivo alkaa nostaa päätään kp on 28/28 ja mitään tätiin viittaavaa ei ole näkynyt. Kierrot olleet aina tasaisia 28 päivän kiertoja. Olen nyt tikuttanut oviksen kahtena peräkkäisenä kiertona, yritystä on kohta vuosi takana. Ensin tjot- meinigillä sitten aloin laskea ovislaskurilla ja nyt siis lopuksi tikuttelin Aconin ovis testeillä. Miten tämän kolmannen tekeminen voikin olla näin hankala kun kaksi on jo saatu aikaiseksi luulin tämänkin vain ilmoittavan tulostaan suhteellisen nopeasti. Onko muita uudenvuoden testailijoita? Itse en varmaan malta kauan odottaa. Onnea jo plussanneille! ja tsemppiä sen ikävän tädin masentamille, niitäkin kun ikävä kyllä taas oli.

Vierailija
11/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vapaaehtoisia löydy, niin voin kyllä jatkaa..

A kp1

Vierailija
12/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meneillään kp 32/23-32.............

Normaalein menkkojen alkamispäivä on kp 28-29, mutta tämä on siis ihan " viimeinen" mahdollisuus:)

Edes alkuajan hurjat jännitykset ei venyttäny tämän pidemmälle, ja silloinkin oli jotain tuntoja menkoista ennen..

nyt ei mitään..

enkä edes jännittänyt ennenkuin vasta nyt:)

Ollaan siis yritetty jo reippaasti toista vuotta että enemmän kui toivottu plussa olisi:):):)

Mulla oli edellisyönä sellainen vihlova kipu, mihin heräsin..se meni hetkessä ohitse..

muuten on vatsa sekaisin ja nipistelee välillä, ei usein, pari kolme kertaa päivässä..

flunssan poikasta kait on, nenu tukkeessa ja tuntuu hieman lämpöäkin olevan..

Testasin negan kp 29, mutta kait tässä silti voii vielä toivetta elätellä?

Vierailija
13/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia, joiden kohtalo ratkeaa parin päivän sisällä?

Vierailija
14/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on tuolloinkin hieman aikaista, kp on nyt 26/29-32, mutta voihan sitä sitten hyvällä omalla tunnolla juhlia. Ja jos jostain kumman syystä olisi haamu/ plussa niin tietää otta alkoholitonta... Mutta luulenpa, että saan ottaa vuoden 2006 vastaan ihan alkoholin kera, ei varmasti ole tärppiä vieläkään, vaikka yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää... =) ollaan oltu isännän kanssa erittäin ahkeria, mutta raskautuminen vaan on meikäläiselle vaikeaa, ollut aina.

Ensimmäistä taidettiin tehdä lähes vuosi, samoin kakkosta ja kolmosta ja nyt on tuota ikääkin niin paljon, että vain noin 40% meikäläisen ikäisistä onnistuu raskaaksi enää tulemaan... Ja alkaa näin vuoden yrittämisen jälkeen tuntua siltä, että en tule kuulumaan noihin 40%:n.

Vierailija
15/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo paljon parempi olo, vaikka puhdas nega olikin. En enää hermoile (ainakaan pariin päivään!). Kp siis vasta jotain 24/28 eli toivoa vielä on, vaikkei mitään oireita oikeastaan nyt ole. Testaan Murphyn lakia - tilasin netistä sellaisen kuukupin ;)

Hyvät yöt :) Tuossa naapurin pellolla jo paukutellaan uudenvuodenraketteja. Kylän teinipojat siis pahanteossa :/

Vierailija
16/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuukuppi on hyvä. Vaikka alkuun vaatikin muutaman kierron harjoittelun. Pois en antaisi. Ei kannata heti luovuttaa jos ei laittaminen ja poisotto suju.

Vierailija
17/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sen tilaaminen ESTÄISIKIN tädin saapumisen ;) Kun niin haluaisin kokeilla sitä, kun täti ei ole tullut yli neljään vuoteen (paitsi nyt itsenäisyyspäivänä ihan vain parilla veriviirulla). Mutta salarakasta toivon vielä vähän enemmän ;)

Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi. Mieheni on viikon työmatkalla JUURI silloin kuin laskujeni mukaan olisi seuraava ovis :/ :( :( Eli minä pystyisin liittymään vasta Marrasmurmeleihin. No, saisinpahan kokeilla sitä kuukuppia ihan rauhassa...

Vierailija
18/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silvain, sannuli, haavekuva: Voi teille toivon kaikille kovasti isoa plussaa ja omaa syysvauvaa!!! Pitkä yrittäminen kysyy varmasti voimia. Tsemppiä tosi isosti!

Plussa-uutisia odotellessa,

Villis

Vierailija
19/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi minuakin kiinnostamaan.

Vierailija
20/67 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kirjoitin pitkän sepustuksen joka hävisi bittiavaruuteen :-(

Paljon tullut tekstiä tänään, kiva niin!! Oltiin tytön kanssa kaupungilla ja kaverin luona kylässä. Koneelle vasta nyt pääsin/kerkesin. Päivänmittaan tulikin vieroitusoireita " nolottaa"

Mulla tänään siis kp 24/? Ja tänään kaupungilla luulin tädin tulleen ja äkkiä vessaan, mutt mutt sehän olikin vain v-vuotoa. Sitä ihan pirusti tullut tänään.

Vielä selvennystä jos joku osaisi auttaa.Eli mulla alkoi kp 19 vuotamaan, yhdellä siteellä olisi pärjännyt. Vuotoa tuli vähän ja se oli mustaa (hiukan pyyhkiessä kirkasta). Itse en pitäisi niitä menkkoina, niin vähäistä vuoto oli. Jos kuitenkin kyseessä oli lyhyt täti olisiko mulla nyt uusi ovis tuloillaan? Mittee mieltä ootte? Niin ja kp 23 testasin aconilla negaa :(

Tulen mielelläni mukaan lokavauvoihin jos luonto niin päättää :-)

Pikkuesteri