TAMMIMASUJEN TORSTAI TOIVOA TÄYNNÄ
Kommentit (25)
Ekaks KOHKA:
Ei se vauvan pään kiinnittymättömyys käynnistystä estä, mulla ne vauvelit laskeutu vasta synnytyksessä. Joillakin on vain näin...
Kyllä ne varmaan sun synnytyksen yrittää käynnistää pikaisesti, kun on noin paljon jo viikoja ja paineet kerran huitelee omissa sfääreissään, turhaa sitä toksemiaa on jäädä odottelemaan. Painosta vaan itekki, jos kerran olet käynnistykseen valmis!
Ja Enyolle samoin kuin kohkalle voimahalit huomiseen koitokseen. Se ei ole pian enää masuvauva masuvauva:) vaan sylivauva:) jee! Eikait ne niin epäreiluja voi siellä synnärillä enyolle olla, että eka antavat käynnistyspäivän ja sitte palauttavat ovelta takas - meillä on täyttä... Sano enyo jos ne semmosta yrittävät, että on tässä tullu jo unettomia öitä vietettyä tarpeeksi, että et suostu enää moiseen piinaan uudelleen! Jos on kerran käynnistys luvattu niin sitte kans käynnistetään!
Tsemppiä muillekin tammimasuille!
Mimmu 36+2
Tänään on ollu oikeen semmonen " parkupäivä" ... Kaikki on ihan hyvin mut silti itkettää vaan koko ajan ja masentaa, mitä ihme hormoonimyrskyä lienee... Aamulla itketti se kun mies ei toivottanu riittävän ystävällisesti hauskaa päivää, päivällä taas se että naama näytti peilissä niin näppyseltä jne... Asukki touhuaa taas mahassa reippaasti mutta itse kyllä tänään väsyttää. Toisina päivinä taas on kova tarmo päällä ja siivoan... On siinä miehelläkin kestämistä kun tällanen sekopää täällä...
Sairaalakassi on aikaa pakattuna, mutta mitään ei kyllä tunnu vielä - paitsi nää mielialan vaihtelut. Mulla sitten on kyllä taas koko ajan nälkä toisin kun jotkut muut täällä jutteli, et heilahtelisko toi verensokeri myös...
Tää taisi nyt olla vähän sekava tän päivän sepustus, mutta tällaset tunnelmat tänään. Tsemppiä sairaalaan meneville ja mukavaa vuodenloppua muille tammimasuille - TAMMIKUU LÄHESTYY!
Rosa rv 38+2
Eikä oikeastaan mitään uutta. Masuasukki kääntyikin suureksi yllätyksekseni (ja helpotuksekseni!) raivotarjontaan pari viikkoa sitten. Mutta neuvolassa tosiaan kaikki ok...
Tämän päivän on tuntunut, että flunssa on iskemässä oikein toden teolla, mikä ei olekaan niin kivaa. Koko päivän väsyttänyt, räkää tulee ja yskittää/ääni osittain mennyt. Eipä tämä muuten, kun saa kotona olla ja levätä, eikä ota turhaa stressiä. Eniten inhottaa se, että nukkuminen on muutenkin katkonaista ja suht vaikeaa jo näin loppuraskaudesta ilman niistämistä ja köhimistäkin. No, vauva ei ole antanut ymmärtää syntyvänsä vielä vähään aikaan, joten toivottavasti ehdin tästä parantua ennen h-hetkeä... :)
Taidankin vetäytyä tuonne pedin puolelle, jos vaikka saisi torkuttua hetken aikaa. Päivä se on huomennakin, jos olo olisi silloin hieman parempi :)
-Niiga
rv.37+5
Kohka: mullakin alapaine huidellut lähellä 100 tai jopa ylikin. Osastolle ei ole otettu,vaan sain tiistaina verenpainelääkityksen. Tänään neuvolassa sanoi,että pitäisi suht koht nopeasti alkaa vaikuttaa - tosin neuvolassa vielä oli kovat alapaineet,lähellä 100. Ihme ja kumma,kun kotona puuhailin iltasella kaikkea -> imuroin,leivoin pullaa,saunoin ja join ison kupin kahvia ja heti päälle mittasin paineet: yllätys yllätys samalla mittarilla kun neuvolassa näyttikin vaan 133/87. Tein uusintamittauksen äsken ja samaa näytti. Mun sisko sanoi,että mulla on valkotakkisyndrooma. Että kun rupeaa oikeen jännittämään sitä paineen mittausta,niin se on kova -> korvien välistä kiinni ilmeisesti.
No mittailen nyt himassa ja oon kaikki luvut laittanut ylös, on sitten jotain näyttöä maanantaina neuvolassa jos taas siellä pomppaa lähelle satasta. Että semmosta....
Musta tuntuu,että neuvolan vaakakin on mua vastaan -> tänään näytti 800 g enemmin painoa kun tiistaina äitipolilla, mutta kotivaa' an mukaan paino grammalleen sama! Höh! Harmittaa ja suoraan sanottuna v*****aa...itkeä tirautin sitä miehelle,joka yritti lohdutella mua sanomalla että " sulle on tullu tollaset kivat jenkkakahvat tohon lantiolle,mutta ne on vaan ihan mukavat...." . Sehän se piristi mielialaa entisestään....
Noh pitänee yrittää painua pehkuihin....
Mami
Oikein paljon tsemppiä ja voimia enyo huomiselle! Pidetään sulle peukkuja, kaikki menee varmsti hyvin!
-elli- rv 39+2