Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana-miten estää yletön syö,inen ja lihoamionen?!?

28.12.2005 |

kertokaapa joku vinkkejä kuinka raskaana ollessa saisin kanavoitua syömishaluni niin, etten turpoaisi mahdottomasti!olen nyt vielä suht hioikka 169/54, mutta tiedän että kuukausien myötä pamahtaa tuohon vartalooni melkein 20kiloa lisää... halöuaisin kerrankin säilyä hoikkana odottajana:) tämä on neljäs raskauteni, tosin viime raskaus päättyi pulessa välissä keskenmenoon...

kiitosta!

ps.ttiedän,ettei mitään taikatemppuja ole tähänkään, mutta joitain vinkkejä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan kaikista huonoin ihminen vastaamaan, koska olen lihonut ainakin 20 kiloa jokaisen (3 kpl) raskauden aikana... mutta jos meille vielä vauva suodaan, niin seuraavan raskauden aikana meinaan ainakin yrittää seuraavaa:

Syö tukeva, kunnon aamupala, esim. kaurapuuroa.

Syö tarpeeksi usein, mutta pieniä terveellisiä välipaloja (mulla tahtoi tuo aina unohtua, ja sitten vedin suklaalevyn naamaan kuin heikkopäinen...) Pidä aina mukana vaikka omena tai porkkanoita. Jääkaappiin kannattaa paloitella valmiiksi vihaneksia ja hedelmiä, sieltä niitä on helppo napata, kun syömishimo iskee!

Juo paljon vettä! Vesipullokin kannattaa pitää käsväskyssä.

Yritä harrastaa liikuntaa, esim. uiminen on aivan ihanaa, ja vähentää turvotusta. Koita myös harrastaa mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa.

Muista syödä tarpeeksi proteiinia, se auttaa pitämään nälän loitolla (esim. keitetty kananmuna, raejuustoa ja ananasta, jogurtti, kinkkuviipaleita)

Mutta ennen kaikkea, nauti olostasi ja raskaudestasi! Kilot tulee ja menee, tärkeintä on kuitenkin vauvan ja sinun hyvä olo!

Ihanaa raskausaikaa toivottelee, 90M

Vierailija
2/2 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen toista kertaa raskaana. Ensimmäisessä paino nousi 18 kiloa, vaikka en herkutellut, kävin mamma-uinnissa 1x/vko ja kävelin paljon. Ehkä vain söin isoja annoksia.

Nyt tässä raskaudessa haluan painon nousevan paljon vähemmän, varsinkin kun jäi 8 kg viimeisestä.

Olen aloittanut liikkumaan, ja yritän tehdä hyötyjumppaa kotona. Esim. poimin lelut yms. lattialta reisilihaksia käyttäen, selkä suorana. Sit yritän kävellä paljon. Uinti olisi ihanaa, mutta missä me asutaan ei mahdollista.

Rekisteröidyin www.babyzone sivuilla, ja siellä tilasin sähköpostiin vinkkejä, miten pysyä hyvännäköisenä ja seksikkäänä raskausajan :) Sieltä tulee kannustusviestejä ja jumppaohjeita, ei mitään yli-ihmeellistä, ihan tavallista.

Edellinen vastaaja kirjoittikin hyviä ruokavinkkejä. Pitäisi kuoria se yksi porkkana päivässä, niin saisi kuitujakin suolen vauhdittamiseen. Jääkaapissa on aina vettä, ja sitä tuleekin juotua litra pari päivässä.

Kirjoitelkaa lisää painon kurissapitämisvinkkejä!

Faith rv 15+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän