Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 34-vuotiaan miehesi juoda uuden vuoden iltana valvonnassasi yhden pullon kaljaa?

Vierailija
28.12.2005 |

Minua ei oikein huvittaisi antaa koko pulloa, huikan ehkä tai kaksi.

Miten teillä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei osaa tarttua pulloon ollenkaa :(. Mikä avuksi?

Vierailija
22/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekotat vaikka johonki tuttuun juomaan ensin pienen määrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin antaa olutta juhlan kunniaksi, mutta pitäisköhän lämmittää vai menisiköhän ihan huoneenlämpöisenä?

Vierailija
24/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuka sitten? Niin paljon näkee turvattomana harhailevia miehiä, joille ei ole tarjolla rajoja, ei rakkautta.

Vierailija
25/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies, vaikka onkin alaikäinen (33-v.) saa maistaa jopa pullollisen (siis 1/3 l) ykköskaljaa, jos (ja vain jos) hän saa pullon itse auki. Näin omatoimisuus ja hienomotoriikka kehittyvät. Kyllä se on hienoa, kun tuo on jo aika taitava...

Ajattelin kyllä pukea suojaeessun miehen ylle, jottei sitten innoissaan kaatele kaljoja ympäriinsä.

Rakettien poksauttelua harjoitellaan sitten vielä isompana...

Vierailija
26/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai käyttekö peräti Alkossa??

Vierailija
27/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi juo tavallisesta lasista vai käytetäänkö teillä nokkamukia? Meillä samanikäinen ei oikein vielä osaa tavallisesta lasista juoda, nimenomaan olut on parempi antaa nokkamukista, innostuu siitä niin, että meinaa mennä väärään kurkkuun!

Vierailija
28/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan kanssa olis viiniä. Mua niin pelottaa että on putkakeikka tiedossa ja poliiseilla sit taas naamarit vekillä ja pianhaastemies ovella. Mulle on kotona opetettu että kun antaa pikkusormen ni viina vie koko käden. Jos tarjottas kuitenkin vaan vieraille? Ku lapsikin on vasta 14.

Vierailija
29/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pysty käsittelemään sitä.Kyllä se niin on että ukko hoitaa lapsia ja minä vedän perskännit.

Vierailija
30/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse juon kaksi.

Vierailija
31/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..noista meidän rakkaista miehistä:)) Tietty jos keskustelun aloittajan mies on alkoholisti, joka nyt raittiina on tietysti kyseessä eriasia, mutta olisi ollut hyvä mainita:)

Vierailija
32/32 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme