Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, mies lupasi ostaa mulle uuden kännykän...

Vierailija
28.12.2005 |

olen siitä haaveillut jo pitkään. Ja vaikka periaatteesa meidän rahat on yhteisiä niin tuollaisista ostoista sovitaan yhdessä ja nyt mies lupasi että käydään ostamassa se.

Jee, voi sitä ihminen tulla pienistä asioista iloiseksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onks tää kirjoittaja porvoosta...

Vierailija
2/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan täytenä yllärinä. Ja vielä se et puhelimessa oli kamera+mp3-soitin!!! Tiedän tunteen...on ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sovin sitten tuollaisten ostosta miehen kanssa. Kuin että laittaisin lapsen hoitoon ja kävisin töissä vain sen takia että saan ostella tavaroita silloin kun haluan.

t:ap

Vierailija
4/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoista yhteisistä rahoistahan se kuitenkin on.

Vierailija
5/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Ale-hyllyillä, vaan uusinta uutta, vaikka yritin toppuutella! =D Mies sanoi, että pitäähän ne hyvät olla! Voi kun tuli iiihana mieli!

Vierailija
6/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti, että olisin uutta tarvinnut. Entinenkin hyvä ja kalliinpuoleinen, mutta kun miehen mielestä " meidän mamma" ansaitsee vain kaikkein parasta. Nooh, jos sitä mieltä, niin mitä sitä estelemään..

Vierailija
7/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin vaan ostaa uuden puhelimen.Nokia 6060 ja ihan hyvä puhelin.

Vierailija
8/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha veteli viimeisiään, mutta olin ajatellut ostaa uuden vasta keväällä. Nyt mulla on aivan ihana N70.

Vierailija
9/9 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ollut Ale-hyllyillä, vaan uusinta uutta, vaikka yritin toppuutella! =D Mies sanoi, että pitäähän ne hyvät olla! Voi kun tuli iiihana mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme