Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyli hukassa

Vierailija
28.12.2005 |

Mistä ja miten löytäisi itselleen ja vartalolleen sopivan tyylin?

Kokeilun kautta homma voi tulla hiukan kalliiksi. Sovituskopissa kun ei aina heti näe että onko vaate tyylillisesti sopiva vai ei.

Lempivärejä on tummat värit. Tuntuu että pastellivärit ja ruskean/beigen sävyt eivät ole minun juttuni...

Olen lyhyt, lihavahko ja pienirintainen. Minulla on musta puolipitkä tukka, jossa otsis.

Kenelläkään ideoita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naisten lehtien " pukeutumisoppaissa" tehdään nuoristakin (olen 25v.) kovin tanttamaisen ja tätimäisen oloisia (etenkin " suuremmoisille XL-naisille" suunnatut vinkit). Tai sitten vaatteet ovat aina jakkupukua tms.

Cosmo + muut nuorten lehdet eivät taas ota lainkaan huomioon meitä lihavampia. Kireät topit ja tiukat lantio-strech -farkut eivät varmaankaan minulle sovi...

Laihduttaminen on tietysti ohjelmassa, mutta kun tässä välissäkin olisi kiva löytää joku oma tyyli...

ap

Vierailija
2/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa kirjastosta Tyyliä vai ei kirja. Se on niin huumorilla kirjoitettu, että jos siitä ei tyyliään löydä niin ainakin hymy naamalla saa lukea näiden kirjoittajien kertovan omista virheistään ja omat epätäydellisyydetkin asettuvat uusiin uomiin.

Tai käy tekemässä tyylitesti Tyyliä vai ei -ohjelman nettisivuilla. Osoitetta en muista, mutta ohjelman englannin kielinen nimi taitaa olla What not to wear, josko se googlettamalla löytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisneuvoja osaa neuvoa just värien kanssa. Mulle neuvottiin ihan mukavia vaatteita, kun Stockalla kävin muutama vuosi sitten. Toki niillä on tarkoitus myydäkin, mutta pakko ei ole ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä