Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRSYTTÄÄ! PPH on koko ajan vakuuttunut, että lapsellani on korvatulehdus!

Vierailija
28.12.2005 |

GRH! Nyt on pakko purkaa vähän höyryjä pois! Lapseni 1v10kk sairasti nyt loppuvuodesta otiitin, joka meni ohitse vasta kolmannella kuurilla. Käytiin korvakontrollissa korvapolilla 3 vkoa sitten ja korvat olivat terveet. Otiitin alkamisen jälkeen pph on jatkuvasti selittänyt lasta iltapäivällä hoidosta hakiessani, kuinka varmasti se korva vaivaa edelleen. Kotona lapsi on ihan normaali, hyväntuulinen eikä itse asiassa oireillut juurikaan otiittia muuten kuin pitkittyneellä nuhalla ja huonoilla unilla.

Korvakontrollia seuraavanakin päivänä, juuri kun olin kertonut pph:lle korvien olleen terveet, hän paasasi sitä, kuin lapseni on epätavallisen " hötkyävä" ja kuinka varmasti korvatulehdus vaivaa yhä. Sitten hän tätimäiseen tapaan selitti, kuin pieni lapsi ei osaa kertoa että korva on kipeä, mutta sen vaistoaa käytöksestä. Olen itse lastenlääkäri ja pph tietää sen, joten tuollaiset selitykset tuntuu lähinnä hassuilta.

Nyt tällä viikolla käytin lasta korvalääkärillä ihan vaan sen vuoksi, että saan taas sanoa pph:lle korvien olevan terveet. Hän kun taas vaahtosi siitä, kuinka lapsi nukkui " vaan" 1,5h päikkärit eikä syönyt yhtä hyvin kuin normaalisti ja kuinka korvat VARMASTI vaivaavat. Alkaa jo itseäni ärsyttää tuo vuohkaaminen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllö sinne hoitajan luo ja näytä terve korva. ja miks et ite katso sinne, jos ihan pitäny käyttää lääkärissä että voi noin sanoa. kyllä olet itseäs täynnä. minä (suurtalouskokki) olen nähnyt lapseni korvan terveenä ja kipeänä kun lääkäri on näyttänyt, ja kyllä se kipeä kipeälle näytti. joten ehkä se teidän pphkin tajuaa jos näytät..

Vierailija
2/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen saa ottaa vastuun siitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kakkonen pätevä, kun näkee sairaan korvan paljaalla silmällä. Taidankin olla tyhmä, kun en erota sairasta korvaa terveestä, vaikka lapsella on ollut reippaanpuoleisesti noita tulehduksia. Hyvä sulle :)

Vierailija
4/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap omaan arvoonsa pph:n kommentit. Kyllähän se varmaan kiristää, mutta hengittele syvään. Meitä on moneksi :)

Vierailija
5/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä korvavehkeellä, luulisi sellaisen löytyvän lastenlääkärin välineistä.. joo ja pätevä olen, kiitos vain. en minäkään kehtaa kotona enää kokata, valmista pussista, sen olen päättänyt.. keh

Vierailija
6/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jätä ap omaan arvoonsa pph:n kommentit. Kyllähän se varmaan kiristää, mutta hengittele syvään. Meitä on moneksi :)

Kiristää, kiristää... ;) Muuten on tosi ihana pph, mutta tuo kyllä etenkin joskus väsyneenä ottaa pannuun ja kovasti. Etenkin kun olen juuri kertonut hänelle että korvat olivat eilispäivänä terveet. Mutta täytyy ottaa huumorilla :)

ap

Vierailija
7/7 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lääkäri on näyttänyt sillä korvavehkeellä, luulisi sellaisen löytyvän lastenlääkärin välineistä.. joo ja pätevä olen, kiitos vain. en minäkään kehtaa kotona enää kokata, valmista pussista, sen olen päättänyt.. keh

Luulenpa, että saisin joka ikinen aamu näyttää pph:lle otoskoopilla lapseni korvat =D Mitä hyötyä siitä olisi? Sitä paitsi en omista omaa otoskooppia, vaan minulla on sellainen työpaikallani. Luulisi pph:n uskovan jos kerta korvalääkäri on korvat katsonut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä