Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu - ei koskaan enää

27.12.2005 |

Nyt saa s*****na joulu riittää! Ilmoitin jo etukäteen, että minun takia ei tarvitse nähdä vaivaa eikä stressiä. Ilmoitin myös, että lapsille. molemmat alle 3 v ei tarvitse antaa lahjoja 20 kpl per hlö. Uskon, että kuka tahansa menee henkisesti pilalle, kun eteen kaadetaan valtava lahjakasa.

No niinhän siinä kävi kuten arvata saattaa. Lahjoja tuli vallan p****leesti. Annoin niitä myös itse, pakkohan se oli. Joka päivä tapeltiin. Nyt taitaa olla 27. päivä ja ilma alkaa vähitellen puhdistua. En saavuttanut tavoitteitani. Sain joka päivä kuulla miten ikävä ihminen olen, kun en juhli joulua. Kuulemma antamisen ilo on tärkeämpää kuin saamisen ilo. Saan siis lahjoja, samoin lapseni, halusin tai en, koska lahjojen antaminen on antajalle tärkeämpää kuin saajalle. Seurauksena on tosin valtava tarpeettoman rojun määrä mutta ovatpahan antajat onnellisia. Minä en ole.

Olen ilmoittanut nyt, että minulle ei jatkossa tarvitse antaa syntymäpäivä, ei isänpäivä, eikä joululahjoja. Tulen niitä antamaan muille, jotka tätä tavaraa ja materiaa haluavat. Mutta en anna niitä itseni tähden, vaan tehdäkseni vastaanottajan onnelliseksi. Enemmänkin haluaisin antaa aikaani läheisilleni, mutta sitä ei arvosteta.

V***u ei koskaan enää joulua! Vaikka Jeesus ja koko muu sanoma onkin aivan ok.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo mitta täynnä ennen joulua, mutta tätä kestin sen taas...

Vierailija
2/3 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuota mieltä on varmaan aika moni, mutta kulutusjuhlat jyllää ja on vaikea hypätä siitä kyydistä pois.

Pieni vihje, naiselle ei ILMOITETA asioista vaan niistä taytyy keskustella...heh... ja sitten voisit sanoa hänelle, että kyllä minä haluan juhlia joulua, mutta ilman lahjoja. Kyllä nainen tajuaa, ei ne tyhmiä ole, täytyy vaan osata vedellä oikeista naruista...ja taas heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit viedä takaisin kauppaan, tai myydä e-bayssä.

Tai sitten voit antaa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi