Pidätkö siitä, jos mies pitää peukaloita pepussasi kun panee takaapäin?
Kommentit (79)
polveen asti. Aivan mahtavaa!! NOT. se on exit only.
takaapäin nuollakin. Ai kauheata ne bakteerit. Hih, no hengissä ollaan. Ei pidä kaikesta tehdä draamaa.
Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Nimittäin ahdasmielinen olet ihan itse...
miehelle ja pyytää sitten peukaloa peppuun. Eipä ole käynyt mielessä ennen kokeilla.
miehelle ja pyytää sitten peukaloa peppuun. Eipä ole käynyt mielessä ennen kokeilla.
ja miehelle hellät, rauhalliset otteet, niin hyvä tulee.. :)
Olen todellakin miettinyt, että minulla puuttuu jotain, kun en halua panoa peppuun tai että siellä kuuluisi olla jotain nautintoa tuottavaa kohtaa.
Suussakaan ei naisella ole erogeenisia alueita. yököttää ajatuksin miehen sormi tai kalu suussani.
Olen todellakin miettinyt, että minulla puuttuu jotain, kun en halua panoa peppuun tai että siellä kuuluisi olla jotain nautintoa tuottavaa kohtaa.
mulle tuo paikka on exit only. En ymmärrä tätä nykyajan meininkiä, että kaikki ja kaiken pitäisi olla sallittua, ja kaikkea pitäisi koettaa kerran elämässään. Jos joku haluaa niin siitä vaan - meikällä ei ole mitään kiinnostusta koko asiaan. Jos miehelle ei normaali seksi kelpaa - menköön muualle.
Suussakaan ei naisella ole erogeenisia alueita. yököttää ajatuksin miehen sormi tai kalu suussani.
Ja siitä huolimatta mammat antavat ukkonsa työntää vehkeensä suuhun.
Yäk!
Oli käytössä oikein liukasterasvaakin.
Nainen sai orgasmin ja pästi pitkän, paksun pierun samalla.
Ei edes itse huomannut.
Olin tukehtua.
Sen jälkeen en ole peppureikään sormeani työntänyt. Nainen pyytää kyllä sitä.
Mutta asia ei ole ollut meillä tapetilla.
Kokemukseni perusteella arviolta kahdeksan kymmenestä vaatii peukaloa peppuun.
Jos miehelle ei normaali seksi kelpaa - menköön muualle.
Syvälle pebaan.
Siis melkein kaikki naiset pitävät, kun sormeilee peppureikää suuseksin aikana? Onko täm
Totta? Onko jollakin muuta kuin filmikokemusta?
Siis melkein kaikki naiset pitävät, kun sormeilee peppureikää suuseksin aikana? Onko täm Totta? Onko jollakin muuta kuin filmikokemusta?
tämän palstan vastaukset.
Kokemukseni perusteella arviolta kahdeksan kymmenestä vaatii peukaloa peppuun.
Vierailija kirjoitti:
ja ei kiinnosta tuollaiset. Mitä ne peukalot siellä tekee? Ei kyllä sopis mun sisään edes yhtäkään.
Ja joo kyllä varmasti mahtuu, sun skeidas on varmasti monta kertaa paksumpaa kuin miehes peukalo.. ;) Ei sillä että kaikkien pitäisi sitä tehdä, mutta oli vaan pakko sanoa, että kyllä se sinne mahtuis.
"ei sopis" ilmaisu ei ollut merkityksessä "ei mahtuuisi", vaan merkityksessä että se "ei käy".
Ihan sama. Kunhan jotain sinne laittaa
naisella ei ole mitään erogeenisia paikkoja peräsuolessa. En edes tiedä mistä tätä olettamus on lähtöisin.