Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kysyn nätisti " MIKSEN SAANUT LAHJAANI" ?

Vierailija
28.12.2005 |

Kuulin että minulle on järjestetty vauvan syntymän vuoksi keräys työpaikallani. Keräystä hoitava henkilö kysyi osoitettanikin(kahdesti, koska hukkasi sen kerran), aikoen lähettää minulle " jotain" . <tästä on jo kaksi kuukautta. Vauvani on nyt 4 kk;n ikäinen, mutta en ole saanut edes korttia...

Olisi ikävää jos he ovat keränneet minulle jotain, mutta lahja ei ole tullut perille, mutta miten tällaista voi kysyä? Ainakin itse toivoisin saavani tietää mikäli olisin itse lahjoittanut rahaa, mutta lahjansaaja ei olekaan saanut sitä..

Mutta olishan se noloa kysyä miksen ole saanut mitään...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ap kiitä lahjasta.

Eli ota puhelin käteen ja kysy siltä työkaverilta joka alunperin tuosta sinulle kieli! Tai jos se on se näreissään oleva, niin jollekin toiselle läheiselle työkaverille.

Vierailija
22/22 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tällä palstalla sitten teet, kun täällä käsitellään mieltä painavista/itseä kiinnostavia asioita!!

Tuskin on kyse kauheesta tressistä, mutta kyllä minuakin jo ulkopuolisenakin kiinnostaisi tietää mitä keräykselle on tapahtunut!

Sitä paitsi on epäkohteliasta olla kiittämättä lahjasta, ja vaikea kiittää tyhjästä...Vierailija:

Toki olisi kivaa, kun asiat menisivät oikein, mutta ei tää elämä niin virheetöntä ole. Miksi sitten pitää aiheuttaa itselle stressiä niin turhasta asiasta kuin joku lahja. Joka haluaa ajaa mailmaan oikeudenmukaisuutta, niin keskittäköön energiansa tähdellisempiin kysymyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän