Ärsyttää kun kaveri raskaana eikä MITÄÄN vaivoja!
Sillä ei oo muka mitään vaivoja; ei tukalaa oloa, ei hengenahdistusta, ei närästystä, liitoskipuja, supistuksia, turvotusta EI YHTÄÄN MITÄÄN. Mä en ehkä usko et se puhuu totta. Se on rv 38 jo.....ja toinen tulossa.
Ei kukaan voi selvitä raskaudesta vaivoitta.
Kommentit (25)
Voin erittäin hyvin, ei minkäänlaista pahoinvointia, turvotusta, verenpainetta, supistuksia tms. Ainoat " vaivat" olivat tiheät vessareissut ja loppuvaiheen tukala olo ison vatsan kanssa. Painoakaan ei tullut kuin 6 kiloa. Synnytys ei sitten ollutkaan yhtä helppo kuin raskausaika.
Mulla oli ekassa raskaudessa enemmän vaivoja heti alle rv10 kun tässä nyt lopussa. On mulla nyt jotain pientä, niin kuin kai kaikilla ihmisillä muutenkin (vähän voi selkää särkeä tms. oli raskaana tai ei yms.), mutta ei mitään sen kummenpaa. Ja ekassa raskaudessa oli kaikki mahdolliset. Eikä kyse ollut siitä että silloin vaan valitin enemmän vaikka kai se monista siltä kuulosti sitten :-/
En ymmärrä miten asia sinua ärsyttää! Olisit iloinen ystäväsi puolesta! Ja jos taas hän valehtelee, niin kai on vain sellainen ihminen, että hammasta purren kestää eikä valita, vaikka vähän sattuukin. Minusta se on pikemminkin kunnioitettavaa kuin rasittavaa. Itseäni enemmän rasittavat sellaiset ihmiset, jotka valittavat _joka asiasta_: aina jostain kolottaa ja kaikki on niiiiiiin vaikeaa... Ettet kuuluisi siihen porukkaan itse?
Olin kyllä tosi iso, mutta ei se haitannut, kengät sai kiinni, loppu 2 viikkoa ihan pientä turvotusta joka ei haitannut.... ei pahoinvointia ei hengenahdistusta......
Vierailija: