Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet kaksoset?

28.12.2005 |

Olen taas raskaana täysin vastoin suunnitelmiamme. Minulle on kerrottu, että koska olen synnyttänyt yhdet epäidenttiset kaksoset, todennäköisyys jokaisen seuraavan raskauden kohdalla uusiin kaksosiin on yksi viidestä!

Myöskin yleinen keskenmenon riski on yksi viidestä. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että keskenmeno olisi pienempi paha kuin uudet kaksoset (edelliset ovat vasta vuoden ja parin kuukauden ikäiset)... No, eihän tämä asia ihan heti selviä kun en ole vielä raskaustestiäkään tehnyt, luotan vain vahvoihin tuttuihin oireisiini.

Jos olette eri mieltä, please kertokaa hienoja kokemuksianne kaksista kaksosista!!! Tai mitä tahansa kokemuksia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mahassa olevat kaksoset on jo toiset. Edellisista kaksosita ainoastaan yksi selvisi, toisen kohdalle tuli keskenmeno rv.12-13

Vierailija
2/3 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet kaksoset 3v ja 9v. Myös 4 muuta lasta meiltä löytyy :P

Meillä niin iso ikäero kaksosilla joten tuollaista kokemusta ei löydy.. kahdet kaksoset silti :P v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös kahdet kaksoset jotka ovat syntyneet vajaan 2 vuoden ikäerolla. Apua kannattaa yrittää saada arjen pyöritykseen jos vain mahdollista.

Meillä on vietetty jo 3,5 vuotta vauhdikkaissa merkeissä kun 5-vuotiaan esikoisen seuraksi syntyivät silloin kaksospojat ja 1,5 vuotta sitten syntyi kaksospoika ja -tyttö.

Itse olen valtavan onnellinen omasta katraastani vaikka pelottihan silloin raskaana ollessa miten sitä selviää 5 pienen kanssa..

Nyt täytyy mennä, tsemppiä sulle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme