*ELOHIIRET torstaina*
Kommentit (29)
täytyy heti udella mistäpäin hämettä? K-HKS:nkö oot menossa synnyttämään? Niin sit kun se aika koittaa. Aattelin vaan että mennään aika samoilla viikoilla. Mulla la 12.8 rv 7+5. me asustellaan hämeenlinnassa.
puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja kirppu 7+5
Ensimmäinen keinoalkuisesti alkanut raskaus meneillään, nyt rv6+1. Huomenna olisi ensimmäinen ultra kun ollaan lähdössä pariksi viikoksi reissuun ja pitäisi tarkistaa että matkustaja/matkustajat ovat turvallisesti kyydissä ja oikeassa paikassa kiinni. Jännittää kyllä jo kovasti että mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään.
Lillile kovasti tsemppiä ja voimia tuohon rassaavaan odotteluun. Toivotaan että se kysta vaan vihoitteli ja että alkio näkyy sitten ensi kerralla.
Mulla tämä raskaus on välillä niin oireeton että mietin kokoajan että onko siellä mitään. Nyt kun turvotus on vähentynyt niin tuntuu että rinnatkaan eivät ole niin kipeät kuin ennen ja se huolettaa. Mahassa kyllä nipistelee ja viiltelee etenkin näin iltaisin. En ole ollut pahoinvoiva enkä mitenkään huomattavan paljon väsyneempi kuin normaalisti. Mitään mielitekoja ei ole. Eli huolestuttavan tavallinen olotila. Haluaisin edes vähän huonoa oloa että tietäisin että kaikki on ok. Mutta huomennahan näkee sitten jo jotakin ja onko kaikki ok.
Terveisin, Hetula ja matkustajat
Jep sama kaupunki kyseessä =)! Ja synnäri on sama. Saas nähä sitten aikoinaan ollaanko samaan aikaan vauvoja hakemassa!!
Aikaa on taas vierähtäny tovi edellisestä pinoutumisesta varmaan valovuosi :). Joulu tuli ja meni, esikoinen oli täysillä mukana vaikkei paljoa ymmärtänytkään.
Mulla ei ole pariin päivään ollu mitään eto-oloa (paitsi jos kerkee tulla nälkä), aika outoa sinällään kun esikon kohdalla siitä sai kärsiä useammankin viikon. Eka neuvola ois maanantaina, ultrasta ei tietoa, vissiinki täällä on ne kaks mitä esikon aikaankin eli rv 12 ja 20... Ja sitten ylimääräiset ultrat jos niitä tarvitaan. Ja täällä ne ei maksa mitään jos ei joudu sairaalaan menemään, siellä joka kerta maksaa 22 euroo.
Vähän olen flunssassa ollu, nytkin kurkku ihan käheenä. Jännä on ollu ajatella et vuos sitten oli sama tilanne, mulla oli elämäni kamalin flunssa ja synnytys oli edessä :), sillon sitä viimeisilläni masu pystyssä rv 41+1 paukuteltiin raketteja tossa läheisen kaupan parkkipaikalla, voi niitä aikoja :)....
Ens viikolla onkin tytön ekat synttärit, saas nähdä onnistuuko puhaltamaan ekan kynttilän.
Eipähän mulla nyt mitään muuta tähän hätään ollu.
hanneli ja rv:t ihan hukassa, en tod ole osannut laskeskella niitä...
Oon kuumeessa, kurkku kipee ja kähee, ääni pois.. Mitä lääkettä vois turvallisesti ottaa? On aika tuskainen olo..
T: Liliane 6+1
Kurkkulääkkeistä Pafucin on varmasti turvallinen, Strepsilssiäkään ei ole tutkittu riittävästi, joten en ole ottanut.
Toivottavasti pian helpottaa!
Testasin juuri plussan.
Pamahti 2 viivaa ennenkuin 5 min odotusajasta oli minuuttiakaan kulunut. Hurjaa! LAsta ei kyllä ole hajuakaan, sillä esikoinen syntyi 03-2005 ja imetin vielä viikko sitten ihan täysillä, eli viimeisistä kk:sista yli 1½vuotta. Päättelisin kuitenkin, että LA painuu jonnekin elo-syyskuulle, joten jos sallitte ajattelin hypätä porukkaan mukaan.
Täytynee heti aamulla varata aika lekuriin, jotta viikoista ja muista päästään edes vähän kärryille
Onkohan elokuisille jo perustettu omaa keskusteluryhmää yahoo:seen/hotmail:iin?
-Eliisa *huuli ihmetyksestä pyöreänä* & tuleva isoveli (03-2005)
Ahkerasti olen pinoja käynyt lukemassa ja joskos nyt uskaltautuis jo mukaan!
Elikkä täältä hämeestä olen ja yks laps on ennestään (2v).
Alku raskaus on mennut ihan kiitettävän pahan olon kourissa mitä ei esikoista oottaessa ollut oikeestaan ollenkaan ja väsymys on jotain ihan kamalaa.
Ensimmäinen neuvola olis maanantaina 2.1 ja täällä on kaks ultraa joihin ainakin viimeks neuvolasta varattiin ajat saas nähä onko käytäntö pysynyt samana tai onko eri neuvoloissa eri käytännöt kun ei ole sama neuvola kun esikoista odottaessa!
ensimmäistä oottaessa eka neuvola oli rv10 eli nyt on muutamaa viikkoa aikaisemmin eli eivät taida sydänäniä vielä kuunnella. Alkuraskauden ultraan olis kyllä ollu kiva mennä että sais aikaisemmin jo tietää onko siellä masussa ketään.
en muista nimimerkkiä mutta oliskos ollut lilli jolla oli kipuja, toivottavasti kaikki on hyvin!!!!!!!