Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKIJÄ!!!

Vierailija
28.12.2005 |

Jospa nyt vastaisit minulle.....

Kerrotko tulevasta vuodesta? Tuleeko lapsia, " minkävärisen" nyytin meille näet jos tulee? Riittääkö terveyttä? Entä työt, ilmaantuuko minulle töitä?

-Lena 331-

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiko mieheni halu minusta vai jostain muusta?Oliko miehelläni jotain " vipinää" jonkun naisen kanssa töissä? Loppuuko alaikäisen lapseni liika alkoholin käyttö koskaan? Onko meidän lapsiluku täynnä?

Vierailija
2/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloprojekti vaikuttaa nyt siltä, että jotain siinä on jonka takia kaikki ei mene kuten haaveilette. Sinäkin epäröit, pieni pelkokin tuntuisi olevan mukana. Miettikää, harkitkaa, tehkää " suunnitelma b" ja hoitakaa tuo epävarmuustekijä pois, niin sitten kannattaa taloprojekti aloittaa. Kun lähdette täysin varmalta pohjalta kaiken suhteen, niin onnistutte paremmin.

Jonkinlainen kurssimuotoinen koulutus tässä näkyy, ei mikään vuosia kestävä. Sen jälkeen pääset työelämäänkin.

Vierailija:

Kannattaako ryhtyä taloprojektiin?

Mistä saan töitä? Pääsenkö koulutukseen? Tuleeko lisää lapsia? Kiitos jos ehdit vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meille enemmän lapsia? Kumpaa sukupuolta? Olenko vielä kotona vai menenkö töihin? Näetkö muuttoa meille?

Kiitos jos viitsit vastata!

Vierailija
4/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ikuisuuksia olekaan yksin, älä sitä pelkää :) Suuri ja kestävä rakkaus on sinua odottamassa, kohtaat hänet vielä. Aikaa tähän kuitenkin menee, ennenkuin on elämässäsi..hänellä on vielä jotakin asioita kesken ennekuin voi saapua luoksesi. Mutta se päivä koittaa. Sinunkin elämässäsi käy pyörähtämässä sitä ennen eräs toinen.

Vierailija:

en tahtoisi enää olla yksin.

Vierailija
5/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ukolta vihdoinkin herua jonkilaista ymmärrystä?

Vierailija
6/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä saat piankin, mutta ajan kanssa osoittautuu ettei se sittenkään ole sellainen paikka kuin kuvittelit. Uusi raskaus on ajankohtainen lähitulevaisuudessa (siis ei nyt vielä, mutta tuossa noin parin vuoden kuluttua.. voi mennä hieman allekin)

Vierailija:

kerrotko milloin löydän mieleisen työn? Kotonaolo kypsyttää jo tosi pahasti...

entäpä milloin perheenlisäystä - meneekö siihen vuosi vai viisi?

Kiitos!!

Vierailija
7/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkö naimisiin koskaan? Uskallanko yrittää toista lasta nykyisen miehen kanssa? En ole onnellinen tässä suhteessa, yksin olen hoitanut kaiken myös talouden. Ikää vain on 39 tänä vuonna, vauvan kaipuu suuri. Kohta ei ole mahdollisuutta lapseen.

T. Yhden lapsen äiti (ruskeat hiukset, ruuturouva korteissa)

Vierailija
8/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3lapsen yh-äiti,uudessa työssä juuri aloittanu.Näetkö jatkoa samassa työssä?Entäs tuleeko mun suuri rakkaus mun elämääni?Vai opettelenko elämään itsekseni?Kiitos!!!

Vierailija
9/44 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se raha juttu, siis paraneeko meidän talous?

Vierailija
10/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen viestini meni vähän väärään paikkaan:) Olen eronnut ja nyt uudessa suhteessa. Kestääkö nykyinen suhteeni? Saanko vielä lapsia ja menenkö naimisiin nykyisen mieheni kanssa? Kaunis kiitos!

Vierailija
11/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti kertoa miehestäni, kiitos!

Vierailija
12/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Anna

Vierailija
13/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa ihanan posittivinen vastaus. Saapa nähdä oikeasti mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Taiteellisuudesta en tiedä, mutta mielikuvitus on loistava sekä organiseeraan liikaakin ainakin miehen mielestä. Mistäs tuon idean mahdan löytää, joka tosi rakas. Vielä ei näy mitään, vaikka minne tiirailisi :) Miltäs se artikkeli näyttää. Voi tätä pohdintaa ja uteliaisuutta.

Näkyykö se jo nyt elämässäni?

Kiittelee malttamaton.

Vierailija
14/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljän lapsen äiti, nyt raskaana viikolla 10. Oisi kiva jos näkisit tämän lapsen sukupuolen, (vaikka ei sillä nyt niin merkitystä olekaan) ja mitä näet raskauden kulusta yleensä?

Mitä näet suhteestamme? Onko mieheni onnellinen kanssani vai haaveileeko jostain paremmasta? Entä minun tulevaisuuteni? (esim. työrintamalla, vaikka juuri nyt ei olekaan ajankohtainen)

Terv. mamma*4+(1)

Vierailija
15/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tuleminen on mahdollista, mutta ei niin kovin nopeaa.. menee muutama kk ennenkuin tärppää. Näkisin että loppuvuodesta tulet raskaaksi. :) Ennen kevättä aloitat työt, ei ole vakituinen, vaan sijaisuus mutta työt jatkuvat pätkissä pidemmän ajan.

Perhe-elämäsi on tasapainoista ja onnellista, pikkuriidoista huolimatta ;) Onnellisia hetkiä on luvassa, paljonkin.

Kaikkea hyvää sinulle ja paljon enkeleitä polullesi.

Vierailija:

Jospa nyt vastaisit minulle.....

Kerrotko tulevasta vuodesta? Tuleeko lapsia, " minkävärisen" nyytin meille näet jos tulee? Riittääkö terveyttä? Entä työt, ilmaantuuko minulle töitä?

-Lena 331-

Vierailija
16/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ryhtyä taloprojektiin?

Mistä saan töitä? Pääsenkö koulutukseen? Tuleeko lisää lapsia? Kiitos jos ehdit vastata.

Vierailija
17/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahtoisi enää olla yksin.

Vierailija
18/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko milloin löydän mieleisen työn? Kotonaolo kypsyttää jo tosi pahasti...

entäpä milloin perheenlisäystä - meneekö siihen vuosi vai viisi?

Kiitos!!

Vierailija
19/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko meille avioero, niin kuin pahasti näyttää? Ja millaisena näet minun tulevan vuoteni?

Angelina

Vierailija
20/44 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ennen kysynyt mitään, koska en usko ennustuksiin, mutta...

eroanko vai jatkammeko yhdessä, ehkä toinen lapsi seuraa, jos niin milloin tärppää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi