Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotias vinkuu omaa tietokonetta

Vierailija
01.03.2012 |

Ei tule kyllä pitkään aikaan saamaan. Meillä on perheen yhteinen tietokone vanhempien makuuhuoneessa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koko perheen kone jos se on makkarissa? Miksei olohuoneessa.

Selitä nyt mulle mitä sä tarkotat? Miten ei voi olla koko perheen kone jos se on makkkarissa?

Koneen pitopaikkako siihen vaikuttaa onko se koko perheen kone? Entäpä meillä kun kone on työhuoneessa?

Vierailija
2/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus sai juuri läppärin ja esikoisella pöytäkone ja lisäksi yksi pöytäkone, jota isä käyttää gradun tekoon.

Esikoinen saa jouluna läppärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne edes maksa paljon mitään enää. Maksat reilu 300€ ja saat muksulle ihan käypäsen läppärin.

Meillä sai 9-vuotiaana oman koneen.

Vierailija
4/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvät portaat ja ovet luovuuden lähteille, pitää nykyisin m.. omaa valokuvausblogia sekä tekee nettilehtiä jakeluun.

Mä kannatan lämpimästi.

Tero

Vierailija
5/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osta, sillä se on ihan hyvä, että joutuu odottamaan vuoroaan. Muuten ei sillä ole väliä.

Vierailija
6/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti 10 vuotiaalle nyt jouluna joululahjaksi läppärin. Meillä makkarissa mun kone, mutta teen sillä niin paljon hommia + niin paljon tärkeitä juttuja koneella etten halua, että muut on koneella vaikka ovatkin omilla tunnuksillaan. Miehellä kone olohuoneessa, mutta sama juttu hänellä. Nyt on kiva kun lapsella oma kone. Kone on eteisessä, niin että aikuiset näkee sivusilmällä mitä touhuaa. Siinä on myös aikarajat ja kaikki estot ym..

Vierailija
7/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu ekaluokkalaisesta asti oma läppäri. Aika paljon sitä on tarvittu kouluhommiinkin, n. kerran viikossa. Itse teen paljon työjuttuja omalla läppärilläni, ja sitten on vielä miehen läppäri lähinnä viihdekäyttöön.

Vierailija
8/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5 henkisessä perheessä 6 tietokonetta, eli jokaisella oma ja yksi tehokkaampi videoeditointiin. Lapset 8-12v

Vierailija
9/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen sai 14v jouluna, nuoremmat saavat odotella rauhassa vielä jokusen vuoden.

Vierailija
10/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi sukulaisilta ja minulta.

Vierailija
11/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-henkisellä perheellä 9 peeceetä (osa työläppäreitä) ja lapset on saaneet ekat tietokoneet 5-vuotiaana.

Vierailija
12/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan veisi paljoa tilaa, ja on ihan kelvollinen netin käyttöön.

Vierailija
13/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi neljännellä luokalla, eikä vielä yhtään koulujuttua joka olisi tehtävä tietokoneella. Opetus on näköjään aika erilaista eri kouluissa...

Vierailija
14/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset alkaa tarvita tietokonetta koulujuttuihin ja mitä he sitten sillä tekevät? Tokaluokkalainen ei ole meillä tarvinnut ikinä konetta, joskus pelaa huvikseen. Miehen yläkouluikäinen lapsi ei taida myöskään juuri tarvita tietokonetta koulussa.

Vierailija
15/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tokan luokam lopulta asti usein tiedonhakutehtäviä, ja nyt 6. luokkalaisella on lähes päivittäin läksyjä joissa tarvitaan nettiä.

Vierailija
16/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on niin, että mitä aiemmin oppii konetta käyttämään, sitä paremmin pärjää koulussa. Ne, jotka ovat aloittaneet koneen käytön myöhään, eivät yleensä koskaan opi esim. ohjelmoimaan tai päivittämään itse konetta ja ovat sitten opinnoissa ja työelämässä jatkuvasti muiden armoilla ja hirveä stressi päällä.

Vierailija
17/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset pyytää. Meillä sai 9-vuotiaana läppärin, mutta ei nettiyhteyttä. On opetellut editoimaan videoita, muokkaan kuvia ja vastaavia hommia.

Minun koneella saa käydä netissä sen mitä tarvitsee.

Vierailija
18/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se hetki päivästä kun ollaan koneella niin kaikki on yhtä aikaa. En minä halua maksaa laskuja keskellä yötä tms.

Vaikka on oma kone, se ei tarkoita rajatonta käyttöoikeutta.

Vierailija
19/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan opi esim. ohjelmoimaan tai päivittämään itse konetta ja ovat sitten opinnoissa ja työelämässä jatkuvasti muiden armoilla ja hirveä stressi päällä.

on kielletty ja estetty.

Vierailija
20/34 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi neljännellä luokalla, eikä vielä yhtään koulujuttua joka olisi tehtävä tietokoneella. Opetus on näköjään aika erilaista eri kouluissa...

tehtäviin ei ole vielä tarvinnut nettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi