Huuto.Netistä asiaa..
Hassua, kun myydään käytettyjä lasten/vauvojen vaatteita kalliimmalla hinnalla kuin kyseisen tuotteen saa uutena kaupasta. Hyvänä esimerkkinä Lindexin Pilvi-fleecehaalari. Uutena kaupasta hintaan 19,95€ ja nyt sitä pukua myydään Huuto.Netistä osta heti-hintaan 24,90€.
Täytyy sanoa, että aika hyvää kaupan käyntiä. Löytyykö näille vaatteille vielä ostajakin!!!
:(
Kommentit (2)
Minä itse nyt oikein TOIVOISIN että joku laittaisin uutena tai käytettynä myyntiin sen noin kuukausi takaperin H&M:llä (pk-seudulla) myynnissä olleen retrokuviollisen froteehaalarin vauvalle tai takin isommalle lapselle, mä näin sellaisen ja typerys (hakkaan päätä seinään tästä vielä pitkään) en ostanut sellaista heti ja kaikki meni parin päivän aikana, nyt haluaisin kuitenkin tälle vitoselle sellaisen ehdottomasti...
tuusis
Nuo edulliset merkit niinkun just Lidex,H&M yms eivät edes pysy käytössä "uudenveroisina" kuten monet jo ostaessa kalliit merkkivaatteet. Itse en kyllä Lindexiä käytettynä kovin kalliilla ostaisi, tai sitten täytyy olla jokin ihan pakko-saada-vaate kyseessä :) Enkä kyllä sillonkaan kalliimmalla kuin uutena maksanut...
Itse laitoin joku aika sitten Huutikseen Me&I:n plyysihaalarin (uutena 24e, sittemmin oli salaisena vaatteena 12e:lla) enkä paljoa odottanut mutta joku siitäkin halusi 38 euroa maksaa! Mikäs siinä ;)