Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummiudesta: outo tilanne

Vierailija
28.12.2005 |

Toisella lapsellamme on kummeina mieheni serkku ja hänen vaimonsa, jotka asuvat toisella paikkakunnalla, 500 km:n päässä. Viimeiset pari vuotta on alkanut vaikuttaa siltä, että vaimo on irtautunut kummiudesta kokonaan. Tänä jouluna postimies toi jouluaattona klo 7.40 ovelle paketin, jossa oli hieno legopakkaus ja kortti, jossa luki ainoastaan miehen nimi. Tilanne on jotenkin kiusallinen, koska tiedän että perhe on yhdessä eli ainakaan mitään avioeroa ei ole taustalla. Poikamme soitti sitten illalla kummilleen ja kiitti lahjasta.

Vaimo on etäinen enkä minä ole tavannut häntä moneen vuoteen, lastamme hän on viimeksi tavannut 4 vuotta sitten ja käytännössä vain kahdesti lapsen elämän aikana. Onko vihjeitä, miten asiassa kannattaisi menetellä? Kummiusasia on aika vaikea juttu, sillä emme ole onnistuneet saamaan edes samalla paikkakunnalla asuvien lastemme kummien kanssa kunnolla toimivaa kummisuhdetta. Kaikilla tuntuu olevan aina niin kiire, että kummius on pelkkää lahjojen antamista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyä niihin ihmissuhteisiin, jotka toimivat muutenkin kuin väkisin.

Vierailija
2/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja mulla ei ole antaa muuta kun että käykääpä itse joskus siellä kummeilla kylässä, tehkää vaikka kesälomareissu sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi