Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ärsyttää kummilapsen vanhempien mölö käytös!

Vierailija
28.12.2005 |

Lähetin kummilapselle postissa lahjan. Ei mitään viestiä. Soitin itse ja kysyin, onko paketti mennyt perille. Oli kuulemma, ei kiitosta. Myöskään joulun jälkeen ei ole kiitosta kuulunut, eikä mitään kommenttia pitikö lapsi lahjastaan.

Samat ihmiset ovat meidän lapsemme kummeja. Ovat laittaneet tilin pankkiin. Lapsemme ei saanut joulukorttia eikä minkäänlaista tervehdystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa niille ihmisille henk.koht. fiiliksistänne, älkääkä täällä vaan narisko.

t:suorapuheisuuden kannattaja

Vierailija
2/3 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, valitettavan yleistä tuntuu olevan. Meillä ollut joka kerran sama juttu. Tänä jouluna ei myöskään kiitosta kuulunut, joten päätin että alan säästämään lapselle omaa rahaa (en enää anna joulu- ja synttärilahjoja) jonka annan rippilahjaksi. Silloin varmasti saan vilpittömän kiitoksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 kummilasta ja suhteet toimii. Me tapaamme lapsia ja hoidamme heitä, sitä kai vanhemmat eniten toivovat.

Annamme synttäri- ja joululahjat yleensä henk. koht. En itse asiassa muista olemmeko aina saaneet joululahjoista kiitosta...? Ei sen niin väliä! Pääasia että lapsi on onnellinen ja muistaa kiittää syntymäpäivälahjasta sen saatuaan. Itse ainakin sanon aina lapselle painokkaasti OLE HYVÄ niin monta kertaa että kiitos tulee.

Saamme myös kuvia kaikkien kummilasten vanhemmilta.

Näin se homma pelaa. En kyttää saanko aina kiitoksen tai saanko joka syksy tarhakuvan. Vähän löyhemmälle pipoa niin kyllä se siitä!