Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö sinä teini-ikäisen tyttäresi/poikasi

Vierailija
29.12.2011 |

netissä tutustumiensa kavereiden luo viikonlopuksi?

Minä en päästä ja "helvetti" on irti(kestän tämän kuin vain murkun äiti voi)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA minä kyllä antaisin tavata nettituttavan ensi nvaikka jossain kahvilassa ja sitten jossain muussa paikassa vähän pitempään ja sitten, kun olisi tutustuttu kunnolla, voisivat viettää viikonloppuakin, jos vielä tuntuisi siltä (myös minusta).

Vierailija
2/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen teini on kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä edes kysyisi

Vierailija
4/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA minä kyllä antaisin tavata nettituttavan ensi nvaikka jossain kahvilassa ja sitten jossain muussa paikassa vähän pitempään ja sitten, kun olisi tutustuttu kunnolla, voisivat viettää viikonloppuakin, jos vielä tuntuisi siltä (myös minusta).

ap

Vierailija
5/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisi tavannut heitä muualla kuin keikoilla (oli siis Apulannan boardin kaveriporukka) mutta meillä oli monta kertaa näitä nettikavereita yötä kun teini oli 15-17v

Vierailija
6/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaverinsa luona toisessa kaupungissa. Toista kertaa. Keväällä oli ekan kerran.

Normaalista perheestä ja kivantuntuinen tyttö on tuo kaveri.Oli meillä kesällä viikonlopun.

Mutta kyllä se paljon lapsesta ja kavereista riippuu kuinka toimittais. Tämä lapseni on sellainen, että voin luottaa että on fiksusti ja kaverinkin perhe on luotettava ja tyttärestäni pidetään huolta. Eli tapauskohtaisesti selvitetään tilanne.

Jos epäilisin, ettei asiat ole ok tai seura epämääräistä, soittaisin itse kaverin kotiin ja selvittäisin.

Vierailija
7/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Maailma tarvitsee jämäkkiä äitejä. Ainakin murkkuikäiset tarvitsevat.

nimim N kertaa lapsensa elämän "totaalisesti pilannut" äiti

Vierailija
8/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaverinsa luona toisessa kaupungissa. Toista kertaa. Keväällä oli ekan kerran.

Normaalista perheestä ja kivantuntuinen tyttö on tuo kaveri.Oli meillä kesällä viikonlopun.

Mutta kyllä se paljon lapsesta ja kavereista riippuu kuinka toimittais. Tämä lapseni on sellainen, että voin luottaa että on fiksusti ja kaverinkin perhe on luotettava ja tyttärestäni pidetään huolta. Eli tapauskohtaisesti selvitetään tilanne.

Jos epäilisin, ettei asiat ole ok tai seura epämääräistä, soittaisin itse kaverin kotiin ja selvittäisin.

vaan siitä perusperiaatteesta, että kaikki nettituttavat "tarkistetaan" ensin jossain julkisella paikalla, että ovat suurin piirtein sitä, mitä ovat netissä esittäneetkin, ja myös suurin piirtein sen luonteisia kuin mitä netissä käy ilmikin. Kukaan järkevä ihminen ei pahastu siitä, että hänet "tarkastetaan"näin - eikä kukaan järkevä ihminen heittäydy kenenkän tuttavan vieraaksi vain sillä perusteella, että toinen on sanonut olevansa "14-vuotias tyttö"...

Vierailija
9/9 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä perusperiaatteesta, että kaikki nettituttavat "tarkistetaan" ensin jossain julkisella paikalla, että ovat suurin piirtein sitä, mitä ovat netissä esittäneetkin, ja myös suurin piirtein sen luonteisia kuin mitä netissä käy ilmikin. Kukaan järkevä ihminen ei pahastu siitä, että hänet "tarkastetaan"näin - eikä kukaan järkevä ihminen heittäydy kenenkän tuttavan vieraaksi vain sillä perusteella, että toinen on sanonut olevansa "14-vuotias tyttö"...

on merkitystä. Ja meillä tarkistukseksi riitti tässä tapauksessa kyllä ihan mese/facebook-keskustelut ja kaverien kertomat faktat. Niinhän itsekin kirjoitin, että tapauskohtaisesti asia selvitetään. Ja jos on aihetta, vanhemmat olisivat yhteydessä toisiinsa.

Ei kai kukaan järkevä nuori ole toisen luo tunkemassa kylään, jos ei muuta toisesta tiedä kuin sukupuolen ja iän. Ystävien luokse yleensä mennään kyläilemään eikä minkään puolituttujen. Ei mun lapset ainakaan minnekään epämääräisten tuttavuuksien luo haluais mennäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan